אקונומיקה נגד פשפש המיטה

קמתם בלילה ויש לגם עקיצות בגב, בצוואר ובבית החזה? כנראה הגיעה גם לבית שלכם פשפש המיטה. הדבר החשוב ביותר הוא לדעת לטפל בבעיה, ולעשות זאת כמה שיותר מהר. הבעיה היא שרוב האנשים לא יודעים אילו תכשירים טובים כנגד פשפש המיטה ואילו תכשירים לא מועילים כלל. אנחנו פה כדי לעשות לכם סדר בדברים.

צריכים שירותי הדברת של פשפש המיטה בכל מקום בארץ? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת עם האנשים הטובים ביותר ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות ✅
שירות איכותי ומהיר ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅

עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ להפטר מהפשפשים לתמיד!

לשמיעה של כל המאמר לנוחיותכם הקליקו על הכפתור ההפעלה.

 

הסיבות להגעת הפשפשים הביתה

שינה במלונות – שינה במלון שאינו נקי יכולה לגרום לפשפשים. ישנם מלונות אשר איכות הניקיון שלהם לא טובה. במקומות אלו לעיתים יש פשפשים אשר המלון לא טורח להדביר. הפשפשים שהיו בבית המלון יכולים לעלות על הבגדים שלכם ללא ידיעתכם ולהגיע איתכם עד הבית.

שינה בחדר שאתם לא מכירים – מה שקורה במלון יכול לקרות בכל חדר שאין אתם מכירים את בעליו ואת שגרת הניקיון שלו. גם שם פשפש המיטה יכול לעלות על בגדיכם ולהגיע איתכם הביתה.

רהיטי יד 2 – אם רכשתם רהיט יד 2 מאדם שאתם לא מכירים, יכול מאד להיות שיהיו עליו פשפשים. נקו כמו שצריך כל רהיט שמגיע אל ביתכם.

הבאת כביסה מחוץ לארץ אל הארץ מבלי לכבסה באופן מידי – אם שכחתם לכבס את הכביסה שהבאתם מטיול בחוץ לארץ באופן מידי, ייתכן שתביאו איתכם פשפשים לישראל. ישנם מקומות בחו”ל אשר פשפש המיטה נפוץ ביותר, למשל כמו בטיולים במזרח. במקומות אלו יכולים להיצמד פשפשי המיטה אל הבגדים שלכם ולחזור איתכם הביתה.

 

איך יודעים שהגיעו פשפשים לבית

הדרך הטובה ביותר לזהות פשפשים היא העקיצות על גופכם. אם קמתם בבוקר עם עקיצות על הגב, על בית החזה, או על הצוואר, והעקיצות קרובות אחת אל השנייה, ככל הנראה יש בביתכם את פשפש המיטה.

דרך נוספת לזהות את הפשפשים היא דרך הסתכלות על המיטה. פשפש המיטה בצורת עיגול שטוח בין הצבע אדום כהה לשחור. נסו להסתכל טוב על המיטה ולנסות לראות את הפשפשים. יש קושי בדרך זו בשל הגודל הקטן של פשפש המיטה.

 

טיפול בעקיצת הפשפש

עד שתטפלו בבעיית הפשפשים עצמה, ככל ההנראה תרגישו גירוי לא נעים מהפשפשים על העור שלכם. כדי להפחית את הכאב ואי הנעימות, כדאי למרוח את החומרים הבאים על העקיצות:

אלוורה – להרגעה וקירור האזור.

משחה רפואית מרופא – ניתן לבקש מרופא משחה רפואית אשר תפקידה להרגיע אזורים עקוצים בגוף.

חומץ – חומץ אמור להרגיע את הכאב שגורמות עקיצות הפשפש.

דבש – מריחת מעט דבש על העקיצות אמור להרגיע את הגירוד ואט אט להעלים את גירוד העקיצה.

 

יש לזכור שטיפול בעקיצה עצמה הוא רגעי, זאת משום שככל שלא טיפלתם במקור הבעיה – פשפש המיטה עצמו, הגירודים יחזרו שוב ושוב, כך שטיפולים אלו לא פותרים את הבעיה מן השורש. זמן ההחלמה מעקיצה של פשפש המיטה הוא בממוצע עד עשרה ימים כך שגם לאחר מריחת החומרים העקיצה לא תיעלם מיד.

 

אקונומיקה נגד פשפש המיטה
אקונומיקה נגד פשפש המיטה

טיפול ביתי נגד פשפש המיטה

רבים מנסים לעשות כנגד פשפש המיטה טיפול ביתי מבלי לקרוא למדביר מקצועי באמצעות החומרים הבאים:

אקונומיקה נגד פשפש המיטה –

אקונומיקה בהחלט יכולה להיות מועילה כנגד פשפש המיטה, פחות בתור טיפול התחלתי. ראשית, פשפשים נמשכים לזיעה כך שמקום סטרילי ונקי בהחלט יכול להרחיק אותם. אך, ככל שפשפש המיטה כבר נוכח בבית – הן במיטה, והן בחריצי האריחים, טיפול באקונומיקה  לא יסלק את פשפש המיטה בצורה אבסולוטית לה אנו שואפים אבל בהחלט יעזור.

 

K300  נגד פשפשים –

K300 הוא אחד מקוטלי החרקים המועילים והמפורסמים בישראל. השימוש בו בהחלט יכול להועיל כנגד ג’וקים, או חרקים אחרים, אך אין הוא מחסל פשפשים. לכן, אם ניסיתם לחסל את פשפש המיטה באמצעות K300 ולא הבנתם מדוע אין זה עוזר, הסיבה היא שהחומר לא מותאם לפשפשים ולכן לא משנה כמה תשתמשו בו, הפשפשים יישארו.

 

סנו K2000 –

– רבים חושבים שאת פשפש המיטה סנו וחומרים נוספיםם יכול לחסל. הבלבול נובע מקיום הפרעושים. אנשים רבים מתבלבלים בין פרעושים אותם חומרים אלו יכולים לחסל, לבין פשפשים אשר דורשים מדביר. הפרעושים חיים לרוב בחול או בדשא, ומגיעים לחיות כי ניזונים מדמן. מנגד, פשפש המיטה ניזון מדם של אדם ונמצא בדרך כלל במיטה.

למרות שמן הדומה של החיות, כל אחת מהן דורשת הדברה אחרת לחלוטין. לכן, הבלבול הנפות בין החיות יכול לגרום לאנשים לנסות הדברה ביתית שכלל לא מתאימה לפשפש המיטה.

 

הצורך בהדברה מקצועית לטיפול נגד פשפשים

בגלל שהחומרים שבדרך כלל עוזרים כנגד חרקים אחרים לא מועילים כנגד פשפשים יש צורך במדביר מקצועי. היעזרות במדביר מקצועי תעזור לכם להעלים הן את הפשפשים הקיימים אך יותר חשוב מכך – את הביצים שעדיין לא בקעו. את הפשפשים קל להעלים בעוד שהביצים הרבה יותר קשות לטיפול.

טיפול בפשפשים באמצעות מדברים יכולה להיערך במשך מספר פגישות שיימשכו עד שתיעלם הבעיה. מדבירים מקצועיים משתמשים בחומרים המאושרים על ידי משרד הבריאות, ורצוי שתבחרו במדברים שמשתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה.

המרכז להדברת פשפש המיטה, מרכז בעל ותק של יותר מעשר שנים, יודע לטפל בבעיית פשפש המיטה ולעזור לכם להיפטר ממנה לחלוטין. המרכז משתמש בחומרים החדשים ביותר והטובים ביותר. המרכז שולח את המדבירים המקצועיים והאדיבים ביותר, ודואג להיות פנוי אליכם ואל הצרכים שלכם. כך תדעו שאתם בידיים טובות.

 

לסיכום, טיפול בפשפשים אינו פשט כלל, ולצערנו טיפול ביתי לא יעזור לכם לשמור על הבית נקי מפשפשים לאורך זמן. לאחר טיפול התחלתי, הזמינו מדביר מקצועי שיעזור לכם להיפטר מן הפשפשים. ככל שתתעכבו עם ההדברה זמן רב יותר, הפשפשים יתרבו ולכן טיפול מהיר ויעיל הוא חשוב מאד בבעיית הפשפשים.

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

המקומות הנפוצים ביותר שבהם מסתתרים פשפשי המיטה הם- מתחת למזרנים מתחת לקפיצים ברהיטים מרופדים ליד המיטה (כגון כסאות, ספות) בשטיחים ליד המיטה (במיוחד לאורך לוחות בסיס) לאורך חיבורי רצפה ובסדקים של קירות מאחורי או מתחת למכשירים חשמליים.
הדרך הטובה ביותר להימנע מפשפש המיטה היא על ידי בדיקת הבית שלך לאיתור סימנים של נגיעות ונקיטת צעדים להסרתם באופן מיידי אם תמצא עדות לכך.
עקיצות פשפש המיטה מתרחשות לעיתים קרובות במקום בו יש עור חשוף והן עלולות לגרום למגוון תגובות מחוסר תגובה לתגובה אלרגית חמורה. התגובות יכולות לכלול אדמומיות, נפיחות או שלפוחיות על העור.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

חומר נגד פשפשים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

חומר נגד פשפשים

בכול הנוגע אל חומר נגד פשפשים רבים רוצים לדעת מה כדאי לקנות? או האם יש משחה טבעית נגד פשפשים? ויש את מי שירצה לגלות כיצד

קרא עוד »
חומר הדברה נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

חומר הדברה נגד פשפש המיטה

כשאנחנו מבינים שאנחנו צריכים להדביר את הבית שלנו נגד מזיקים, אנו גם יודעים שנצטרך כנראה להשתמש בתכשירים שונים, כמו חומר נגד פשפש המיטה או חומרים

קרא עוד »
תרסיס נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

תרסיס נגד פשפש המיטה

פשפשים הם יצורים מכונפים קטנטנים שכמעט קשה להבחין בהם, אבל מי שיסבול מעקיצות, גירוד בעור או מעור נגוע באדמומיות – ייתכן וסובל מפלישה של פשפש

קרא עוד »
k300 נגד פשפשים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

k300 נגד פשפשים

חומרי הדברה כמו K300 נגד פשפשים או 500  Kנגד חרקים, וכל תרסיס או חומר הדברה אחר – מוכרים לנו מימים עברו… חומר כזה יכול להיות

קרא עוד »
ספרי נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

ספריי נגד פשפש המיטה

פשפשים הם יצורים קטנים, מכונפים וזריזים שיכולים להפוך את החיים שלנו לממש לא נעימים. הטפיל הקטן הזה שניזון מדם של יונקים, חודר אל הבית שלנו,

קרא עוד »
ריסוס נגד פרעושים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

ריסוס נגד פרעושים

פרעושים הם חרקים מוצצי דם שלעיתים נוטים לבלבל בינם לבין פשפשים. די בטוח שמבחינתם זה לא  משנה, כי לשניהם שם רע מאד בעקבות הפגיעה שלהם

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף