הדברת פשפש המיטה בחולון

פשפש המיטה הוא חרק שלא כל כך נעים לנו בקרבתו, מאחר והוא מתפשט בצורה מהירה, ועלולים להופיע המון פשפשים תוך זמן קצר בתוך הבית שלנו. הוא עוקץ ולא נעים, וממש כמו היתוש העקיצות שלו כלל לא מורגשות בעת הפעולה, אלא רק לאחר מכן, לאחר שהפעולה כבר נעשתה. ישנן שיטות להדביר את הפשפש ולהעלימו מחייכם:

לשמיעה של כל המאמר לנוחיותכם הקליקו על הכפתור ההפעלה.  

 

צריכים שירותי הדברת פשפש המיטה בחולון? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי חולון ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי חולון ✅
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

מחירון שירותי הדברת פשפש המיטה בחולון

הדברת פשפש המיטה בחולון לכל הפרטים לגבי מגוון השירותים שלנו והמחירים שלנו תוכלו למצוא בטבלה המצורפת כאן

שירות מחיר
הדברת פשפש המיטה בחדר הילדים בבית פרטי בחולון. ₪320
הדברת פשפש המיטה בדירה 3 חדרים בחולון. ₪550
הדברה של פשפשים במחסן של עסק בחולון. ₪300
הדברה של פשפש המיטה בדירה בחולון. ₪600
הדברה של פשפשים בבית עסק בחולון. ₪350

הדברה עצמית – האם היא יעילה והכרחית?

ישנם פתרונות עצמאיים כמעט לכל דבר בעולם, אך בעניין פשפש המיטה אולי זה לא כך, ובהחלט ההמלצה היא לא להדביר אותם בעצמכם. פשפש המיטה מסוגל לייצר איזושהי תנגודת לכל פריט, לכן אם תדבירו אותו בחומר שלא מתאים להשמדתו, אתם תייצרו נזק רב יותר. בשל ההדברה העצמית, תתפתח בקרבתם אוכלוסיה אמידה וחזקה יותר לתכשירים מסוימים, וכך גם לא רק שההדברה תהיה קשה יותר, הם גם יגדלו ויהיו רבים יותר.

 

מה כן תוכלו לעשות באופן עצמאי –

פשפש המיטה אוהב ״להתנחל״ על הפריטים שנמצאים לידו, וממש להתפשט בהם ולהתרבות. עליכם להימנע מהכנסה של פריטים נוספים לתוך החדר הנגוע, כדי שהם לא ימשיכו ויתפשטו גם לכיוון רהיטים נוספים ויסבו נזק יוסף. כמו כן אסור להוציא את הפריטים הנגועים לאור השמש, ואם יש לכם שואב אבק חזק – תשאבו היטב את המזרנים, את הכפלים השונים, מתחת למיטות, ואפילו בשקעי החשמל, שם הם גם אוהבים להתחבא, בנוסף פשפשים יכולים גם להגיע לרכב שלכם ככה שתשימו לב לא לקחת שום חפץ מהבית כך שהאוטו שלכם לא יהיה גם נגוע בפשפשים

למדריך המלא להדברה והימצאות פשפש המיטה בשקעי חשמל לחצו כאן

 

הדברת פשפש המיטה בחולון היא הכי יעילה

ישנו בחולון את המרכז להדברת פשפש המיטה, שהוא בין היתר אחראי למיגור כל הנזקים של הפשפש, וידאג לכך שהוא יעלם מהחיים שלכם ויפסיק להטריד אתכם. יש למרכז הדברת פשפש המיטה, ציוד מתקדם ביותר, ובזכות המקצוענות שלו – אין ספק שפשפש המיטה לא יחזור להעסיק אתכם ולהציק לכם. מה שיפה במרכז הדברת פשפש המיטה, הוא גם שניתן לעשות הדברה בגינת הבית שלכם ולא רק הדברה בתוך חדר מסוים.

הדברת פשפש המיטה בחולון

השלב הראשון בהדברה – קריטי למלחמה

בדרך כלל חברה מקצועית שמבינה בתחום, מבצעת את ההדברה במספר שלבים שאורכים זמן רב יחסית. בשלב הראשון, לוקחים סוג של שקית מאוד גדולה כמו מעין בועת איוד מסוימת, ואליה נכנסת כל תכולת הבית שלכם. אוטמים אותה בצורה חזקה, ומכניסים לתוכה פחמן דו חמצני. כל תכולת הבית שלכם, נשארת שם במשך 3-7 ימים רצופים. שימו לב שהמרכז להדברת פשפש המיטה מבצע משימה זו, אך אם אתם נתקלים בחברות אחרות שלא עושות – הן לא מקצועיות מספיק.

 

החשיבות באטימת כל תכולת הבית

כשחברת ההדברה אוטמת את כל תכולת הבית שלכם, היא מוודאת שכל הפשפשים שיכולים להיות קיימים אצלכם – נכנסים יחד עם הפריטים לתוך השקית עם הפחמן הדו חמצני. פשפש במיטה, יכול לעבור ולקפוץ ממקום למקום, ובמיוחד לדלג לו בחופשיות בין פריטים רהיטים וכמובן בגדים. לכן אם התפספס אפילו פריט מסוים אחד, יכול להימצא שם פשפש המיטה שפשוט ימשיך להתרחב ולהתפשט מחדש.

למדריך המלא – להדברת פשפש המיטה בבגדים

 

השלב השני – לחץ אדיר (הדברת פשפש המיטה באמצעות קיטור)

בשלב השני לתהליך השמדת פשפשי המיטה שמצויים בבית שלנו, יש צורך בביצוע לחץ קיטור של 160 מעלות, שבעזרתו ניתן לעבור על כל הסדקים שמצויים לנו בבית, חורים מסוימים ואפילו חריצים. אותו הקיטור, משמיד גם את הפשפשים וגם את הביצים שלהם. תהליך זה חשוב מאוד במיגור התופעה ובהפחתה משמעתית. היא מחטאת לנו את הבית מפשפשי המיטה, ועוזרת לנו בתהליך ההדברה.

 

השלב השלישי – שאיבה הכרחית

לאחר שכל תכולת הבית נמצאת לה בבטחה בתוך שקית איוד אטומה, והמרכז להדברת פשפש המיטה כבר ביצעו לחץ קיטור בכל רחבי הבית, הגיע הזמן לשאוב אותו. כמובן שלחברות הדברה מקצועיות ישנם הכלים הייעודיים, וישנו גם שואב מאוד מסוים אשר תורם לפעולת ההדברה בצורה מפליאה. יש לשאוב את כל חללי הבית, מבלי לפספס אף לו נקודה אחת. פעולת השאיבה נותנת מענה נוסף להשמדת פשפשי המיטה הקיימים.

 

השלב האחרון – ההדברה הרשמית

ההדברה תתבצע בצורה מאוד פשוטה – הריסוס יהיה על כל הקירות, על הרצפה, על בסיס המיטה, ובמיוחד על חריצים ושקעים מסוימים שאנו בדרך כלל לא רואים. ההדברה זה החלק האחרון והחשוב, שכן כל תפקידה הוא לרסס את כל פשפשי המיטה שהצליחו לעבור את כל הפעולות הקודמות ונשארו בחיים, ובכך הם מתים. חומר ההדברה נמצא פעיל עד לחצי שנה.

 

מקרה בו נשארו מספר פשפשי המיטה –

במקרה בו אתם חוששים שדבר כזה קרה, או שהמדביר עצמו היה כן עמכם ושיתף אתכם, הכל בסדר, זו בהחלט לא בעיה. בדרך כלל אחרי תהליך כה ארוך וממושך שהיה ממוקד להשמדת פשפש המיטה, הם נחלשים בצורה משמעותית, ויכולת הרבייה שלהם פוחתת בהרבה. החלל המרוסס בכל אופן יגרום למותם במוקדם או במאוחר, ומאחר והריסוס מחזיק חצי שנה, זה כבר יעלים אותם.

שימו לב כי המדביר חייב לדעת שאין לרסס את חומר ההדברה על שום מזרון, וזאת משום שהדבר מסוכן ויכול לפגוע בבריאות שלכם. מדביר מקצוען יעשה את העבודה כהוגן ויותיר אתכם עם בית נקי משאריות של פשפשי המיטה.

למדריך המלא להדברת פשפש המיטה במזרון

 

הדברת הפשפשים בחולון – מביאה לתוצאה מדהימה

אם אתם בוחרים לבצע הדברה של פשפשי המיטה, חשוב שתיגשו למרכז הדברת פשפש המיטה והם יעזרו לבם בכל. חשוב מאוד לבקש אנשי מקצוע שיהיו איתכם בתהליך ולוו אתכם לכל אורכו, לקבלת תוצאה מקסימלית, איכותית ובעיקר – שווה את המחיר.

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

כן יש חשיבות מאוד גדולה בגילוי פשפשים בבית כמה שיותר מהר כדי שהם לא התרבו ויגיעו לעוד מקומות בבית.
זה תלוי בגודל הדירה ובחומרת התפשטות הפשפשים לכל חללי הדירה ותכולתה.
זה מאוד שונה ממקרה למקרה לרוב ניתן להציל את תכולת הדירה, אך ישנם מקרים בודדים שבהם הפשפשים התרבו מהר מאוד בתוך הבית והרהיטים ככה שלא ניתן להציל את תכולת הדירה.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

הדברת פשפש המיטה בראשון לציון
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה בראשון לציון

ראשון לציון הפכה להיות אחת הערים המדוברות והנכונות לגור בהן בישראל. מדובר בעיר המציעה את כל מה שצריך עבור משפחות, זוגות צעירים ואנשים בגיל השלישי.

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה באשדוד
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה באשדוד

אשדוד היא עיר ים-תיכונית חמה וכיפית שיש בה טיילת, ים, מסעדות מעולות, בתי מגורים, מגוון עסקים והמון פעילויות! בשל היתרונות שלה,  רבים רוצים להגיע לעיר

קרא עוד »
הדברת פשפשים בבת ים
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפשים בבת ים

חרקים וזוחלים נמצאים בכל מקום ונכנסים לבתים ללא הבדל אם זה בכפר, במושב או בעיר. ייתכן שיש חרקים שיופיעו יותר במקומות כפריים וחקלאיים, אך אם

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בחדרה
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה בחדרה

מי שגר בעיר חדרה, מי שעובד במקום, ומי שמבלה בעיר – יודע שנחמד לחיות ולעבוד כאן. אבל גם בעיר היפה והמפותחת ביותר, יש בעלי חיים

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה ברמת גן
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות הדברת פשפש המיטה ברמת גן הגעתם למקום הנכון. המרכז להדברת פשפש המיטה מתמחים בהדברה נגד פשפשי מיטה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בתל אביב
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה בתל אביב

אם אתם זקוקים לשירות הדברת פשפש המיטה בתל אביב הגעתם למקום הנכון. המרכז שלנו מתמחה בהדברה נגד פשפשי מיטה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. שירותי

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף