חומר נגד פשפשים

בכול הנוגע אל חומר נגד פשפשים רבים רוצים לדעת מה כדאי לקנות? או האם יש משחה טבעית נגד פשפשים? ויש את מי שירצה לגלות כיצד מונעים כניסה של המזיקים האלה אל המקום בו גרים או עובדים? מומחים בהדברת פשפשים מכול רחבי הארץ, מסבירים את כל מה שצריך לדעת על הרחקת מזיקים והרחקת פשפשים.

אם מגרד לכם בגוף, אם אתם קמים בבוקר ומגלים כי יש לכם עקיצות על הגב, או על הרגליים והידיים, במידה ואתם יושבים בסלון ואתם מרגישים שיש משהו שעוקץ אותכם ועושה זאת ללא הרף – יתכן מאוד שיש פשפשים במקום שבו אתם נמצאים.

צריכים שירותי הדברת של פשפש המיטה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת חברה אחת עם המדבירים המקצועיים ביותר ✅
שימוש בחומרי הדברה ירוקים וטבעיים בהתאם לבחירת הלקוח✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות בהתאם לגודל החלל ✅
שירות איכותי ומהיר עם חומרים מיוחדים נגד פשפשים עם המדבירים המומחים שלנו! ✅
שירות בכל רחבי הארץ✅

עזרנו כבר לאלפי לקוחות בכל חלקי הארץ להיפטר מהפשפשים אחת לתמיד אז למה אתם מחכים תשלחו פנייה עכשיו! 👈🏽

לשמיעה של כל המאמר לנוחיותכם ולבעלי מוגבלויות לחצו על הכפתור ההפעלה.

קצת על פשפשי המיטה

פשפש המיטה הפך להיות אחת הבעיות של לא מעט ישראלים, משום שמדובר ביצור קטן וחמקמק שאוהב לגור במקומות חמים ולחים. פשפש המיטה נפוץ בארצות הים התיכון ומגיע גם לערים מרכזיות וגם ליישובים או מושבים. לעיתים ניתן למצוא אותו גם מזיק לחקלאות.

פשפש המיטה יכול להיות מטרד של ממש! בעיקר כאשר הוא מטיל ביצים ומתרבה במרחב. מזיק קטנטן זה, הוא ממזרון מעצבן, משום שהוא ניזון מדם של יונקים ו”נושך” בני אדם ובעלי חיים בשעות הלילה בדרך כלל. כאשר הוא עוקץ, הוא ניזון ומתרבה ועובר שלושה גלגולים ביניהם: ביצה, זחל ולבסוף פשפש בוגר. פשפשים חיים כ 70 ימים בממוצע, ויכולים לשרוד תנאי חום קיצוניים או תנאי קור קיצוניים, לכן חשוב לבצע הדברת פשפש המיטה, בכול תקופה, לפי המלצה של מדביר מקצועי.

 

עקיצות פשפש המיטה – לא צריך לפחד, אבל כן חשוב לטפל

נשיכות של פשפש המיטה אינן מסוכנות בדרך כלל, אבל הן עלולות לגרום לאי נוחות, כמו גם לגירודים בעור, סימני עקיצות על הגוף, ומכאן לירידה באיכות החיים. במקרים כאלה דרוש ריסוס נגד פשפשים או הדברת פשפש המיטה. טיפול בעקיצות פשפשים מתאפשר באמצעות משחה מרגיעה כנגד עקיצות פשפשים, אבל עקיצות פשפש המיטה בדרך כלל עובדות מאליהן, גם ללא טיפול.

אם העקיצות לא עוברות והעור מגרד, יש לפנות אל רופא משפחה או רופא עור לקבלת טיפול. הזנחה של המצב, יכולה להוביל לזיהומים. לכן יש לבדוק את העור באופן מקצועי.

איזה חומר נגד פשפשים יעזור לכם להפטר מהם לנצח?

בימים בהם אנחנו יותר מודעים לצורך החשוב של שמירה על איכות הסביבה, אנחנו מחפשים חומר נגד פשפש המיטה שיהיה כמה שפחות רעיל, אבל גם כמה שיותר יעיל. אנחנו כבני אדם: מודעים לסיכונים שיש בריסוס חומרי הדברה כימיים או בפיזור חומרי הדברה רעילים במקום בו אנו נמצאים, ואנחנו יודעים כי ישנן אלטרנטיבות אורגניות לריסוס ותכשירים טבעיים נגד מזיקים.

לפני שאנו רוכשים חומר נגד פשפשים – כדאי שנבחן לרגע את מה שאנחנו יכולים לעשות נגד המזיקים האלה ונבין איזה חומר הדברה וריסוס יכול להתאים לנו.

חומר נגד פשפשים

אז איזה חומר נגד פשפש המיטה אפשר לבחור?

אם אתם רוצים להדביר מזיקים באופן עצמאי, אתם יכולים לבחור חומרים שונים אשר נמצאים על מדפי הסופרמרקט. בנוסף לכך יש חומרי הדברה לשימוש עצמאי כמו ספריי נגד מזיקים ופשפשים, שאפשר למצוא בחנות לכלי בית וגינה. אם אתם רוצים להיות על הצד הבטוח ביותר בזמן שאתם מבצעים הדברת פשפש המיטה או הרחקת כל חרק אחר – כדאי להתייעץ עם מדביר לגבי חומרי הדברה ירוקים או מומלצים. בין היתר מומלץ לבדוק כיצד תוכלו לבצע הדברה ירוקה או טבעית, ולהבין האם תוכלו לעשות זאת לבד. לעיתים קרובות תצטרכו להזמין שירותי הדברה.

במידה ובחרתם לקרוא למדביר, בדקו מחיר לחומר הדברה לפשפש המיטה לעומת מחיר של הדברה מקצועית. השוו בין השניים, ובצעו תיעדוף למה שמתאים לכם-  גם על פי כמות המזיקים שיש במרחב וגם לפי הצורך בהדברה בטוחה.

כיום יותר מתמיד אנשים רוצים לבצע הרחקת מזיקים בצורה שתהיה כמה שיותר טבעית וכמה שפחות מסוכנת לסביבה, בני אדם וחיות המחמד. התייעצות עם מדביר זה תמיד דבר טוב, בעיקר כדי למנוע הרעלה.

מדוע מדביר מקצועי הוא הפתרון לבעיית פשפשים בבית? כנה כמה סיבות:

  • מדבירים מקצועיים ידעו לספק לכם מידע על חומרי ריסוס יעילים.
  • מדביר מיומן ומנוסה יוכל לבצע הדברה כללית יותר או ממוקדת, במידה והפשפשים התרבו.
  • באמצעות איש מקצוע אפשר לדעת טוב יותר מה לעשות במידה והתגלו פשפשים, ובכך לעצור התפשטות של מזיקים במרחב.
  • מדביר מקצועי בפשפשי המיטה יעזור לכם להבין מדוע יש לכם פשפשים בבית. הוא יבדוק את מרבצי חיות המחמד, את החצר או הגינה. מדביר טוב יפתח ביובים כדי לבדוק האם משם מגיעים חרקים, ויבצע הדברה יסודית היכן שצריך, כדי שהמזיקים לא יחזרו לאזור המחייה או העבודה שלכם.

איזה חומרים כדאי לקנות נגד מזיקים? הנה רשימה של חומרים פופולאריים:

  • חומר הדברה ביתי – כבר עשרות שנים שיש בשוק חומרי הדברה ביתיים. בחרו חומר שאושר על ידי משרד הבריאות שכתוב עליו שהוא מאושר ועומד בכל תווי התקן. התייעצו עם המוכר כדי לדעת שמדובר בחומר שאתם יכולים לפזר במרחב ללא סכנה.. שימו לב שהחומר מתאים לשימוש ביתי.

 

  • חומר הדברה אורגני – בשוק ההדברות אפשר למצוא מגוון חומרי הדברה אורגניים, משמע: ירוקים. ריסוס טבעי נגד חרקים יספק לכם את היכולת להדביר פשפשים ללא סכנה.

 

  • שימוש בתמציות מן הצומח – גם שימוש בתמציות מן הצומח, כמו תמצית של צמח החרצית, יכולים לסייע נגד פשפשים. תמציות רוזמרין, עלי דפנה ושאר תמציות עשויות מפרחים וצמחים – יכולות לסייע בהרחקת פשפשים ומזיקים.

 

  • ניקוי הרצפות עם חומץ ומים – מהלו מים בחומץ ושטפו את הרצפה כמה פעמים בשבוע. חומץ מרחיק מזיקים טבעי ויעיל.

 

  • שימוש בחומר הדברה כימי חזק ורעיל – חומרים כאלה חשוב לבחור בזהירות ולא לרסס בבית או במקומות סגורים. החומרים פותרים את בעיית הפשפשים ביעילות, והם נחשבים יסודיים. עם זאת יש לקרוא את הוראות השימוש ביתר הקפדה ולוודא שהחומר לא יכול לגרום לנזק בשל הרעל שיש בו.

אם המצב מחמיר והפשפשים מתפשטים במרחב, אל תוותרו על הדברה מקצועית!

במקרה של התפשטות פשפשים כדאי להזמין מדביר מקצועי. בדקו איזו שיטת הדברה יכולה לסייע לכם לשמור על מרחב נקי ממזיקים.

 

כיצד מנקים את הבית מחרקים?

כשיש לכם חרקים ברחבי הבית, כדאי לנקות את המרחב באופן יסודי עם חומר נגד פשפשים, כמו עם אקונומיקה או תכשיר לשטיפת רצפות. נקו את המזרנים באופן יסודי עם שואב אבק וספריי לניקוי וחיטוי מזרנים. את אותו הדבר כדאי לעשות על מערכות ישיבה וספות.

קירות וחלונות אפשר לנקות בעזרת מכונת קיטור ולעשות הדברה באמצעות קיטור שמחטאת את האזור ובכך עוזרת להרחיק את פשפשי המיטה מהאזור הנגוע. כדי להרחיק פשפשים מהמיטות, תוכלו לבחור לנקות את החלל והרצפות בכל שבוע עם אקונומיקה נגד פשפש המיטה. ניקוי יסודי יעזור להרחיק את החרקים המציקים האלה.

 

לסיכום

פשפש המיטה הוא חרק שאנחנו לא רוצים לישון אתו כפיות, (עדיף שנתמקד במי שאנחנו אוהבים). אם החרק הקטנטן והמעצבן הזה התגלה במרחב המחיה שלכם, זה הזמן לקנות חומר נגד פשפש המיטה.

אם לא הצלחתם לבצע לבד הדברה, כדאי לפנות אל מדביר פשפשים מקצועי שיבצע את כל הפעולות הדרושות להדברת פשפשים ומניעת מזיקים בעתיד. כך אפשר לחזור לשגרה במהירות ולהמשיך בחייכם ללא עקיצות או נשיכות פשפשים.

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

הגנה נגד פשפשים יכולה להיעשות באמצעות שטיפות של הרצפה , חיטוי מצעים, שאיבת שטיחים ועוד. נסו לאוורר את המבנה ולדאוג שלא תהיה בו לחות. השתמשו במוצרים כמו חומר נגד פשפש המיטה במקומות שיש בהם פשפשים.
לאחר שרכשתם חומר הדברה מתאים, אפשר לנער ולרסס דוחה מזיקים וחרקים במקומות ייעודיים שם אתם חושבים שנמצא פשפש המיטה או כל מזיק אחר. חומר נגד פשפש המיטה יכול לפתור ביעילות את בעיית הפשפשים הנמצאים באזור המחייה שלכם, אבל חשוב לשים לב שאתם לא מרססים אותו על מזרנים, מצעים ומיטות.
אם אתם נעקצים מפשפשים והעור שלכם מגורה ומגרד, כדאי להכין תרופת סבתא נגד עקיצות, כמו כזאת שעשויה שמן זית להרגעת העור, רוזמרין, ומרווה. אפשר להכין חליטות צמחים ובכך להפטר ממזיקים בצורה טובה יותר.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

חומר הדברה נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

חומר הדברה נגד פשפש המיטה

כשאנחנו מבינים שאנחנו צריכים להדביר את הבית שלנו נגד מזיקים, אנו גם יודעים שנצטרך כנראה להשתמש בתכשירים שונים, כמו חומר נגד פשפש המיטה או חומרים

קרא עוד »
פשפש המיטה הדברה ירוקה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

פשפש המיטה הדברה ירוקה

אם חשבתם שאתם נמצאים לבד במיטה, כדאי שתחשבו שוב. עקיצות, גירודים בעור, חוסר נוחות ואפילו כתמי דם על מצעים – כולם יכולים להעיד על כך

קרא עוד »
פשפש המיטה סנו
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

פשפש המיטה סנו

כשהגוף שלנו מגרד ומעקצץ, כאשר חיות המחמד שלך מתגרדות, אם אנחנו רואים חרקים קטנים כמעט שקופים מטיילים או מקפצים ממקום למקום, ובעיקר אם מתגלות עקיצות

קרא עוד »
ספרי נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

ספריי נגד פשפש המיטה

פשפשים הם יצורים קטנים, מכונפים וזריזים שיכולים להפוך את החיים שלנו לממש לא נעימים. הטפיל הקטן הזה שניזון מדם של יונקים, חודר אל הבית שלנו,

קרא עוד »
k300 נגד פשפשים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

k300 נגד פשפשים

חומרי הדברה כמו K300 נגד פשפשים או 500  Kנגד חרקים, וכל תרסיס או חומר הדברה אחר – מוכרים לנו מימים עברו… חומר כזה יכול להיות

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בקיטור
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

הדברת פשפש המיטה בקיטור

מכת פשפשים בבית או בבית בעסק היא צרה צרורה. המזיק העקשן אוהב את הרקמה החיה ומצפה לה בכל מגע עם רהיטים בהם משתמשים בני-אדם וחיות

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף