ספריי נגד פשפש המיטה

פשפשים הם יצורים קטנים, מכונפים וזריזים שיכולים להפוך את החיים שלנו לממש לא נעימים. הטפיל הקטן הזה שניזון מדם של יונקים, חודר אל הבית שלנו, מתמקם בין שמיכות, מצעים ומזרנים, ומתחיל לעקוץ אותנו לגרום לנו לגירודים בגוף, ואפילו לעקיצות ופצעים.

אם גיליתם או שיש פשפשים במרחב המגורים שלכם, רצוי לנסות לטפל בבעיה כמה שיותר מוקדם.

 

צריכים שירותי הדברת של פשפש המיטה בכל מקום בארץ? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת עם המדברים המקצועיים והאיכותיים ביותר ✅
שימוש בציוד איכותי ומתקדם ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות ✅
שירות מקצועי ומהיר ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅

עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ להפטר מהפשפשים לתמיד!

אז כיצד מטפלים בעניין?

 

הטיפול הראשוני יכול להיעשות באמצעות ספריי נגד פשפש המיטה, זאת במידה ואין התפשטות גדולה של פשפשים במרחב והם לא הגיעו אל מקומות נוספים, כמו למשל אל תוך שקעי חשמל, הם לא נמצאים בבריכה הביתית, לא הגיעו אל המקלחות, ובמידה ומדובר בטיפול נקודתי, כמו למשל ריסוס חומרים נגד פשפש המיטה על מספר מיטות או על מיטה אחת, ולא על כל המרחב – מה שדורש בדרך כלל שירות של מדביר מקצועי.

 

לשמיעה של כל המאמר לנוחיותכם הקליקו על הכפתור ההפעלה.

 

 

לישון עם האויב – מכירים את מי שמרססים

לפני שנמשיך לספר לכם מה אפשר לעשות נגד פשפש המיטה, חשוב שתכירו את החרק הזה שפולש למיטה שלכם וגורם לכם לגירודים, אי נחת ואפילו לעקיצות אדומות שתגלו לאחר לילה ללא שינה.

למדריך המלא בנושא – זיהוי של עקיצות וטיפולך

פשפשים הם טפיל קטן מאד שגולו הוא שישה מילימטרים. מדובר בחרק עם כנפיים שקופות שניזון מדם של יונקים, לכן הוא יכול להימצא בבתים פרטיים, במרבצים של בעלי חיים, על מערכות ישיבה ובכול מקום.  פשפש המיטה אוהב “לישון כפיות” עם בני אדם – והוא אחד הזנים הנפוצים ביותר בישראל, לכן בדרך כלל נמצא אותו בין הסדינים. כדי להתמודד עם המצב ולמנוע אותו, חשוב לבחור חומרים נגד פשפש המיטה ולדעת כיצד משתשים בהם ובאיזו כמות.

 

ספרי נגד פשפש המיטה
ספרי נגד פשפש המיטה

ספריי נגד פשפשים – כל מה שצריך לדעת

ספריי נגד פשפשים אפשר לרכוש בכול מקום ואפשר לקנות אותו ממדביר מקצועי לאחר הדברה, טיפול והגנה נגד מזיקים. מדובר בתרסיס שכל אחד יכול להשתמש בו והוא מתאים לריסוס על רצפות, מיטות, רהיטים, רצפות ועוד.

עם זאת, בזמן השימוש יש להקפיד לא לרסס את החומר ישירות על מזרנים, מצעים ומוצרי טקסטיל או בגדים – אלא לפנות את כלל המוצרים ולנקות אותם באופן נפרד מהרהיטים או מהבית, כמו למשל לקחת שטיחים נגועים לניקוי מקצועי, לכבס מצעים בהרתחה, אפשר לנקות מזרנים שגיליתם עליהם פשפשים וכדומה.

אם אתם מרססים ספריי נגד פשפש המיטה בתוך ארונות, יש להוציא מבעוד מועד את המצעים ואת כל מה שנמצא בארון, כולל בגדים ונעליים, ורק לאחר מכן לרסס. חשוב מאד לקרוא את הוראות השימוש שעל התכשיר, כדי לא להגזים עם כמויות החומרים ולדייק באופן השימוש.

 

 

איך משתמשים בספריי נגד פשפשים?

  • רכשו את הכמות המתאימה למקומות שיש בהם פשפשים. בדרך כלל תצטרכו בקבוק אחד לכל חדר.
  • יש לרסס את הספריי על רצפת החדר, וכדאי לרסס אותו גם בתוך ארונות ועל קירות.
  • כפי שציינו, חשוב להוציא ולהרחיק מזרנים, מצעים, בגדים, מגבות ושאר פרטי לבוש, ואף לאטום אותם בשקיות כדי שהספריי לא יותז עליהם.
  • כדאי לנקות את המרחב באופן יסודי עם אקונומיקה – מה שמרחיק פשפשים, ויש לשאוב מזרנים, מרצפות ומערכות ישיבה במשך כמה ימים אחרי הריסוס, על מנת לעצור כניסה חדשה של פשפשים למרחב.
  • הוציאו מהבית ילדים וחיות מחמד שעלולים להיות רגישים לספריי.
  • עבדו עם כפפות ומסכת מגן.

האם ספריי נגד פשפש המיטה רעיל?

יש לא מעט אנשים שרוצים לדעת האם ספריי כזה יכול להיות רעיל או להזיק לסביבה, ויהיה לא הוגן לומר שהשימוש בטוח ואפשר לנשום עמוק בזמן השימוש. צריך להבין שממש כמו כל תכשיר חיטוי והדברה, או ספריי קוטל חרקים – גם ספריי כזה יכול להזיק לנשימה ולהיות רעיל. לכן יש לרסס את המרחב כשהוא ריק מאנשים ובעלי חיים ולעבוד עם אמצעי מיגון מתאימים.

אם תרצו פתרון טבעי, כדאי לברר כיצד מרחיקים מזיקים באופן טבעי, החל משימוש בהדברה ירוקה עד שימוש בהדברה ביולוגית או בצמחים אשר ידועים כמרחיקים ודוחים חרקים.

בכל מקרה, אם אינכם רוצים להיות מעורבים בתהליך, מומלץ לפנות אל חברת הדברה מקצועית שתבצע עבורכם את העבודה על הצד הבטוח ביותר ועם חומרים טובים יותר.

למה צריך לרסס?

חשוב לרסס חומרים דוחי מזיקים כדי לחיות בשלום ובבריאות, כדי לישון טוב ולקום אל איכות חיים, וכדי למנוע כניסה מחודשת של מזיקים לבית ולמנוע התרבות מזיקים, כמו למשל בניית קנים והטלת ביצים.

אם חיות המחמד שלכם סובלות מפשפשים, אל תזניחו את המצב! התייעצו עם וטרינר לגבי התאמת תכשירים לטיפול בחיות נגד קרציות, פרעושים ופשפשים.

מה אפשר לעשות נגד פשפשים בבית?

  • כדי למנוע כניסה של פשפשים, חשוב לשמור על בית נקי.
  • יש להימנע מהשארת מוצרי טקסטיל לחים, כמו סל כביסה מלא מגבות רטובות או מזרנים רטובים.
  • יש לרסס בכל שנה תרסיס נגד מזיקים, או לבצע הדברה מקצועית כל שנה-שנתיים בהתאם למצב.
  • אפשר לשתול באדניות צמחים דוחי מזיקים כמו שיחי דפנה, בזיליקום, ושאר צמחים.
  • אם שום דבר לא עוזר, יש לפנות אל מדביר מומחה ומקצועי עם ניסיון כדי להבין ולשאול: מה אפשר לעשות נגד פשפשים בבית?

למדריך המלא – לאיך להיפטר מפשפשים בבית

לסיכום:

אם יש לכם חשד לפשפשים, אם אתם נעקצים או אפילו רואים את הפשפשים קופצים ממקום למקום – כדאי לקבל ייעוץ של מומחים בתחום ההדברה.

אם יש לכם מזיקים בבית, הדבר החשוב ביותר הוא לדעת לטפל בבעיה כאשר היא קורית. כדאי ליצור קשר עם מדביר מקצועי ולנסות לתאר לו את המצב ואת הכמות של המזיקים שאתם משערים שישנה במרחב. נסו להבין האם אתם יכולים לטפל לבד בבעיה? או שאתם צריכים להזמין איש מקצוע? שימו לב לחומרי הדברה מומלצים וודאו שאתם מתאימים את החומרים לצרכים שלכם ולהגנה על בני הבית.

 

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

כן ספרי נגד פשפשי המיטה הוא יעיל, אך במרבית המקרים סיכוי גבוה מאוד שהפשפשים יחזרו אליכם לבית מכיוון שצריך להכיר את כל מקומות המחבוא של הפשפשים ולרסס שמה לכן מומלץ להשתמש בספרי נגד פשפשים רק כטיפול ראשוני ולהזמין מדביר מקצועי שיטפל בבעיה אחת ולתמיד!
ספרי נגד פשפשים עולה בין 100 ל150 ש”ח.
למרבית התרסיסים נגד פשפש המיטה אין בכלל ריח.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

פשפש המיטה הדברה ירוקה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

פשפש המיטה הדברה ירוקה

אם חשבתם שאתם נמצאים לבד במיטה, כדאי שתחשבו שוב. עקיצות, גירודים בעור, חוסר נוחות ואפילו כתמי דם על מצעים – כולם יכולים להעיד על כך

קרא עוד »
ריסוס נגד פרעושים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

ריסוס נגד פרעושים

פרעושים הם חרקים מוצצי דם שלעיתים נוטים לבלבל בינם לבין פשפשים. די בטוח שמבחינתם זה לא  משנה, כי לשניהם שם רע מאד בעקבות הפגיעה שלהם

קרא עוד »
k300 נגד פשפשים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

k300 נגד פשפשים

חומרי הדברה כמו K300 נגד פשפשים או 500  Kנגד חרקים, וכל תרסיס או חומר הדברה אחר – מוכרים לנו מימים עברו… חומר כזה יכול להיות

קרא עוד »
אקונומיקה נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

אקונומיקה נגד פשפש המיטה

קמתם בלילה ויש לגם עקיצות בגב, בצוואר ובבית החזה? כנראה הגיעה גם לבית שלכם פשפש המיטה. הדבר החשוב ביותר הוא לדעת לטפל בבעיה, ולעשות זאת

קרא עוד »
ריסוס נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

ריסוס נגד פשפש המיטה

כאשר אתם שמים לב שיש לכם חרקים בבית, אתם אולי בוחרים לרסס את האזור הנגוע כדי שהמזיקים ייעלמו. וזה נכון: בשוק התרסיסים וחומרי ההדברה יש

קרא עוד »
תרסיס נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

תרסיס נגד פשפש המיטה

פשפשים הם יצורים מכונפים קטנטנים שכמעט קשה להבחין בהם, אבל מי שיסבול מעקיצות, גירוד בעור או מעור נגוע באדמומיות – ייתכן וסובל מפלישה של פשפש

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף