חומר הדברה נגד פשפש המיטה

כשאנחנו מבינים שאנחנו צריכים להדביר את הבית שלנו נגד מזיקים, אנו גם יודעים שנצטרך כנראה להשתמש בתכשירים שונים, כמו חומר נגד פשפש המיטה או חומרים נגד סוגים אחרים של מזיקים.

אבל בשנים האחרונות, רבים הצרכנים שלא ממש רוצים להשתמש בהדברה כימית או בכזאת שיכולה להיות רעילה לסביבה או לבני אדם, לכן יש אנשים שרוצים לדעת איזה חומרים יש נגד פשפש המיטה? ויש את מי שירצה להבין איזה חומר ריסוס נגד פשפשים אינו רעיל או מזיק לסביבה.

עם זאת, בתחום ההדברה, חלה התפתחות וכיום גם הדברה שאינה טבעית היא כזאת המתחשבת בסביבה ברוב המקרים, לכן חשוב ואף מומלץ לדעת באיזה חומר הדברה נגד פשפש המיטה אפשר להשתמש וכיצד לעשות זאת בצורה בטוחה ויעילה.

צריכים שירותי הדברה ירוקה וטבעית של פשפשי המיטה בכל מקום בארץ? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת חברה אחת עם המדבירים המקצועיים ביותר ✅
שימוש בחומרי הדברה ירוקים וטבעיים בהתאם לבחירת הלקוח✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות בהתאם לגודל החלל ✅
שירות איכותי ומהיר לכל חלקי העיר רעננה עם המדבירים המומחים שלנו!
שירות איכותי ומהיר ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅

לשמיעה של כל המאמר לנוחיותכם לחצו בבקשה על כפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה, תודה והמשך שמיעה מהנה.

אבל רגע לפני שנדבר על כך, בואו נכיר את הפשפשים ונבין למה הם נמצאים במרחב שלנו:

פשפשים הם חרקים קטנים (או אפילו מזעריים) הנחשבים טפילים ומזיקים שקשה מאוד לראות במבט אחד. למרות שהם לא ממש נראים לעין, יהיה לכם קל להרגיש אותם ואת הנוכחות שלהם, בעיקר כשהם יעקצו אתכם, או אם תתעוררו בבוקר מכוסים עקיצות בכול הגוף.

עקיצות פשפשים אינן מסוכנות בדרך כלל, אבל אף אחד לא רוצה לחיות עם טפילים שחיים במרחב שלו. אם אתם חושדים שיש לכם אורחים בלתי רצויים – במקום המגורים או במרחב המחייה – אתם בוודאי שואלים עצמכם אילו חומרים יש נגד פשפש המיטה.

חשוב לדעת שמלבד הגעת פשפשים למרחב ממקורות חיצוניים, הם גם יתרבו עם הזמן, יטילו ביצים, יקימו קנים, ואת זה אף אחד לא רוצה. אז כפי שהזכרנו, כדי להיפטר מפשפשים: דרושה הדברה טובה ויסודית.

חומר הדברה נגד פשפש המיטה

אז איזה חומרים יש כנגד פשפש המיטה? ומהן שיטות ההדברה הנפוצות? הנה כמה אפשרויות:

 

השיטה הקלאסית – השיטה הקלאסית או הסטנדרטית היא הדברה כימית. כפי שהזכרנו, הדברות כיום חייבת לעמוד בכל תווי התקן ובכול הבדיקות אותן מבצע משרד הבריאות. מדובר בהדברה אשר צריכה להיות כזאת שאינה רעילה למבוגרים, ילדים או חיות מחמד. בחרו חומר שיכול לשמור על הסביבה ולטפל בבעיית המזיקים.

בחרו מוצר ספציפי – כיום, חברות ענק מייצרות הדברות המתאימים באופן ספציפי אל סוג  המזיק שאתם רוצים להדביר, כך שהעבודה תהיה יסודית ולא תהיה פגיעה לסביבה. עם זאת יש לשים לב למוצר שאתם קונים ולוודא כי למרות הדיוק שלו: הוא אינו רעיל.

הדברה באמצעות מדביר – במידה ואתם רוצים לרסס את הבית נגד פשפשים באופן יעיל, פנו למדביר פשפשים מקצועי שיוכל לספק לכם מידע יעוץ ושירות להדברת פשפש המיטה.

הדברה אורגנית –  דרך נוספת לבצע הדברה היא הדרך הטבעית או האורגנית. חומרי הדברה טבעיים הם כאלה המיוצרים מתמציות של פרחים או מנוזלים שקיימים בטבע ויכולים להרחיק מזיקים. צמח החרצית למשל, הוא צמח שמפיקים ממנו חומרים דוחי חרקים, כמו גם חומץ או שמנים אתריים ושאר דרכים טבעיות להרחקת מזיקים.

שימוש במוצרים ביתיים – אם תרצו תוכלו לנסות לנקות את הבית עם חומץ מהול במים.  אפשר להניח עלי דפנה בפתחים של חלונות ודלתות, וגם לשתול באדניות צמחים דוחי מזיקים. בכל מקרה, השיטה היעילה ביותר תהיה ביצוע הדברה על ידי מדביר מקצועי.

הדברה באמצעות מכונת קיטור או מכונת אדים – שיטות אלה מספקות דרך נהדרת להדביר ולהרחיק מזיקים ללא פגיעה בסביבה. השיטה נחשבת טבעית ולא רעילה ופועלת באמצעות אדים שמחסלים חרקים, קנים וביצי חרקים. באמצעות שיטה זאת המדביר ממגר ומסלק קנים של חרקים מהאזור. מכונת הקיטור עובדת על מים חמים ומחטאת את המרחב, וכך מונעת את כניסתם של מזיקים ומחסלת את מי שכבר נמצא במרחב שלכם.

איך בוחרים חומר הדברה נגד פשפשים?

אם אתם רוצים להדביר לבד את הבית, או לרסס מקומות שגיליתם שיש בהם פשפשים -כדאי לבחור חומר לפי הדגשים הבאים:

  • ודאו כי מדובר בחומר הדברה בטיחותי לשימוש שאינו רעיל לסביבה או מזיק לסביבה. חשוב לבחור חומר נגד פשפשים שעומד בכל התקנים ומספק שימוש בטוח שלא יכול לפגוע בכם.

 

  • כדאי לבחור חומר נגד פשפשים שיהיה ממוקד וכזה שמתאים לסוג המזיקים שיש במרחב שלכם. אם למשל התגלה פשפש המיטה, כזה שעוקץ אתכם בלילה ונמצא על מזרנים על כלי מיטה ומצעים – כדאי להשתמש בחומר שלא יהרוס את כלי המיטה, את המזרן והמצעים. בחרו תכשיר שמתאים להרחקת פשפשים ממיטות ומצעים.

 

  • אם תרצו תוכלו לבחור תמציות טבעיות להרחקת מזיקים. כיום אפשר למצוא מגוון רחב של תמציות מבוססות על תמציות פרחים, צמחים, ושאר חומרים כמו למשל חומץ או כל חומר אחר שאינו נחשב כימי. אם תרצו תוכלו לרקוח חומרים נגד פשפשים, כמו כאלה שעשויים מכל מיני מוצרים שיש בכל בית.

 

  • התייעצו עם מדביר לגבי בחירת חומרים נגד פשפשים ושימו לב כיצד תוכלו למנוע כניסה שלהם בעתיד, בעיקר לאחר הדברת פשפשים מקצועית.

 

  • שכרו את שירותיו של מדביר מקצועי ומנוסה שיוכל לבחור עבורכם את השיטה הנכונה ביותר להרחקת מזיקים וגם יספק לכם טיפים טובים להרחקת מזיקים. בחרו איש מקצוע או חברה שיספקו אחריות על העבודה שביצעו במרחב המגורים או העבודה.

לסיכום,

הדברת פשפש המיטה נחוצה בכל מקום בו יש חשד למזיקים מסוג זה. אתם צריכים לשים לב למצב בבית או במקום העבודה שלכם, ולבצע הדברת פשפשים כל פרק זמן מסוים כדי למנוע הגעת פשפשים לאזור המחייה שלכם וכמובן את הנזקים אשר באים איתם לדוגמא: פרטי לבוש אשר נוגעים בפשפשים לרוב יצטרכו לעבור כמה תהליכי הדברה וניקיון אשר יוכלו להרוס חלק מהבגדים לתמיד ועוד.. כמובן שזה גם תלוי בפעילות שמתקיימת במרחב וברמת הניקיון שלכם.

למדריך המלא שלנו – להדברת פשפש המיטה בבגדים

לעוד מדריכים בנושאסוגי הדברות וחומרים נגד פשפש המיטה 

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

ניתן לקנות חומרים אשר אושרו על ידי המשרד להגנת הסביבה ונחשבים כאלה שאפשר להשתמש בהם במרחבי מחייה של בני אדם כמו בית או עסק. אנא בחרו חומר שלא מצריך עזיבה של הבית לזמן רב, אלא אם אתה יכול לעזוב את המקום בו אתם גר ליותר מכמה ימים. שים לב כי מדובר בחומר ידידותי לבעלי חיים ולסביבה אשר באמת יעיל כנגד פשפשים וביצי פשפשים (מאוד חשוב שהחומר יהיה יעיל גם כנגד ביצי פשפשים כי רוב החומרים שיעלים כנגד פשפשים אינם יעלים כנגד ביצי פשפשים.
אם ברצונכם למגר את הפשפשים שנמצאים במרחב המחייה שלכם, ברוב המקרים תצטרכו להשתמש בחומר כימי. במידה ואתם מעוניינים להדביר את הפשפשים בצורה טבעית, תצטרכי לנקות את הבית בהתמדה בכול כמה ימים, או לחילופין להשתמש במכונת קיטור או במכונת אדים להדברה של מזיקים וחרקים כמו פשפש המיטה. עוד אפשר להשתמש בחומץ מהול במים לניקוי רצפות. כדאי לבצע הרתחה של כלי מיטה ומצעים ולייבשם באוויר הפתוח ובשמש מלאה. מומלץ לשאוב מזרנים ולנקות באופן יסודי מערכות ישיבה.
בחירת מדביר מקצועי נעשית לרוב או על ידי המלצות מפה לאוזן או על ידי קירבה למקום מגוריכם מדביר מקצועי שמכיר את האזור בו אתם גרים, כמו למשל ירושלים – עיר שיש בה מבנים עתיקים ולחים שנוטים למשוך פשפשים יוכל גם לתת מענה בנוגע לתנאי האקלים והמגורים באזור ירושלים אשר הימנעו הגעת פשפשים בעתיד וגם יוכל לתת מענה מהיר ויעיל של הדברה מקצועית ויעלה לזמן ארוך וממושך של בית\עסק נקי מפשפשים!
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

תרסיס נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

תרסיס נגד פשפש המיטה

פשפשים הם יצורים מכונפים קטנטנים שכמעט קשה להבחין בהם, אבל מי שיסבול מעקיצות, גירוד בעור או מעור נגוע באדמומיות – ייתכן וסובל מפלישה של פשפש

קרא עוד »
אקונומיקה נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

אקונומיקה נגד פשפש המיטה

קמתם בלילה ויש לגם עקיצות בגב, בצוואר ובבית החזה? כנראה הגיעה גם לבית שלכם פשפש המיטה. הדבר החשוב ביותר הוא לדעת לטפל בבעיה, ולעשות זאת

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בקיטור
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

הדברת פשפש המיטה בקיטור

מכת פשפשים בבית או בבית בעסק היא צרה צרורה. המזיק העקשן אוהב את הרקמה החיה ומצפה לה בכל מגע עם רהיטים בהם משתמשים בני-אדם וחיות

קרא עוד »
חומר נגד פשפשים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

חומר נגד פשפשים

בכול הנוגע אל חומר נגד פשפשים רבים רוצים לדעת מה כדאי לקנות? או האם יש משחה טבעית נגד פשפשים? ויש את מי שירצה לגלות כיצד

קרא עוד »
פשפש המיטה הדברה ירוקה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

פשפש המיטה הדברה ירוקה

אם חשבתם שאתם נמצאים לבד במיטה, כדאי שתחשבו שוב. עקיצות, גירודים בעור, חוסר נוחות ואפילו כתמי דם על מצעים – כולם יכולים להעיד על כך

קרא עוד »
ריסוס נגד פרעושים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

ריסוס נגד פרעושים

פרעושים הם חרקים מוצצי דם שלעיתים נוטים לבלבל בינם לבין פשפשים. די בטוח שמבחינתם זה לא  משנה, כי לשניהם שם רע מאד בעקבות הפגיעה שלהם

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף