הדברת פשפש המיטה ברכב

אחד המזיקים שהכי קשה להיפטר מהם אלו הפשפשים. השם פשפש המיטה יכול להטעות, זאת משום שהפשפשים יכולים להימצא במקומות נוספים. מקום נפוץ אליו מגיעים הפשפשים הוא הרכב שלנו. אם אתם חושבים שהגיעו אליכם פשפשים לרכב ולא בטוחים, חשוב מאד שתקראו על הנושא, וכך תדעו בדיוק מה לעשות עם הפשפשים ברכב שלכם.

 

לשמיעה של כל המאמר לנוחיותכם הקליקו על הכפתור ההפעלה.

 

 

פשפשים ברכב – איך מזהים

לצערנו, פשפשים באוטו זו לא תופעה כל כך נדירה, אך הבעיה היא שאנשים רבים לא יודעים לזהות כי הגיעו אל הרכב שלהם פשפשים. הבעיה בזיהוי היא שקשה לדעת אם מדובר על חרקים עוקצים ברכב כמו יתושים או שמדובר על פשפשים ברכב. ישנם מספר אפשרויות לזיהוי:

 

הדברת פשפשים ברכב
הדברת פשפשים ברכב

 

כתמים על הריפוד של הרכב –

ניתן לזהות את הפשפשים באמצעות כתמים שהם משאירים אחריהם. בדרך כלל תראו על הריפוד של הרכב שלכם כתמי צואה וכתמים נוספים שיצר הפשפש. כתמי הצואה יהיו בצבע שחור או אדום ויהיו בכל רכבי המושב. הכתמים יכולים להיות בקיפולים של הריפוד. כלומר, נסו לחפש גם בין המושבים עצמם כדי להבין האם יש ברכב פשפשים.

סימנים נוספים של הימצאות פשפשי המיטה במכונית שלך כוללים:

1. מציאת כתמי דם על הגוף שלכם!

2. תחושת גירוד בעור לאחר ישיבה במכונית לזמן מה.

3. מציאת נקודות שחורות שהם הצואה של הפשפשים  ליד המושב או ברצפת הרכב

עקיצת פשפשים –

מרבית האנשים מבינים שיש להם פשפשים לאחר שיש על גופם עקיצות לא נעימות לאורך זמן. ישנם מקומות קבועים לעקיצות של פשפשים – עקיצות הפשפש בדרך כלל יהיו בגב, בבית החזה, בכפות הרגליים או בצוואר. העקיצות גם בדפוס דומה – תוכלו לראות נקודות שקרובות מאד אחת לשנייה.

ייתכן שבתחילה תחשבו שאלו עקיצות של יתוש, אך אם אתם רואים שבכל פעם שאתם נוסעים במכונית אתם מתגרדים, ככל הנראה זה לא סתם חרקים באוטו, אלא מדובר על פשפשים אם אתם לא בטוחים, נסו לנסוע שבוע בתחבורה ציבורית או באוטו בליסינג. מכונית אחרת יכולה לתת פרספקטיבה אחרת על המצב. אם תראו שלאחר נסיעה במכונית אחרת אין אתם נעקצים, מדובר בפשפשים ברכב.

לעוד מידע לגבי טיפול בעקיצות הפשפשים פשפשים לחצו כאן

 

חיפוש פשפשים על ריפוד הרכב –

פשפשים הם קטנים מאד וקשה לראות אותם בעין האנושית ללא עזרת מכשירים. תוכלו בכל זאת לחפש את הפשפשים על הריפוד של הרכב פשפשים. צורתם עגולה ושטוחה, והם מגיעים לגודל של חמישה מילימטר.

הבלבול הגדול ביותר הוא בין קרציות לפשפשים. בעוד שקרציות ניזונות מדם של חיות, הפשפש מעדיף את הדם האנושי. הטיפול הוא אחר ולכן דורש התייחסות שונה. במידה וטעיתם וחשבתם שזהו פרעוש, ההדברה הביתית שתעשו לא תעזור ותיאלצו להזמין הדברה מקצועית בהמשך. לכן הזיהוי הראשוני חשוב ביותר. בדרך כלל קרציות באוטו יופיעו במידה ונסעתם עם חיה ברכב.

 

כיצד הפשפשים מגיעים אל הרכב?

מקור ההגעה של הפשפשים אל הרכב לא וודאי, אך ככל הנראה הפשפשים מגיעים אל הרכב לאחר שהרכב היה במקום נגוע. יכולות להיות מספר סיבות

רהיט שהוכנס אל הרכב – אם בחרתם להוביל ברכב הפרטי שלכם רהיט יד שניה שמצאתם ברחוב או נמסר לכם מגורם לא ידוע, ייתכן שברהיט זה יהיו פשפשים. כך הפשפשים יכולים להתחיל להתרבות בתוך הרכב שלכם. לכן לפני נסיעה עם רהיט יד שניה ודאו שהוא נקי מפשפשים.

 

הבגדים שלכם – אם עלה על הבגד שלכם פשפש, יכול מאד להיות שהוא יעבור בעת הנסיעה אל הרכב. הפשפשים יכולים לעלות על גופינו כאשר אנו ישנים במקומות שאינם ביתנו למשל בית מלון שלא ביצע הדברה. כך, בעקבות לילה אחד במלון, כל הרכב עלול להיות נגוע בפשפשים.

 

דרכים לא מועילות להיפטרות מהפשפשים ברכב, כולל כמה תרופות סבתא להיפטרות מפשפשים

ישנן מספר דרכים אשר השמועה אומרת שהן יעילות להיפטרות מן הפשפשים. אנחנו פה כדי לנפץ את הסטיגמות, זאת כדי שלא תבחרו בדרך הלא נכונה.

אוורור הרכב – רבים מאמינים כי אם יאווררו את הרכב, הפשפשים יצאו מעצמם. אולם, אין זה נכון. הרכב הוא מקום דגירה שהפשפשים מאד אוהבים, ומבלי הדברה אין סיבה שיעזבו. לכן, גם אם תאווררו את הרכב לשעות ארוכות, הפשפשים לא יצאו ממנו.

 

אקונומיקה – אקונומיקה היא כלי יעיל להתמודדות ראשונית עם פשפשים. אולם, אין היא מצליחה להשמיד את כל ביצי הפשפשים בצורה אבסולוטית. כך, שהיא יכולה לסייע עד שתבצעו הדברה מקצועית ולהפחית את כמות הפשפשים, אך אין היא מהווה תחליף מספק.

 

K300 – רבים בוחרים להשתמש בחומרי הדברה כנגד מזיקים ומנסים את מזלם גם על פשפשים. אולם, הפשפשים עמידים בפני חומרי הדברה. כך, שלא משנה כמה תנסו, חומרי ההדברה בהם אתם רגילים להשתמש לכל מזיק שמפריע לשגרת החיים, לא יעזרו כנגד פשפשים.

 

החלפת ריפוד – הפשפשים באמת נמצאים בדרך כלל על הריפוד ברכב. אולם, מאחר שמתפשטים למקומות נוספים מלבד הריפוד, אין זה יעזור להחליף את הריפוד בלבד. ייתכן שזה יקטין את הבעיה לתקופה, אך אין ספק שלאחר זמן מה היא תחזור.

 

דרך מועילה להיפטר מפשפשים – מדביר מקצועי

מאחר שכל החומרים אותם ניתן לרכוש בחנויות לא יעילים כנגד פשפשים, יש צורך בהבאת מדביר עם ניסיון שיודע לטפל בנושא. ככל הנראה, יהיה צורך ביותר מטיפול אחד לצורך הטיפול בפשפשים, אך מדביר מקצועי ומנוסה ידע להיפטר מהם בצורה אבסולוטית.

בחרו מדביר שיש לו את החומרים החדישים ביותר בתחום, ושידידותיים לאיכות הסביבה. ככל שתזמינו מדביר מהר יותר כך תיפטרו מן הפשפשים מהר יותר ותחזרו לנהל אורח חיים תקין בו אתם משתמשים ברכב בצורה נוחה.

 

לסיכום

פשפשים ברכב זו תופעה שמתרחשת אצל בעלי רכבים רבים בישראל. כדי להיפטר מהפשפשים, אין זה מספיק לנקוט בדרכים בהן נוקטים כשמנסים להיפטר ממזיקים רגילים. עליכם לפנות למדביר מקצועי ומנוסה שיודע כיצד לטפל בפשפש המיטה. כך, תוכלו לחזור לאורח חיים תקין ולהיפטר מהפשפשים ללא בעיה.

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

ראשית, שטפו את הרכב שלכם היטב עם צינור מים. שנית, שאבו את פנים המכונית שלכם והיפטר הפריטים אשר אולי היו מזוהמים בפשפשים. לאחר מיכן הסירו את כל החפצים ממכוניתכם שלא ניתן לכבס או לשאוב – זה כולל חגורות בטיחות, כריות אוויר, משענות ראש, מושבים וכו’. לבסוף, היפטרו מכל פרטי הלבוש שהיו לכם באוטו כגון: בגדים, תיקים, נעליים וכו’.
הדרך האופיינית שבה פשפשים נכנסים לרכב שלנו היא על ידי בגדים או חפצים נגועים אחרים אשר הגיעו ממקום אשר נגוע בפשפשים.
שימרו על שיגרת ניקיון קבועה של אחת לכמה שבועות או אפילו כמה ימים של הרכב. (בעיקר בחלקו הפנימי של הרכב) הימנעו מהבאת חפצים לרכב – בעיקר בגדים.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

הדברת פשפש המיטה בבגדים
הדברה לפי אזור

הדברת פשפש המיטה בבגדים

אחד המזיקים הקשים ביותר לטיפול הוא פשפש המיטה. הפשפש קטן, כמעט בלתי ניתן לראיה בעין אנושית, וקשה מאד להיפטר ממנו. הפשפשים נמצאים בכל מקום –

קרא עוד »
הדברה לפי אזור

הדברת פשפשים בבית

עקיצת פשפשים בבית היא מטרד שכמעט בלתי אפשרי לחיות אתו. הפשפשים עוקצים בלילות, מונעים שינת לילה רציפה, מתעוררים עם תחושת גירוד ואדמומיות שבמקרים קיצוניים יכולה

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בספה
הדברה לפי אזור

הדברת פשפש המיטה בספה

יושבים בסלון הבית ומרגישים שאתם מתגרדים? אתם לא יודעים למה יש לכם סימנים אדומים אחרי ישיבה בסלון? אולי יש לכם פשפשים בספה. זה הזמן לקרוא

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בחדר
הדברה לפי אזור

הדברת פשפש המיטה בחדר

מתגרדים כשאתם בחדר ולא יודעים למה? חושדים שיש לכם פשפשים בחדר השינה או הילדים? הזמינו עכשיו את המומחים של המרכז להדברת פשפש המיטה ואנו נבוא

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בשקעי חשמל
הדברה לפי אזור

הדברת פשפש המיטה בשקעי חשמל

פשפשים אוהבים מקומות חשוכים ומוסתרים, הם נוהגים להתרבות באזורים אלו ולאחר מכן מתפשטים למקומות כמו המיטה, הספה או על חיות המחמד שלכם בחיפושם אחר גוף

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה במזרון
הדברה לפי אזור

הדברת פשפש המיטה במזרון

אם יש מקום שפשפשים אוהבים זה המזרון בחדר השינה. שילוב של לחות, חום, חושך ורקמה אנושית מאפשרים לפשפש לשגשג. אל תמתינו עוד יום אחד עם

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף