הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

לכל המדריכים שלנו:

ריסוס נגד פרעושים

ריסוס נגד פרעושים

פרעושים הם חרקים מוצצי דם שלעיתים נוטים לבלבל בינם לבין פשפשים. די בטוח שמבחינתם זה לא  משנה, כי לשניהם שם רע מאד בעקבות הפגיעה שלהם

קרא עוד »
פשפש המיטה סנו

פשפש המיטה סנו

כשהגוף שלנו מגרד ומעקצץ, כאשר חיות המחמד שלך מתגרדות, אם אנחנו רואים חרקים קטנים כמעט שקופים מטיילים או מקפצים ממקום למקום, ובעיקר אם מתגלות עקיצות

קרא עוד »
ריסוס נגד פשפש המיטה

ריסוס נגד פשפש המיטה

כאשר אתם שמים לב שיש לכם חרקים בבית, אתם אולי בוחרים לרסס את האזור הנגוע כדי שהמזיקים ייעלמו. וזה נכון: בשוק התרסיסים וחומרי ההדברה יש

קרא עוד »
k300 נגד פשפשים

k300 נגד פשפשים

חומרי הדברה כמו K300 נגד פשפשים או 500  Kנגד חרקים, וכל תרסיס או חומר הדברה אחר – מוכרים לנו מימים עברו… חומר כזה יכול להיות

קרא עוד »
חומר נגד פשפשים

חומר נגד פשפשים

בכול הנוגע אל חומר נגד פשפשים רבים רוצים לדעת מה כדאי לקנות? או האם יש משחה טבעית נגד פשפשים? ויש את מי שירצה לגלות כיצד

קרא עוד »
תרסיס נגד פשפש המיטה

תרסיס נגד פשפש המיטה

פשפשים הם יצורים מכונפים קטנטנים שכמעט קשה להבחין בהם, אבל מי שיסבול מעקיצות, גירוד בעור או מעור נגוע באדמומיות – ייתכן וסובל מפלישה של פשפש

קרא עוד »
ספרי נגד פשפש המיטה

ספריי נגד פשפש המיטה

פשפשים הם יצורים קטנים, מכונפים וזריזים שיכולים להפוך את החיים שלנו לממש לא נעימים. הטפיל הקטן הזה שניזון מדם של יונקים, חודר אל הבית שלנו,

קרא עוד »

סוגי הדברות וחומרים – המומחים של המרכז לפשפש המיטה, מסבירים

כשאתם חושבים על הדברת בית, משרד, דירה, מרחב ציבורי או כל מקום אחר – אתם בעצם מחפשים את הדרך למגר חרקים, מזיקים, זוחלים או כל בעל חיים לא רצוי, מהמרחב. אחת הדרכים לעשות זאת היא לבחור חברת הדברה מקצועית, אשר יכולה לעזור לכם לקבל את השירות הטוב ביותר שאתם יכולים לקבל.

אבל כיום יש לא מעט חברות הדברה אשר מציעות את שירותיהן, ויש לא מעט סוגי הדברות שאפשר לבחור מהן. המומחים של המרכז להדברת פשפש המיטה עושים לכם סדר בעניינים, ועל הדרך גם מסבירים איזה סוגי הדברה קיימים, איך להיפטר מפשפשים, וכיצד בוחרים את השירות המתאים לכם מכל.

לשמיעה של כל המאמר לנוחיותכם הקליקו על הכפתור ההפעלה.

בואו נתחיל, איזה סוגי הדברות אפשר לבחור?

במדינת ישראל יש מספר סוגי הדברות מקובלות, והן חייבות להיות כאלה שגם מאושרות על ידי משרד הבריאות ומכון התקנים הישראלי. האישורים נחוצים על מנת שיהיה בטוח למגן את המרחב, ולעשות זאת עם חומרים שנחשבים רעילים לחרקים, ולא מזיקים לבני אדם, לבעלי חיים ולסביבה. בהינתן כל כך הרבה אופציות, רבים לא ממש יודעים באיזה שיטה לבחור להרחקת מזיקים, כמו למשל במקרה ויש צורך בהדברת פשפשים.

סוגי ההדברות וחומרים כנגד פשפשי המיטה
סוגי ההדברות וחומרים כנגד פשפשי המיטה

אז אילו סוגי הדברות וחומרים קיימים ישמשו אתכם במלחמה נגד מזיקים? הנה כמה אופציות:

  • הדברה כימית – השיטה הראשונה, הקלאסית והמוכרת ביותר הינה הדברה כימית. מדובר בסוג הדברה שנועד לחסל מזיקים תוך פיזור חומרים רעילים ברחבי הבית הדירה, הבית הפרטי, העסק, או בכל מקום אחר שנמצאו בו מזיקים.

 

הדברות כאלה נפוצות במקומות שיש בהם פעילות רבה, כמו למשל במסעדות ובתי קפה, במוסדות חינוך או בבתים פרטיים. מטרת השיטה לאפשר מרחב נקי ממזיקים וכזה שאין בו זוחלים, פשפשים, טרמיטים, עכברים, פשפשים, חולדות או כל יצור אחר.

 

שיטת הרחקת פשפשים מסוג זה יכולה להיות רעילה, לכן חשוב לברר כמה זמן צריך להיות מחוץ לבית בזמן שמרססים את המבנה,  ואיך אפשר להגן על מי שנמצא בתוכו או סביבו ומי שימצא בו בעתיד.

 

המומחים של המרכז להדברת פשפש המיטה, ינחו אתכם בבחירת סוג ההדברה הנכון לכם ויסבירו יותר על הסכנות ואלטרנטיבות בבחירת הדרך להדביר את המרחב.

 

  • הדברה אורגנית טבעית – בשנת 2022 רבים כבר יודעים שיש חלופות לכל דבר שעלול להיות רעיל ומסוכן. הדברה ירוקה או “טבעית” יכולה להיעשות על ידי חומרים שיש בטבע, כמו שימוש בצמח החרצית שנחשב מרחיק מזיקים.

 

כיום אפשר למצוא אופציות שונות ואלטרנטיבות להרחקת פשפשים, ולהימנע מהדברה כימית בשיטות טבעיות ולא רעילות. בדקו מה המומחים כמו של המרכז לפשפש המיטה יכולים להציע לכם.

אם אתם רוצים למשל למגר את פשפש המיטה הדברה ירוקה יכולה מאד לעזור בכך.

בכול הנוגע להדברה או הרחקה של מזיקים: יותר אנשים בוחרים הדברות טבעיות, כמו כאלו המונפקות צמחים וחומרים אשר מגיעים מהטבע. לדוגמה: הדברה באמצעות צמח החרצית היא הדבר הפופולרי כיום, משום שאינה נחשבת רעילה לבני אדם או ליונקים, כמו גם חיות מחמד. לכן רבים בוחרים בה.

 

  • הדברה ביולוגית – שיטה כזאת מאפשרת להשתמש בשיטות ביולוגיות, משמע: כאלה אשר קיימות בטבע, ויכולות לסייע לסלק מזיקים מהמקום. זה יכול להיות צמח שאפשר לשתול בחצר או באדנית, או שיח מרחיק חרקים ופשפשים.

זה יכול להיות יצור אחר שנביא למרחב כמו חיפושית שאוכלת פשפשים או שממית. אפשר להשתמש בחתול, ציפורים ובשימור שממיות בסביבה שלכם כדי שאלה יאכלו יתושים וזבובים.

 

  • שימוש ברשתות ודוקרנים – שימוש ברשתות ודוקרנים נגד מזיקים יכול להיות דבר יעיל מאד, בעיקר למניעה. רשתות ירחקו חרקים כמו זבובים, יתושים, תיקנים ופשפשים.

 

  • הדברה באמצעות תדרים – שיטת התדרים נחשבת יעילה בעיקר במקרים של מכרסמים, יונים, זוחלים וכולי. שיטה זאת מפזרת במרחב תדרים שאינם נעימים למזיק ומציעה שיטה הומנית ויעילה להרחקת מזיקים.

 

  • הרחקת מזיקים באמצעות מלכודות – גם מלכודות יכולות להיות יעילות. אם יש לכם חולדות, זוחלים, עכברים, יונים או כל בעל חיים פולש – אפשר באמצעות מלכודות ללכוד את המזיק ולהרחיק אותו מהמקום.

הדברת פשפש המיטה – דרכים יעילות

אחד המזיקים המוכרים לצערנו בישראל, הוא פשפש המיטה. מדובר בזן של פשפשים שנמשך אל מקומות לחים ואל בדים, וניזון מדם של יונקים. החרק הקטן הזה מגיע אל בעלי חיים ובני אדם ומשאיר עקיצות לא נעימות ומגרדות על הגוף. לכן חשוב לטפל בו על ידי אנשי מקצוע מומחים.

בכל הנוגע לשאלה אילו חומרים יש נגד פשפש המיטה – חשוב להתייעץ עם אנשי המקצוע של המרכז לפשפש המיטה כדי להבין מה הכי נכון עבור הסיטואציה שבה אתם, וגם הפשפשים, נמצאים.

יש מי שיציע הדברה כימית, יש מקרים בהם ניקיון יסודי של המרחב יכול להועיל, יש את מי שיציע לבצע הדברת פשפש המיטה בקיטור או על ידי שאיבת אבק וניקיון יסודי של רהיטים, מזרנים וחפצים שונים נגועים בפשפשים.

בכול מקרה, הדרך היעילה ביותר להדביר פשפשים היא לקרוא למדביר מקצועי ומומלץ. כדי לבחור חברת הדברה טובה יש לשים לב למקצועיות, יסודיות, המלצות, מידע שניתן באתר של המדביר או קבלת מידע בשיחת טלפון, כמו גם שיש לשים לב לאחריות על הדברה ומחיר נוח.

 

באילו חומרים ניתן להשתמש בהדברה ביתית?

כיום יש יותר ויותר אנשים שמנסים להשתמש בחומרים ביתיים כגון: תרסיס כנגד פשפשים או משחה כנגד פשפשים כדי להרחיק אותם מביתם. ואכן, כמעט בכול בית יש כמה מוצרים שיכולים לשמש להרחקת מזיקים, כמו חומץ שאפשר לפזר על הרצפות כשהוא מהול במים.

אפשר לשתול בגינה צמחים מרחיקי נמלים ומזיקים כמו עלי דפנה או בזיליקום.

אפשר להרחיק מזיקים על ידי ניקוי תכוף של המרחב בחומרי ניקיון דוחי מזיקים, ולדאוג שהמרחב תמיד יהיה מסודר ונקי.

האם אקונומיקה יעילה כנגד פשפש המיטה?

אקונומיקה היא חומר מחטא שנועד להעלים חיידקים ולמנוע זיהומים בסביבה. ניקיון יסודי של המרחב באופן קבוע, יכול להקטין את הסיכוי לחדירה של פשפשים למרחב בו אתם נמצאים.

עם זאת, במידה וכבר יש פשפשים במקום ומדובר בהתרבות של המזיק – לא תמיד תעזור אותה אקונומיקה. אקונומיקה יעילה לחיטוי של המרחב אחרי ביצוע הדברה.

כדי לדעת איזו שיטה תסייע לכם, יש ליצור קשר עם מדביר פשפשים מקצועי ומומחה בתחום אשר יודע כיצד לבצע את המלאכה על הצד הטוב ביותר. איש המקצוע יוכל גם להסביר לכם כיצד להימנע מפשפשים בעתיד וכיצד לנקות את המרחב כדי למנוע כניסה של מזיקים מכל סוג.

בכול הנוגע לתכשירים טבעיים, אילו חומרים יש נגד פשפש המיטה?

אם יש לכם בעלי חיים נגועים בפשפשים, יש אמפולות וקולרים טבעיים שאפשר להשתמש בהם להגנת בעל החיים מטפילים. בחרו תכשירים או קולרים עשויים משמנים אתריים שנועדו להרחקת טפילים. באותם שמנים אפשר להשתמש גם לניקיון של המרחב ואפשר לרקוח משחות טבעיות נגד פשפשים, כמו כאלה עשויים מתמציות פרחים דוחי מזיקים. שטיפה של המרחב עם חומץ ומים תעזור להרחיק מזיקים וגם ריסוס רשתות עם חומץ תוביל לדחיית מזיקים.

בכול מקרה, אם הגוף מעקצץ ומגרד, אם ראיתם חרקים קטנים כמו פשפשים או כל מזיק אחר, אם הכלב או החתול לא מפסיק להתגרד – ייתכן שיש לכם פשפשים, עכבישים, פרעושים או כל מזיק אחר.

כדי לוודא שהשטח נקי וכדי למגר את התופעה, יש לפנות תמיד למומחים. הכנסו לאתר של המרכז לפשפש המיטה למדו אילו סוגים של הדברות וחומרים קיימים ושימו סוף לתופעה של מזיקים.

אז מה היה לנו עד לכאן?

בדרך כלל חומרי ההדברה אשר מיועדים להדברת פשפשים לא יהיו בהכרח כנגד ביצי פשפשים ולכן נדרש חומר מיוחד אשר מיועד כנגד ביצי פשפש בשביל להדביר את המקום בצורה יעליה ומקצועית.
להדברה בקיטור יש המון יתרונות היא מחסלת את פשפשים במהירות וללא הרבה בלאגן וריח אך קשה להגיע למקומות צרים וקטנים עם המכשיר ההדברה לכן מומלץ לשלב עם עוד חומרי הדברה היעלים כנגד מקומות צרים וקטנים.
בדרך כלל הדברה מקצועית עם מדביר מקצועי תחזיק לכמה שנים לפחות, אך זה תלוי בכמה גורמים: באיכות העבודה של המדביר, לכן מאוד מומלץ לקחת מדביר עם ניסיון רב שהדביר בכמה שיותר מקומות. וברמת הניקיון של הבית ביום יום.