פשפש המיטה הדברה ירוקה

אם חשבתם שאתם נמצאים לבד במיטה, כדאי שתחשבו שוב. עקיצות, גירודים בעור, חוסר נוחות ואפילו כתמי דם על מצעים – כולם יכולים להעיד על כך שפשפש המיטה נמצא בין הסדינים שלכם. אבל מה צריך לדעת על היצור הזה? ואיך מתמודדים עם המצב? כל הפרטים בהמשך.

פשפש המיטה הוא אחד ממיני זנים של פשפשים הנמצאים בישראל ובמדינות ים תיכוניות. מדובר בטפיל שנמשך ליונקים בעלי דם חם, וניזון מדם של יונקים. הוא נושך, אך הנשיכות שלו כמעט ואינן מורגשות, ומשגשג במזג אוויר חם ולח. פשפש המיטה נמצא בעיקר בכלי מיטה, בין סדינים, מזרנים ובשאר מרבצים של בני אדם. כדי לטפל במצב – מומלץ לבצע הדברה ולשמור על מרחב נעים ונקי.

 

צריכים שירותי הדברה ירוקה וארוגנית של פשפש המיטה בכל מקום בארץ? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת -הדברה ירוקה, הדברה כימית, הדברה בקיטור, עם המדברים הטובים ביותר ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות ✅
שירות איכותי ומהיר ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅

עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ להפטר מפשפשי המיטה לתמיד אז למה אתם מחכים?

 

לשמיעה של כל המאמר לנחות שלכם הקליקו על כפתור ההפעלה.

 

אבל מה עושים כאשר לא רוצים לבצע הדברה כימית נגד מזיקים?

במקרים כאלה כדאי לבחור בשיטות “טבעיות” יותר. הדברה ירוקה בפשפש המיטה, יכולה להתאים עבור מי שלא רוצה להסתכן בפיזור חומרי הדברה כימיים במרחב, ועבור מי שמנהל אורח חיים טבעי יותר. מדובר בשיטה אורגנית להרחקת מזיקים, אשר כוללת  מגוון אלטרנטיבות להרחקת מזיקים, כמו במקרה של פשפשים.

מה צריך לדעת על השיטה האורגנית באופן כללי?

מאז שהחלו מדבירים להשתמש בחומרים רעילים נגד מזיקים, התרחשו לא מעט תקלות, החל מפגיעה בבעלי חיים עד פגיעה עצבית בבני אדם. כיום, הדברות חייבות לעמוד בכול התקנים הדרושים להגנה על בני אדם ובעלי חיים, ולעבור את המבחנים של מכון התקנים ומכון הבריאות הישראלי.

בנוסף לכך, תמצאו מגוון רחב של הדברות ירוקות אשר נחשבות טבעיות יותר, כמו אלה שעשויות מצמח החרצית ומשאר צמחים מרחקי מזיקים. בכול הקשור אל פשפש המיטה הדברה ירוקה היא אחת השיטות הטובות ביותר להרחקה של המזיק הספציפי הזה.

 

פשפש המיטה הדברה ירוקה

מה זה הדברה ירוקה של פשפשים?

בכול הנוגע לשאלה מה זה הדברה ירוקה של פשפשים, חשוב שתדעו כי מדובר במגוון דרכים אלטרנטיביות להרחקת מזיקים. בשונה משיטות נפוצות או ישנות יותר שנעשו על ידי חומרי הדברה – (חלקם חומרים אסורים כיום לשימוש) – הדברה ירוקה כשמה היא: מדובר בשיטה להרחקת מזיקים ללא שימוש בחומרים כימיים.

לדוגמא: אם מדובר בלכידת מכרסמים, כמו למשל חולדות – לא ירוסס חומר כימי או רעל במרחב. במקרה כזה יניח המדביר מלכודות בכמה מיקומים אסטרטגיים וילכוד את החולדות, תוך שחרור שלהן במקום מרוחק.

במקרה של פשפשים, נעשה שימוש בחומרים אורגניים, משמע: בתמציות צמחים, כמו למשל תמציות של צמח החרצית, ופיזור חומרים שאינם רעילים במרחב. כך נמנעים מזיהום הסביבה. כיום יש מספר שיטות להדברה אורגנית וחשוב לבחור את המומחים בתחום.

 

כשאתם בוחרים את השיטה באמצעותה תרצו לבצע הדברה, יש לשים לב לכמה דגשים:

  • בטיחות – חשוב שהמשימה של הרחקת מזיקים תתבצע בצורה בטוחה, ללא סכנה לסביבה. הדברה ירוקה נועדה כדי למזער חשיפה אל חומרים כימיים או רעילים.
  • התאמה למרחב – חומרי ההדברה, המלכודות, או השיטות בהן ישתמשו המומחים – צריכים להתאים למרחב. לעיתים ההתאמה צריכה להיעשות גם בהתאם לגודל החלל וגם בהתאם לפעילות המתבצעת בו, כמו למשל הדברת גני ילדים או מטבחים. בשני המקרים השיטות יהיו שונות לחלוטין.
  • התמקדות בפשפש המיטה – שימו לב שאנשי המקצוע יודעים כיצד למגר את המזיק הספציפי הזה, עליו דיברנו רבות. במידה ואתם רוצים למגן את המרחב נגד מגוון רחב של מזיקים, יש לציין זאת מול החברה אותה בחרתם.
  • קבלת הנחיות לפני הדברה – בדקו מה צריך לעשות לפני או אחרי הדברה. לעיתים תצטרכו להתפנות מהמרחב, להוציא כלי מטבח מארונות, להרחיק מערכות ישיבה ועוד. אנשי המקצוע ידעו להנחות אתכם במה שצריך לעשות במרחב לפי הגעתם.
  • בחירת חומרים שאינם רעילים – מי שרוצה למגר את פשפש המיטה, הדברה ירוקה היא בדיוק עבורו. בחירת חומרים שאינם רעילים כמו כאלה המופקים מתמציות צמחים, או באמצעות נוזלים שונים לא רעילים, תספק שיטה טבעית להרחקת מזיקים.
  • קבלת אחריות על התהליך – חשוב תמיד לקבל אחריות על עבודה. הדבר תקף על כל תיקון או הזמנת אנשי מקצוע, במגוון רחב של תחומים.
  • הכרות עם מוקדים בהם נמצאים הפשפשים– כדאי לנסות להבין מהיכן מגיעים פשפשים. אם אתם מרגישים גירודים או עקצוצים כשאתם נמצאים במיטה או יושבים בסלון – ייתכן מאד שהגיע אליכם פשפש המיטה. כדאי לנסות לכוון את אנשי המקצוע אל המקומות בהם נעקצתם. בצורה זאת הדברה לפשפש המיטה תעשה בצורה יעילה יותר.

אז מה צריך לדעת על הדברה ירוקה באופן כללי?

בכול הנוגע להגדרה: שיטה זאת להרחקה ו”חיסול” מזיקים, נעשית ללא חומרים כימיים אשר עלולים להזיק לבני אדם וחיות מחמד. מדובר בדרך להרחיק ולהשמיד מזיקים בריסוס חומרים מיוצרים מן הטבע, כדוגמת מיצוי של צמח החרצית או שאר תמציות. בנוסף לכך, מדובר בשיטה להרחיק מזיקים באמצעות חומץ, תמציות צמחים ועוד.

באמצעות שימוש בשיטה הספציפית הזה, אפשר להימנע מריסוס חומרים כימיים. המומחים משתמשים רק בחומרים שאינם מהווים סכנה לחיות מחמד או לאנשים אשר נמצאים במקום ובסביבה. לכן רבים בוחרים בשיטה זאת, בעיקר אם היא המתאימה ביותר מתוך מגוון סוגי הדברות של פשפשים.

 

מתוך איזה שיטות אפשר לבחור?

אם תחפשו ברשת האינטרנט  סוגי הדברות של פשפשים תגלו שיש לא מעט דרכים להתמודד עם מזיקים מכל סוג. הדברות פשפשים יכולות להיות אורגניות. יש כאלה המבוססות על חומרים כימיים ויש כאלה שמבוססות על אוורור הבית ויצירת מרחב הרבה יותר נקי ומאוורר.

 

אם נרצה לעשות סדר בדברים – נגלה שיש סוגים שונים של דרכים להרחקת מזיקים, כמו למשל:

הדברה כימית – מדובר בדרך נפוצה להדברת פשפשים, חרקים, זבובים, פרעושים, או כול מזיק אחר אשר מגיע למרחב שלנו. מדובר בדרך להדביר חרקים ומזיקים באמצעות חומרי כימים ורעלנים שונים.

הדברה ביולוגית – מדובר בשיטה ביולוגית, משמע: ברת קיימא. כדי לממש אותה יש לייבא חרק אחר הממגר ומחסל פשפשים. לעיתים, עצם קיומו של החרק מסייע לדחות פשפשים ולמנוע הגעה של מזיקים למרחב. סוג הדברה כזה נפוצה בעיקר בתחום החקלאות.

ניקיון המרחב – באמצעות שמירה על ניקיון המרחב, אפשר למנוע מראש כניסה של מזיקים למרחב הביתי, העסקי והציבורי. ניקוי שבועי של החלל עם אקונומיקה, חומץ וחומרי ניקוי: יכול לעזור להרחיק מזיקים. גם שאיבת שטיחים ומערכות ישיבה באופן תכוף תסייע להרחיק מזיקים ולמנוע כניסה של פשפשים למרחב. הרתחת מצעים תסייע לטהר את המיטה מפשפשים.

מיגון חיות מחמד – גם דאגה לבריאות והגנה על חיות מחמד (במידה ויש כאלה בסביבה), תסייע לשמור על סביבה נקיה מטפילים.

מיגון – הגנו על המרחב שלכם מחרקים וטפילים. התקינו רשתות על דלתות וחלונות, האכילו חתולים שנמצאים בחצר (על מנת שהחתולים ימנעו כניסה של מזיקים למקום), גדלו צמחים דוחי חרקים באדניות ויבשו מקורות מים עומדים.

קריאה לאנשי מקצוע – בכול מקרה, אם גיליתם פשפשים במרחב שלכם, כדאי לחפש מדביר מומלץ ומקצועי שיגיע למקום כמה שיותר מהר ויספק את השירותים הנחוצים לכם.

 

כמה זה יעלה לכם?

מחיר של הדברה ירוקה נכון לנוע בין כמה מאות שקלים עד ל 1000 שקלים ויותר, בזמן שיש שאומרים כי בכול הנוגע אל הדברה פשפשים מחיר הסכום שתצטרכו לשלם לאנשי המקצוע תלוי בגודל המרחב, מצב המזיקים שיש במקום, המורכבות של המשימה והדחיפות שלה.

כאשר חברות ואנשי מקצוע מתמחרים את הצעת המחיר, הם יעשו זאת בהתחשב באלמנטים שונים. כדאי לבצע מחקר שוק קצר או השוואת מחירים בין חברות מקצועיות. באמצעות ביצוע מחקר והשוואה, תוכלו לבחור אנשי מקצוע טובים וגם לקבל שירות טוב ומקצועי, הצעת מחיר הגיונית וגם אחריות לשנה לפחות, ואת כל מה שדרוש למיגור חרקים מהבית או מכול מרחב אחר.

הדברה לפשפש מיטה בצורה טבעית יותר, משמע: אורגנית – תשמור על הסביבה ותעזור למגוון מקרים, גם במיגור חרקים מהמרחב הביתי וגם לשימוש כהגנה לגידולים חקלאיים, הגנה על חיות משק, כאשר רוצים לשמור על צמחים מפני מזיקים ובעיקר כאשר מבצעים הדברת פשפש המיטה.

אז זה הזמן לבצע בחירה נכונה ולשים לב שאתם בוחרים באנשי מקצוע מומחים לביצוע המשימה.

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

כאשר אתם בוחרים חברת הדברה, שימו לב שהיא תואמת את הצרכים שלכם, כמו למשל בחירת שיטה שאינה רעילה. וודאו כי אתם יכולים לבחור שירות הדברה המתאים למרחב שלכם. כדי לבחור מדביר טוב ומקצועי כדאי לחפש אדם מיומן עם המלצות וכזה שיכול לתת מענה לבעיה שלכם עם אחריות מלאה לכמה שנים טובות.
בחירה במדביר מקצועי היא לא דבר קל ואף אפילו מסובך תלוי בצרכים שלכם ובגודל הבית שלכם ועוד המון מרכיבים. כאשר אתם מבצעים בחירה של מדביר פשפשים מקצועי ומיומן, אתם בוחרים את איש המקצוע שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. בחירה נכונה תאפשר שיטות טבעיות להרחקת הפשפשים לתמיד כמו גם הדברה בטוחה, אורגנית וכזאת שתסייע לכם להפטר מפשפשי המיטה על הצד הטוב ביותר, ללא צורך בחומרים מזיקים לסביבה או חלילה לבני אדם וחיות מחמד.
כיום רבים בוחרים בהדברה אורגנית בעיקר משום ששימוש בחומרים כימיים יכול לגרום לבעיות נשימה, מחלות, סכנה לסביבה ואפילו למוות! זאת במידה וההדברה לא נעשית בצורה אחראית ועל פי כל תווי התקן הנחוצים.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

חומר נגד פשפשים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

חומר נגד פשפשים

בכול הנוגע אל חומר נגד פשפשים רבים רוצים לדעת מה כדאי לקנות? או האם יש משחה טבעית נגד פשפשים? ויש את מי שירצה לגלות כיצד

קרא עוד »
פשפש המיטה סנו
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

פשפש המיטה סנו

כשהגוף שלנו מגרד ומעקצץ, כאשר חיות המחמד שלך מתגרדות, אם אנחנו רואים חרקים קטנים כמעט שקופים מטיילים או מקפצים ממקום למקום, ובעיקר אם מתגלות עקיצות

קרא עוד »
חומר הדברה נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

חומר הדברה נגד פשפש המיטה

כשאנחנו מבינים שאנחנו צריכים להדביר את הבית שלנו נגד מזיקים, אנו גם יודעים שנצטרך כנראה להשתמש בתכשירים שונים, כמו חומר נגד פשפש המיטה או חומרים

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בקיטור
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

הדברת פשפש המיטה בקיטור

מכת פשפשים בבית או בבית בעסק היא צרה צרורה. המזיק העקשן אוהב את הרקמה החיה ומצפה לה בכל מגע עם רהיטים בהם משתמשים בני-אדם וחיות

קרא עוד »
k300 נגד פשפשים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

k300 נגד פשפשים

חומרי הדברה כמו K300 נגד פשפשים או 500  Kנגד חרקים, וכל תרסיס או חומר הדברה אחר – מוכרים לנו מימים עברו… חומר כזה יכול להיות

קרא עוד »
ריסוס נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

ריסוס נגד פשפש המיטה

כאשר אתם שמים לב שיש לכם חרקים בבית, אתם אולי בוחרים לרסס את האזור הנגוע כדי שהמזיקים ייעלמו. וזה נכון: בשוק התרסיסים וחומרי ההדברה יש

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף