ריסוס נגד פשפש המיטה

כאשר אתם שמים לב שיש לכם חרקים בבית, אתם אולי בוחרים לרסס את האזור הנגוע כדי שהמזיקים ייעלמו. וזה נכון: בשוק התרסיסים וחומרי ההדברה יש מגוון רחב של חומרים נגד פשפשי המיטה, ואתם בוודאי רוצים לבחור את החומר הטוב ביותר. אבל האם ריסוס נגד פשפש המיטה באמת יעיל? יש מקרים שכן ויש מקרים שלא. על כך נדון במדריך הבא.

לשמיעה של כל המאמר לנוחיותכם הקליקו על הכפתור ההפעלה.

 

צריכים שירותי הדברת של פשפש המיטה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה והריסוס תחת קורת גג אחת עם המדבירים המקצועיים ביותר ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות ✅
שירות איכותי ומהיר לכל חלקי הארץ עם המומחים שלנו! ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅

עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ להפטר מהפשפשים אחת לתמיד אז למה אתם מחכים תשלחו פנייה! 👈🏽

אז מה צריך לדעת על פשפשים? ובעיקר על פשפש המיטה? המומחים של המרכז להדברת פשפש המיטה מסבירים:

פשפשים הם מזיקים או טפילים קטנים וכמעט בלתי נראים הנמצאים במרחבים חמים ולחים (ולעיתים גם קרים). הם יגרמו לכם לעקיצות וגירוד בזמן שאתם נמצאים במרחב הביתי או במקום העבודה, לכן תצטרכו להרחיק אותם באמצעות הדברה נגד פשפש המיטה.

פשפשים יכולים להימצא גם בקרב חיות בית וחיות משק, הם יכולים גם להימצא ליד בגינה בבית, במטבח, במקלחת, במשרד, או אפילו בבית העסק שלכם, בקיצור בכל מקום בו יש פעילות של בני אדם ויונקים שמהם הפשפשים ניזונים.

הבעיה עם פשפשי המיטה היא שקשקה מאוד לראות אותם, מפני שמדובר בחרק מזערי שגודלו אינו עולה על שישה מילימטרים. כנפיו שקופות וכאשר הפשפש בוקע מהביצה שלו הוא מוגדר הוא גם נקרה נמפה והוא אף הרבה יותר קטן מ6 מילימטרים. בשל עובדה זו, זיהוי של פשפש המיטה יכול להיות בעיקר על ידי סימנים חיצוניים. משמע: במידה ואתם נעקצים, מתגרדים, במקרים שעל העור יש אדמומיות מוזרה, ואם סימנים לכך שפשפש המיטה נמצא במרחב שלכם, כמו למשל אם יש דם על מצעים וכלי מיטה, במידה ויש ריח רע במרחב ואפילו אם תמצאו קרומים של ביצי פשפשים שנראות כמו משחה לבנה וסמיכה. במקרים כאלה חשוב למצוא חומר הדברה איכותי ואף לקרוא למדביר כמה שיותר מהר שכן ככול שתתעכבו בטיפול כמות הפשפשים רק תגדל נקבה של פשפש המיטה יכולה להטיל עד כ- 300  ביצים במהלך חייה.

חומר הדברה נגד פשפש המיטה – ככה בוחרים את המוצר הנכון:

ריסוס נגד פשפש המיטה שאפשר לקנות בכל חנות למוצרי בית או חנות גן, כמו גם בסופר או במכולת השכונתית – אפשר לרסס כאשר מגלים כי יש פשפשים במרחב מסוים, ובעיקר במקרים שהחרקים והמזיקים עדיין לא התפשטו במרחב אך לרוב זה לא יהיה יעיל לאורך זמן וגם סביר להניח שזה לא ידביר את הביצי פשפשים שהנקבה הטילה שכן הם צריכים טיפול מיוחד😱.

למדריך המלא – להדברת ביצי פשפשים

חשוב לדעת שפשפש משגשג כמעט בכל תנאי ויכול להתחיל להטיל ביצים ולבנות קינים במהירות. אם גיליתם מאוחר מידי את הפשפשים – יתכן שריסוס נגד פשפשים שקונים לבד, לא יספיק למיגור הפשפשים בביתכם! במקרים כאלו תצטרכו לבצע הדברת פשפשים מקצועית. אנו במרכז להדברת פשפש המיטה נוכל לספק הדברת פשפשי המיטה על הצד הטוב והבטוח ביותר.

בכול הנוגע להדברה ביתית: ריסוס כנגד פשפשי המיטה יכול להתאים בעיקר במקרים שאתם רוצים לרסס מרבצים של חיות בית או של חיות משק, ושאר חפצים. אפשר לרסס בסיסי מיטה במידה ויש פשפשים במיטה שלכם, אפשר לרסס סדקים בקירות, ארונות ומגירות, חצרות, רצפות, דק, וכל מקום שאין לו מגע ישיר עם בני אדם ובעלי חיים.

ריסוס נגד פשפש המיטה

כיצד משתמשים בחומר כמו תרסיס נגד פשפש המיטה?

בתחילה יש לבדוק את הוראות השימוש שעל המוצר ולוודא שהחומר אינו רעיל ופועל על רק על מזיקים שאתם רוצים להדביר (פשפשי המיטה). לאחר מכן מוציאים מארונות ומגירות כלי מטבח וכלי אוכל. מארונות מפנים מצעים, בגדים וכל מה שבא במגע ישיר עם בני אדם ובעלי חיים.

כעת כאשר הכול פנוי – מתחילים לרסס את הארונות, את הרהיטים את בסיסי הרהיטים, יש לרסס קירות וסדקים וכל מקום שבו נראה לכם שיש את פשפשי המיטה או חשש לפשפשי המיטה. לאחר הריסוס יש לעזוב את המרחב להמתין לפחות שלוש שעות לפני שחוזרים. יש להוציא חיות מחמד מהבית או העסק. כאשר אתם חוזרים יש לפתוח חלונות ולאוורר את המרחב כדי שלא תתפתח רגישות.

ככה תבחרו ריסוס נגד פשפשי המיטה:

כפי שהזכרנו, על המדפים של רשתות השיווק, תמצאו מגוון רחב של תרסיסים נגד פשפשי המיטה. כשאתם בוחרים את המוצר הנכון שימו לב למספר דגשים:

  • בחרו תרסיס אשר מתאים גם לפשפשי המיטה בוגרים וגם לפשפשי מיטה צעירים וכמובן גם לביצי פשפשים שעדיין לא בקעו בנוסף שימו לב שהתכשיר שאתם בוחרים קל לנשיאה כדי שתוכלו להגיע לכל המקומות הנגועים בפשפשים .
  • שימו לב שעל המוצר כתוב: חומר הדברה נגד פשפש המיטה ובחרו מוצר שאינו מסוכן לבני אדם ולבעלי חיים כזה שנחשב כידידותי לסביבה.
  • זה נכון שיש מגוון רחב של תרסיסים ותכשירים שאמורים לדחות מזיקים, אבל חשוב שהם יהיו מבוססים על צמחים שונים ותמציות הנחשבות פחות רעילות לבני אדם וחיות מחמד.
  • בחרו תרסיס שקל להשתמש בו וכזה שיכול להגיע לסדקים או פינות בתוך החריצים וארונות. כך אפשר להגן על המקום בו אתם חיים או עובדים, ממזיקים.
  • פשפש המיטה למשל אוהב להתחבא בין סדקים בקירות, בין אריחים ושאר מקומות מסתור, לכן חשוב שלתרסיס תהיה פיה מיוחדת שמאפשרת ריסוס גם במקומות נסתרים.
  • בדקו כי המוצר עומד בכל תווי התקן של משרד הבריאות ומכון התקנים הישראלי. כך תוכלו להבטיח בטיחות בזמן השימוש.
  • שימו לב שאת התכשיר אפשר לנעול בצורה חכמה כנגד ילדים. פיה מסתובבת או כול טכניקה אחרת: יכולה לשמור על התרסיס סגור ותעזור להפחית תאונות מצערות.
  • וודאו כי התרסיס מומלץ על ידי משתמשים, יעיל ומאפשר הרחקת מזיקים לזמן ארוך. במידה והפשפשים כבר התפשטו במרחב – כדאי להתייעץ עם מדביר מקצועי לגבי המשך טיפול, כמו למשל ביצוע הדברה כללית בכל הבית או הדברה ספציפית נגד פשפשים בחדר ספציפיים בבית אשר נוגעים בפשפשי המיטה.

למדריכים המלאים שלנו – לסוגי חומרי והדברות נגד פשפש המיטה

 

כיצד תדעו שחברת ההדברה שבחרתם מצוינת? הנה כמה סימנים לכך:

חברה הדברה טובה ומקצועית היא חברה יסודית אשר עומדת מאחורי השירותים שלה אם זה במתן באחריות לכמה שנים אחת כזאת שנותנת במענה מהיר עם אנשים מומחים שמכירים את כל מקומות המסתור של הפשפשים. המומחים של המרכז להדברת פשפש המיטה יספקו לכם שירות מצוין עם אבחון הבעיה כבר בטלפון, יגיעו מהר לכל מקום בוא נמצאים הפשפשים, המומחים יעזרו לכם לנסות לזהות את סוג המזיקים שיש לכם במבנה, לספק לכם עצות לטיפול מידי במצב ושירות מושלם!

הדברה נגד פשפש המיטה – איך בוחרים?

בישראל יש לא מעט חברות המציעות הדברה נגד פשפשי המיטה, בזמן שכל חברה טוענת שהיא הטובה ביותר וזאת המבצעת את השירות הנחוץ בבטיחות. אבל בפועל, לא כל מדביר הוא כזה שיש לו ניסיון. לא כל אחד יודע הייכן מסתתרים פשפש המיטה וכיצד לנטר אותם ולכן אין תחליף לניסיון. לכן כשאתם בוחרים חברת הדברה, כדאי לשים לב שהיא טובה, איכותית, מנוסה ואמינה.

המומחים של המרכז להדברת פשפש המיטה בעלי ניסיון, תעודות המסמיכות אותם לבצע הדברה, המומחים שלנו יודעים כיצד להתאים את השיטה הנכונה למרחב ולכל סוגי הפשפשים שיש, ולכן יכולים להציע שיטות שונות של הרחקת פשפשים המתאימות לצרכים שלכם ולסביבה מבחינת אופן ההדברה, כך העבודה נעשית על הצד הבטוח והיסודי ביותר.

אנו נספק לכם  הצעת מחיר נוחה בהתאם לצרכים שלכם ולאחר העבודה ניתן אחריות של לפחות כמה שנים על העבודה. באמצעות המומחים של מרכז להדברה הפשפש-  תוכלו להדביר ביעילות כל חרק או מזיק שנמצא אצלכם במרחב. 

למחירון שלנו – הדברת פשפש המיטה מחיר

ומה לגבי תכשירים כמו סנו נגד פשפשים או K300?

תרסיסים כאלה מעולים למניעת כניסת פשפשי המיטה לפני שהם יגיעו, או לטיפול נקודתי, כמו למשל אם מצאתם פשפשים בחצר או בגינה שלכם על חלק מהצמחים – אז כדאי לרסס את המקום. אם אתם באמת רוצים לשים סוף לבעיית הפשפשים לאורך זמן אין תחליף להדברה מקצועית ממדביר: כדאי לבחור הדברה מקצועית ולבצע אותה כל תקופה של שנה או שנתיים בהתאם לאקלים שבו אתם חיים. אקלים קריר ונעים ימשוך יותר את פשפשי המיטה כאשר הטמפרטורות הנוחות ביותר לפעילות פשפשי המיטה היא בלילה כאשר הטמפרטורות הם בין 13 ל-15 מעלות צלזיוס, ולחות גם היא תהווה מוקד למשיכת פשפשי המיטה ולג’וקים כמו פרעושים, תיקנאים ושאר חרקים מזיקים.

לסיכום,

ריסוס נגד פשפשים יכול להיות יעיל במקרים ספציפיים, ובעיקר כאשר יש מעט מזיקים במרחב והבעיה לא חוזרת על עצמה. בכול הנוגע לשיטת הדברה – יש כיום מגוון רחב של שיטות, כמו ריסוס טבעי או כימי, הדברות אורגניות או כאלה שנעשות באמצעות ניקוי וחיטוי המרחב לאורך זמן כמו הדברת פשפשים באנוקיסה. מרבית החומרים המשווקים נגד חרקים בארץ, לא רעילים לבני אדם, לכן אפשר להשתמש בהם לפני שמזמינים הדברה אך לרוב הוא לא יהיו פתרון הולם ולאורך זמן לכן כנראה שאין דרך לברוח מלהזמין מדביר מקצועי: בחרו את הטוב ביותר, בחרו את המדבירים של המרכז להדברת פשפש המיטה, ואת זה שמבצע הדברה בטוחה בלבד. בהצלחה!

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

לשאלה זו יש כמה תשובות שכן החומר שאתם בוחרים יכול להיות אורגני וטבעי, ויכול להיות כימי ורעיל. במידה ותבחרו חומר אורגני לפעמים הוא יהיה פחות יעיל מכזה שיש בו מרכיבים כימיים. הכול כמובן תלוי במוצר שאתם בוחרים ובאופן השימוש. ברוב המקרים אם תרצו ראש שקט לאורך זמן ובית נקי מפשפשי המיטה לא יהיה לכם מנוס מלקרוא למדביר מקצועי שיבצע עבורכם את ההדברה.
גם כאן הכול עניין של שימוש בסוג התכשיר שתבחרו. מדובר גם בעניין של ניסוי וטעיה, כמו למשל ריסוס מקומי או נקודתי של פשפשים שיכול לעבוד במידה ואין עוד פשפשי מיטה במרחב ובטח שלא עוד ביצי פשפשים שעדיין לא בקעו. אם הפשפשים כבר התרבו מומלץ לקרוא למדביר פשפשים מקצועי או לנסות להדביר כמה פעמים את האזורים הנגועים יתכן שתצטרכו לרסס יותר מכמה פעמים כל מקום ומקום אשר נגוע בפשפשים יש לעשות זאת במרווחים של כמה ימים או כמה שבועות, כדי לא להסתכן בתגובה לחומרים שאתם מרססים.
אפשרי, אך לרוב לא תמיד יעיל. ריסוס נגד פשפשים עשוי חומץ מים ותמציות צמחים דוחות חרקים – יכול להועיל באופן נקודתי. נסו להכין הדברה טבעית ובדקו אם הפשפשים חזרו למרחב שלכם. לעיתים אפשר להפטר מפשפש המיטה על ידי הרתחת מצעים, שאיבה של מזרנים ומערכות ישיבה, ובאמצעות שימוש במכונת קיטור על ידי מדביר שתהרוג את הפשפשים ותעזור לכם לחסל ולהרחיק את כל פשפשי המיטה אחת ולתמיד. במידה ולא הצלחתם להפטר מפשפשים, או אם הם חזרו למרחב המחייה שלכם, כדאי לכם להתייעץ עם המומחים של המרכז להדברת פשפש המיטה להמשך טיפול.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

אקונומיקה נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

אקונומיקה נגד פשפש המיטה

קמתם בלילה ויש לגם עקיצות בגב, בצוואר ובבית החזה? כנראה הגיעה גם לבית שלכם פשפש המיטה. הדבר החשוב ביותר הוא לדעת לטפל בבעיה, ולעשות זאת

קרא עוד »
חומר הדברה נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

חומר הדברה נגד פשפש המיטה

כשאנחנו מבינים שאנחנו צריכים להדביר את הבית שלנו נגד מזיקים, אנו גם יודעים שנצטרך כנראה להשתמש בתכשירים שונים, כמו חומר נגד פשפש המיטה או חומרים

קרא עוד »
ספרי נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

ספריי נגד פשפש המיטה

פשפשים הם יצורים קטנים, מכונפים וזריזים שיכולים להפוך את החיים שלנו לממש לא נעימים. הטפיל הקטן הזה שניזון מדם של יונקים, חודר אל הבית שלנו,

קרא עוד »
חומר נגד פשפשים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

חומר נגד פשפשים

בכול הנוגע אל חומר נגד פשפשים רבים רוצים לדעת מה כדאי לקנות? או האם יש משחה טבעית נגד פשפשים? ויש את מי שירצה לגלות כיצד

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בקיטור
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

הדברת פשפש המיטה בקיטור

מכת פשפשים בבית או בבית בעסק היא צרה צרורה. המזיק העקשן אוהב את הרקמה החיה ומצפה לה בכל מגע עם רהיטים בהם משתמשים בני-אדם וחיות

קרא עוד »
k300 נגד פשפשים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

k300 נגד פשפשים

חומרי הדברה כמו K300 נגד פשפשים או 500  Kנגד חרקים, וכל תרסיס או חומר הדברה אחר – מוכרים לנו מימים עברו… חומר כזה יכול להיות

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף