הדברת פשפש המיטה בקיטור

מכת פשפשים בבית או בבית בעסק היא צרה צרורה. המזיק העקשן אוהב את הרקמה החיה ומצפה לה בכל מגע עם רהיטים בהם משתמשים בני-אדם וחיות הבית. את הפשפש אפשר להדביר בצורות שונות ומגוונות והמומלצת שבהם היא שימוש בקיטור. הדברת פשפש המיטה בקיטור זו המומחיות שלנו במרכז להדברת פשפש המיטה.

הוא נחשב לחרק מוצץ דם, משאיר סימנים על הגוף, העקיצה שלו כוללת חומרים המייצרים תגובה אלרגית – מדובר על פשפש המיטה. אמנם פשפש המיטה אינו מעביר מחלות, אבל מדובר על חרק שחשוב ביותר להיפטר ממנו. הדברת פשפש המיטה בקיטור תתבצע על ידי חברה מקצועית.

צריכים שירותי הדברת פשפש המיטה בקיטור? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

מחירון שירותי הדברת פשפש המיטה בקיטור

אנחנו במרכז להדברת פשפש המיטה מעניקים לכם שירות מקצועי ומדויק לבעיה שלכם. הצוותים שלנו מוכנים 24 שעות ביממה לקריאה שלכם. עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום ההדברה יחד עם ציוד מתקדם וחומרים ידידותיים לסביבה אנו יוצרים פתרון כולל לבעיות הפרעושים שלכם. השירות ניתן 24 שעות ביממה ובכל ימות השבוע. בדקו את השירותים שלנו ומצאו מה מתאים לכם או התיעצו איתנו.

שירות מחיר מידע נוסף
הדברת פשפש המיטה עם קיטור בחדר השינה. ₪700 ביצענו הדברת פשפש המיטה בעזרת קיטור בחדר השינה של בית פרטי בעיר.
הדברת פשפשים במזרון של תינוק בעזרת קיטור. ₪900 בגלל אופי ההדברה השתמשנו בקיטור בלבד על מיטת התינוק.
הדברת פשפש המיטה במזרון של ספה נפתחת בעזרת קיטור. ₪600 ספות בבית עסק לא יכלו לקבל טיפול כימי לבקשת בעל העסק לכן השתמשנו בקיטור.
הדברת פשפשים במיטות של מלון בעזרת קיטור. ₪1200 ביצענו טיפול מקיף למיטות בבית המלון, השתמשנו בקיטור והמלון נפתח עוד באותו היום.
הדבר של פשפש המיטה במזרון בעזרת קיטור. ₪520 לאחר שחיות הבית נמצאו עם פרעושים ביצענו הדברה כוללת בעזרת קיטור מהמזרונים בחדר הילדים.

 

הדברת פשפש המיטה בקיטור
הדברת פשפש המיטה בקיטור

איך מתבצעת הדברת פשפש המיטה באמצעות קיטור?

אם נעקצתם על ידי פשפש המיטה, אתם עשויים למצוא את עצמכם מתעוררים במהלך הלילה בשל העקיצות. אין ספק כי מדובר על אי נוחות גדולה במיוחד ולכן חשוב ביותר לבצע הדברת פשפש המיטה בקיטור.

ההדברה כוללת מספר שלבים אשר נפרט כעת:

ניטור של מקומות שונים בבית: על מנת להיפטר מפשפש המיטה באמצעות קיטור, חשוב ביותר לבצע ניטור של מקומות שונים בבית כגון שטחים, חפצים שונים, מצעים, רהיטים. חברה מקצועית תעבור בכל החדרים בבית במטרה לאתר את פשפש המיטה ולבצע את ההדברה.

למדריך המלא להדברת פשפש המיטה בחדרים לחצו כאן

שאיבה: בשלב הבא חברת ההדברה תבחר לבצע שאיבה של פשפש המיטה באמצעות שואב אבק ייחודי המתאים לפעולה. מדובר בפעולה המיועדת להפחית את הכמות של פשפש המיטה ולכן השאיבה תהיה עוצמתית במיוחד.

הכוונה של הקיטור: את הקיטור יש לכוון ישר למקום בו נמצא פשפש המיטה על מנת להשמיד אותו במהירות האפשרית.

איוורור של כל החדרים: בסופה של הפעולה חברת הדברה מקצועית תדאג לאיוורור של כל החדרים בהם בוצעה הפעולה.

שימוש בחומרים כימיים: כאשר מבחינים ברמת נגיעות גבוהה ניתן לעשות שימוש בחומרים כימיים על מנת להיפטר מהמזיק. חברת הדברה מקצועית תדע לעשות שימוש בחומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה- מדובר על חומרים כימיים חזקים שמטרתם להגיע למקומות שונים בבית ולהשמיד את פשפש המיטה ולכן חשוב ביותר להקפיד על שימוש בחומרים שזכו לאישור במטרה לבצע את ההדברה בצורה מקצועית ללא גרימת נזק.

איך אפשר להיפטר מעקיצות המיטה בשיטות טבעיות?

ביצוע הדברת פשפש המיטה בקיטור נחשב לאחת השיטות היעילות ביותר להיפטר מהמזיק המטריד, אבל מה לגבי העקיצות?

בשנים האחרונות ניתן לראות מגוון שיטות טבעיות להיפטר מעקיצות של פשפש המיטה. הם גורמים נזקים רבים ותופעות הלוואי של העקיצות אינן נעימות למדי, ולכן זה רק טבעי שאנשים מחפשים שיטות טבעיות להיפטר מעקיצות של פשפש המיטה.

הנה מספר שיטות שניתן לבחור:

קירור המקום: נעקצתם על ידי פשפש המיטה ואתם חוששים? יש מה לעשות! תוכלו להניח קוביית קרח על המקום ולהצמיד את קוביית הקרח לאזור של העקיצות על מנת להיפטר מפשפש המיטה.

מריחה של דבש או אלוורה: נוסף על כך, ניתן למרוח דבש או אלוורה על המקום. מדובר ברכיבים טבעיים העשויים לגרום לכם להרגיש טוב יותר לאחר עקיצות.

רחצה במים פושרים: על מנת להפחית את הגירודים ניתן להתרחץ במים פושרים.

למדריך המלא – לטיפול עקיצות פשפש המיטה

האם יש אחריות על הדברת פשפש המיטה?

מוצאים את עצמכם מתגרדים בלי הפסקה? זה סימן שאתם צריכים לבצע הדברת פשפש המיטה בקיטור. בשל מורכבות ההדברה, העלות נעה בין 500 – 600 שח, כאשר ברוב הפעמים אפשר לבצע הדברה רק במקום בו התגלה פשפש המיטה. מה לגבי אחריות? בשל העובדה כי מדובר על טיפול בבעיה קיימת בבית, האחריות ניתנת עד לסיום טיפול בבעיה. המשמעות היא כי ייתכן ותראו שוב את פשפש המיטה.

במידה ואתם מבחינים שוב במטרד, ההמלצה היא להזמין חברת הדברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום על מנת לבצע הדברה מקיפה. רק חברה מקצועית אשר המדבירים בה בעלי רישיון בתוקף בהתאם לסוג ההדברה ויש ביכולתם לעשות שימוש בחומרי הדברה מסוכנים.

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

יש לנו מגוון פתרונות הדברה המתאימים לכל סוג של היקף בעיה.
בוודאי, ניתן לבצע הדברת פשפש המיטה בעזרת קיטור בבתי עסק ובבתים פרטיים.
כלל שירותי המרכז להדברת פשפש המיטה ניתנים עד שעה מרגע יצירת הקשר.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

חומר נגד פשפשים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

חומר נגד פשפשים

בכול הנוגע אל חומר נגד פשפשים רבים רוצים לדעת מה כדאי לקנות? או האם יש משחה טבעית נגד פשפשים? ויש את מי שירצה לגלות כיצד

קרא עוד »
פשפש המיטה סנו
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

פשפש המיטה סנו

כשהגוף שלנו מגרד ומעקצץ, כאשר חיות המחמד שלך מתגרדות, אם אנחנו רואים חרקים קטנים כמעט שקופים מטיילים או מקפצים ממקום למקום, ובעיקר אם מתגלות עקיצות

קרא עוד »
תרסיס נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

תרסיס נגד פשפש המיטה

פשפשים הם יצורים מכונפים קטנטנים שכמעט קשה להבחין בהם, אבל מי שיסבול מעקיצות, גירוד בעור או מעור נגוע באדמומיות – ייתכן וסובל מפלישה של פשפש

קרא עוד »
k300 נגד פשפשים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

k300 נגד פשפשים

חומרי הדברה כמו K300 נגד פשפשים או 500  Kנגד חרקים, וכל תרסיס או חומר הדברה אחר – מוכרים לנו מימים עברו… חומר כזה יכול להיות

קרא עוד »
אקונומיקה נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

אקונומיקה נגד פשפש המיטה

קמתם בלילה ויש לגם עקיצות בגב, בצוואר ובבית החזה? כנראה הגיעה גם לבית שלכם פשפש המיטה. הדבר החשוב ביותר הוא לדעת לטפל בבעיה, ולעשות זאת

קרא עוד »
פשפש המיטה הדברה ירוקה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

פשפש המיטה הדברה ירוקה

אם חשבתם שאתם נמצאים לבד במיטה, כדאי שתחשבו שוב. עקיצות, גירודים בעור, חוסר נוחות ואפילו כתמי דם על מצעים – כולם יכולים להעיד על כך

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף