הדברת פשפש המיטה בחיפה

נמאס לכם לגרד כל הלילה מבלי סיבה נראית לעין? נמאס לכם לקום בבוקר ולהרגיש כאילו לא ישנתם? הילדים מתלוננים לאורך כל הלילה ויש עקיצות שנראות? אנחנו כאן כדי להבין, לאבחן ולפתור. התקשרו אלינו ושירות הדברת פשפש המיטה בחיפה יגיע אליכם עד הבית.

פשפש המיטה הוא חרק טפיל אשר ניתן להיפטר ממנו באמצעות הדברה. הדברת פשפש המיטה בחיפה נחשבת חיונית למדי עבור מי שאינו רוצה לחלוק את חדר השינה שלו עם פשפש המיטה. הדברה מקצועית תתבצע אך ורק על ידי מדבירים מוסמכים.

צריכים שירותי הדברת פשפש המיטה בחיפה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי חיפה ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

מחירון שירותי הדברת פשפש המיטה בחיפה

אנו מעניקים את השירותים שלנו בכל רחבי הארץ. התקשרו אלינו ונגיע אליכם לחיפה. הצוות שלנו בעל הכשרה מתאימה ועם ניסיון רב לטפל בפשפש המיטה בכל היקף ורמת נזק. התמחור מותאם והוגן. בכל מקרה, בין אם מדובר על בית או עסק, אנו מגיעים ובוחנים את המצב לעומק ורק לאחר מכן אנו מחליטים בדיוק מה נדרש ומתוך זה גוזרים את המחיר.

שירות מחיר מידע נוסף
הדברת פשפש המיטה בחדר שינה בחיפה. ₪770 ביצענו הדברה מקיפה גם בחדר השינה וגם במרחבים אחרים בבית.
הדברת פשפש המיטה בחדר ילדים בחיפה. ₪870 שילבנו קיטור ואדים ביחד עם הדברה נגד פשפשים. ווידאנו שלאחר מכן הכל יחזור לעצמו והילדים יוכלו לישון ברוגע.
הדברת פשפש המיטה בבית כנסת בחיפה. ₪1800 בכסאות בבית הכנסת ניתן היה לראות שפשפש המיטה הגיע גם לשם. סגרנו את האזור, ווידאנו שחפצים חשובים וקדושים לא ייפגעו וביצענו הדברה.
הדברת פשפש המיטה בדירה בחיפה. ₪750 לבעלי הבית היה כלב ולכן השתמשנו בסוג הדברה ירוק וידידותי לסביבה.
הדבר של פשפש המיטה בסטודיו בחיפה. ₪850 פשפש המיטה ממה נראה במיטה ועל פתחי חשמל. האזור פונה ממכשירים שונים, השתמשנו בשילוב של קיטור וריסוס מותאם.

 

הדברת פשפש המיטה בחיפה
הדברת פשפש המיטה בחיפה

ממה ניזון פשפש המיטה

על מנת להכיר את פשפש המיטה טוב יותר ולבצע הדברה בצורה מקצועית, מדבירים מוסמכים צריכים להכיר את אורח החיים של פשפש המיטה ולדעת ממה הוא ניזון. כאשר מדבירים יהיו בקיאים בחייו של פשפש המיטה, יהיה להם את כל המידע הדרוש על מנת לבצע הדברת פשפש המיטה בחיפה בצורה מהירה ואיכותית.

דם של בני אדם ובעלי חיים: פשפש המיטה ניזון מדם של בני אדם באמצעות נשיכה הגורמת לניקוב העור.

פעילות: ברוב המקרים הוא פעיל בשעות הלילה המאוחרות, אך במקרים מסוימים ניתן לראותו גם בשעות הבוקר. הוא ניזון כל 3 עד חמש שעות ולאחר מכן חוזר למקום המסתור. כאשר מדבירים עוקבים אחר אורח החיים של פשפש המיטה ויודעים לזהות את מיקומו, הם יכולים להתחיל באיתור והדברה על מנת להשמיד אותו.

זיהוי פשפש המיטה מאפשר לחברת הדברה להכין תוכנית הדברה מפורטת ומסודרת על מנת להיפטר ממנו בהקדם האפשרי ולשים סוף לעקיצות.

מה הנזק הנגרם על ידי פשפש המיטה

פשפש המיטה גורם נזק משמעותי ביותר הן לבני אדם והן לחיות מחמד ולכן חשוב ביותר להזעיק חברת הדברה במידה זיהיתם את פשפש המיטה. פשפש המיטה נחשב לחרק קטן הגורם נזק גדול. הוא מגיע למיטה ומשם עובר לחפצים אחרים כמו רהיטים, מזרנים, שטיחים וספרים. הוא נכנס למקומות הנ”ל ומטיל את הביצים שלו.

למדריך המלא לזיהוי פשפש המיטה לחצו כאן – איך נראה פשפש המיטה

כעת נפרט על הנזק אשר נגרם:

עקיצה והחדרת רוק לפצע: פשפש המיטה עוקץ בני אדם וחיות מחמד ומחדיר רוק לפצע.

למדריכים המלאים שלנו בנושא עקיצות פשפש המיטה לחצו כאן

גרד ואדמומיות: כתוצאה מעקיצה נגרם גרד ועשויה להופיע אדמומיות.

למרות העובדה כי אין מדובר על חרק המעביר מחלות, עדיין יש צורך להשמיד אותו באמצעות חברת הדברה מקצועית. ההמלצה שלנו היא לא לנסות להשמיד את פשפש המיטה לבד בשל מורכבות ההדברה, אלא להשאיר את העבודה לידי חברת הדברה מנוסה ובה מדבירים אשר בקיאים בהתפתחות פשפש המיטה ויוכלו לבצע הדברת פשפש המיטה בחיפה אשר תחזיק מעמד לאורך זמן רב.

מהי הדברה משולבת של פשפש המיטה

הדברת פשפש המיטה בחיפה נעשית בצורה משולבת על מנת להיפטר ממנו לטווח הארוך. ההדברה כוללת מספר שלבים וכעת נפרט את השלבים השונים:

ניטור: במסגרת פעולת הניטור חברת הדברה תבצע את השלבים הבאים:

אבחנה של נקודות שחורות על הסדין.

סימנים של דם על הסדין.

ראייה של נקודות שחורות בשקעים של חשמל.

ביצים לבנות או נקודות שחורות ברהיטים.

ריח לא טוב במקומות הנגועים.

באמצעות פעולת ניטור ניתן לזהות את מקום הימצאו של פשפש המיטה ולהתחיל בפעולת הדברה משולבת.

שאיבת אבק במקומות הנגועים: בשלב הבא חברת הדברה תבצע שאיבה של אבק במקומות הנגועים על מנת לשאוב את הביצים ופשפש המיטה. יהיה מדובר על שואב אבק עוצמתי במיוחד ולא מדובר בשואב אבק רגיל. בשל הפעולה המשולבת, יש צורך בשואב אבק תעשייתי המסוגל לבצע שאיבה בעלת עוצמה רבה.

למעשה, ביצוע הדברה משולבת תעניק לכם שקט נפשי וכך תוכלו להיות בטוחים שלא תראו יותר את פשפש המיטה בבית שלכם. הדברה משולבת תעשה אך ורק על ידי צוות מדבירים מוסמכים בעלי רישיון הדברה בתוקף וכן אישור מטעם המשרד להגנת הסביבה – רק מדבירים מוסמכים מורשים לבצע הדברה של פשפש המיטה.

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

שירות הדברת פשפש המיטה בחיפה זמין לכם לאורך כל שעות היממה. במידה והקריאה בלילה יהיה תעריף נוסף.
ישנם סוגי הדברה שונים ומגוונים. אתם מוזמנים להכנס ולקרוא באתר שלנו ולהבין יותר לעומק.
הדברת פשפש המיטה מתומחרת בהתאם למה שעומד לפנינו. ישנם מרכיבים שונים כמו סוג ההדברה הנדרש, היקף הנגע או גודל המרחב. אנו מבינים את הבעיה ומתמחרים בהתאם.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

הדברת פשפש המיטה בעפולה
הדברת פשפש המיטה בצפון

הדברת פשפש המיטה בעפולה

אם אתם גרים בעפולה, אתם בוודאי יודעים שבעיר הזאת יכולים להיות מגוון רחב של בעלי חיים, וכל מיני יצורים שמסתובבים מסביב לעיר ובתוכה. מבין כל

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בנהריה
הדברת פשפש המיטה בצפון

הדברת פשפש המיטה בנהריה

 מהו מחיר הדברת פשפשים בנהריה? האם זה מחיר זול לעומת ערים אחרות? איך תיפטרו מפשפשים ואיך בכלל תדעו שהם קיימים במקום בו אתם גרים או

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף