איך להיפטר מפשפשים בבית

אחד המזיקים מהם הכי קשה להיפטר הוא פשפש המיטה. ברגע שנכנסים פשפשים אל הבית קשה מאד להיפטר מהם. לכן, השאלה איך להיפטר מפשפשים בבית מעסיקה משפחות רבות בישראל. אנחנו פה כדי לסייע לכם להבין איך להרוג פשפשים ולהיפטר מפשפשי המיטה שנמצאים בביתכם, למרות המורכבות הרבה שבדבר, כמובן שבסוף תצליחו.

 

צריכים שירותי הדברת של פשפש המיטה בכל מקום בארץ? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת עם האנשים המקצועיים ביותר ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות ✅
שירות איכותי ומהיר עם המומחים שלנו! ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅

עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ להפטר מהפשפשים אחת לתמיד!

 

לשמיעה של כל המאמר לנוחיותכם הקליקו על הכפתור ההפעלה.

 

 

פשפש המיטה – מידע כללי

ישנם מספר סוגים של פשפשים אשר כל זן שונה בנראותו ובתזונתו. פשפש המיטה הוא פשפש שניזון מדמו של האדם. באמצעות הדם ממנו הוא ניזון, הפשפש גדל ומתרבה. תחושת העקיצה והגירוד נגמרות ממציצת הדם של הפשפש.

פשפש המיטה קיים כבר שנים רבות. בעבר, ניתן היה למצוא את הפשפשים בחיק הטבע, אך גם בהליך המודרניזציה כשר האדם עבר לגור בבתים, לא נעלמו פשפשי המיטה מהעולם, אלא עברו לגור בבתי האדם.

 

איך להיפטר מפשפשים בבית
איך להיפטר מפשפשים בבית

כיצד מגיעים פשפשי המיטה לתוך ביתנו

ישנן מספר סיבות שגורמות לפשפשים להיכנס לתוך הבית. אם תכירו את הסיבות, תוכלו להימנע מהגעת הפשפשים לביתכם.

רהיטי יד 2 –

רהיטי יד שניה יכולים להגיע מכל מיני מקומות שונים ומגוונים. אם רכשתם רהיט יד 2 מאדם שאתם לא מכירים, יכול מאד להיות שיהיו עליו פשפשים. נקו כמו שצריך כל רהיט שמגיע אל ביתכם.

 

שינה במלונות –

אין לדעת טרם הגעה למלון מהי רמת ההיגיינה שלו. שינה במלון שאינו נקי יכולה לגרום לפשפשים, זאת משום שפשפשים נמשכים לזיעה. ישנם מלונות אשר איכות הניקיון שלהם לא טובה. במקומות אלו לעיתים יש פשפשים אשר המלון לא טורח להדביר, לאור מורכבות ההדברה. הפשפשים שהיו בבית המלון יכולים לעלות על הבגדים שלכם ללא ידיעתכם ולהגיע איתכם עד הבית.

 

שינה בחדר שאתם לא מכירים –

מה שקורה במלון יכול לקרות בכל חדר שאין אתם מכירים את בעליו ואת שגרת הניקיון שלו. גם שם פשפש המיטה יכול לעלות על בגדיכם ולהגיע איתכם הביתה.

 

הבאת כביסה מחוץ לארץ אל הארץ מבלי לכבסה באופן מידי – אם שכחתם לכבס את הכביסה שהבאתם מטיול בחוץ לארץ באופן מידי, ייתכן שתביאו איתכם פשפשים לישראל. ישנם מקומות בחו”ל אשר פשפש המיטה נפוץ ביותר, למשל כמו בטיולים במזרח. במקומות אלו יכולים להיצמד פשפשי המיטה אל הבגדים שלכם ולחזור איתכם הביתה. לכן, לאחר כל טיול מחוץ לארז, כבסו מיד את כל הבגדים שבמזוודה בטמפרטורה גבוהה, והיפטרו מן הפשפשים.

 

איך מזהים הימצאות של פשפשים בבית?

סימנים על המיטה – הפשפשים משאירים אחריהם סימנים על המיטה. בדרך כלל תראו על המזרון כתמי צואה וכתמים נוספים שיצר הפשפש. כתמי הצואה יהיו בצבע שחור או אדום ויהיו לאכל אורך המיטה. הכתמים יכולים להיות בקיפולי המזרן או בבסיס המיטה עצמו. תוכלו לראות גם כתמי דם שנוצרו מעקיצת הפשפש.

 

עקיצת פשפש –

עקיצות הפשפש בדרך כלל יהיו בגב, בבית החזה, בכפות הרגליים או בצוואר. תוכלו לראות נקודות שקרובות מאד אחת לשנייה. ייתכן שבתחילה תחשבו שאלו עקיצות של יתוש, אך אם אתם רואים שכל לילה אתם מתגרדים, תוכלו להבין שזהו פשפש המיטה.

אם אתם לא בטוחים, נסו ללילה אחד לישון במיטה שונה (כמובן לא עם אותם הבגדים שאיתם ישנתם על המיטה שלכם, זאת כדי שלא יעברו הפשפשים). אם בלילה זה אתם ישנים כמו שצריך וקמים ללא עקיצות, ככל הנראה מדובר בפשפש המיטה.

 

חיפוש פשפשים – איך נראה פשפש המיטה?

פשפשים הם קטנים מאד וקשה לראות אותם בעין האנושית. תוכלו בכל זאת לחפש את הפשפשים על מיטתכם. צורתם עגולה ושטוחה, והם מגיעים לגודל של חמישה מילימטר.

הבלבול הגדול ביותר הוא בין קרציות לפשפשים. בעוד שקרציות ניזונות מדם של חיות, הפשפש מעדיף את הדם האנושי. הטיפול הוא אחר ולכן דורש התייחסות שונה. במידה וטעיתם וחשבתם שזהו פרעוש, ההדברה הביתית שתעשו לא תעזור ותיאלצו להזמין הדברה מקצועית בהמשך. לכן הזיהוי הראשוני חשוב ביותר.

 

איך להיפטר מפשפשים בבית

לצערנו טיפולים ביתיים נגד פשפשים לא עוזרים. טיפולים כמו ריסוס K300 נגד פשפשים או סנו 2000K אומנם יעילים נגד חרקים אך לא יעילים כלל כנגד פשפשים. טיפול התחלתי יכול להיות שימוש באקונומיקה. אולי זה יהרוג חלק מהפשפשים אך אין ספק שאין זו התשובה לשאלה איך נפטרים מפשפש המיטה.

 

הבעיה – ביצי הפשפשים

הבעיה בפשפשים היא כמות הביצים שהם מטילים. חומרי ההדברה שעובדים מעולה כנגד חרקים, לא מועילים כנגד ביצי הפשפשים. כדי להיפטר מכלל הפשפשים יש להרוג את כל הביצים, וזוהי פעולה שיכולה להימשך זמן רב. לכן, גם אם אתם רגילים לבצע הדברה לבד, ברגע שיש פשפשים תצטרכו לקרוא למדביר פשפשים מומחה.

 

פתרון קבוע שעוזר להיפטר מפשפש המיטה – הדברה מקצועית

מאחר שהפשפשים מאד מורכבים לטיפול, יש להיעזר במדביר חיצוני שיש לו את החומרים המתאימים להדברת פשפשים. מדביר זה ככל הנראה יצטרך לבוא לביתכם מספר פעמים, זאת כדי להשיג את התוצאה הסופית של אפס פשפשים בביתכם. בחרו מדביר מקצועי ומנוסה שיודע לבצע את העבודה ביעילות ומקצועיות.

המרכז להדברת פשפש המיטה מתמחה בהדברה נגד פשפשים. לחברה ותק של יותר מעשר שנים בתחום. בחברה מדבירים מקצועיים ומנוסים שמשתמשים בחומרים הכי חדשים, הכי מועילים, וכמובן חומרים שלא מזהמים את הסביבה. בחירה במרכז להדברת פשפש המיטה תשאיר אתכם בראש שקט ונקי.

 

לסיכום, השאלה איך נפטרים מפשפש המיטה לא מספקת תשובה קלה. במקרה שזיהיתם כי פשפש המיטה הגיע לביתכם, הזמינו מיד מדביר מקצועי שיודע לטפל בתופעה זו. ככל שתטפלו בבעיה יותר מהר, היא תעבור יותר מהר ותוכלו לחזור לחייכם ולשינה טובה במהלך הלילות הבאים.

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

פשפש המיטה אינו ידוע כגורם למחלה כלשהי, אך עקיצותיהם עלולות להיות מגרדות ולא נוחות.
אנשים שיש להם עקיצות של פשפש המיטה יכולים לעתים נדירות לסבול מנדודי שינה או חרדות בגלל הפחד המתמיד מנשיכה בשנתם.
הדרך הטובה ביותר להיפטר מפשפש המיטה היא באמצעות מדברים מקצועיים עם חומרי הדברה איכותיים.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

עקיצות פשפשי המיטה טיפול
עקיצות פשפשים

עקיצות פשפש המיטה טיפול

עקיצות פשפש המיטה טיפול אף אחד מאיתנו לא אוהב חרקים, לא כשהם בקערה של הכלב, לא כשהם מהלכים בבית ובטח לא כשהם ישנו איתנו באותה

קרא עוד »
עקיצות פשפשים

עקיצות פרעושים

נעקצתם על ידי חרק, סביר שזה כואב לפרק זמן קצר, מגרד, אדמומי ולעיתים נפוח ובעיקר זה מציק. במקרים חריגים, עקיצה (לא רק מפרעוש) יכולה להתפתח

קרא עוד »
עקיצות פשפשים ברגליים
עקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים ברגליים

זה אדום, מגרד, ובמיוחד מציק לנו. עקיצות, ולא משנה מאיזה סוג הן, לרוב מלוות בתחושה לא נעימה ואף כואבת בגוף. הגירוד יכול להוציא אותנו מדעתנו

קרא עוד »
משחה נגד עקיצות פשפשים
עקיצות פשפשים

משחה נגד עקיצות פשפשים

קרה לכם שהתעוררתם בבוקר וראיתם סימנים אדומים ומגדרים על העור? או שאולי גירד לכם הגוף משך כל הלילה וגיליתם בבוקר אדמומיות בצורה עיגולים או קווים

קרא עוד »
עקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים

מבחינת מינוח נכון, פשפשים הינם מוצצי דם המשתמשים בצינור בצורת חדק בכדי לחדור מתחת לעור של בעל החיים או האדם ולמצוץ דם. הדקירה לצורך מציצת

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף