הדברת פשפשים בבת ים

חרקים וזוחלים נמצאים בכל מקום ונכנסים לבתים ללא הבדל אם זה בכפר, במושב או בעיר. ייתכן שיש חרקים שיופיעו יותר במקומות כפריים וחקלאיים, אך אם זאת, תושבי העיר לא צריכים להרגיש מקופחים, שכן בעיר יש מספיק חרקים, זוחלים ומעופפים שמטרידים את מנוחתם.

תושבי בת ים המתמודדים עם מצוקה עקב פלישה של חרקים כמו: נמלים, מקקים, כינים, טרמיטים ואחרים, יכולים לבחור להתמודד באופן עצמאי בבעיה על ידי שימוש בחומרי הדברה מקומיים או לפנות למומחה הדברה.

מבין כל החרקים המטרידים בעלי דירות ובתים בעיר, הפשפש הוא המורכב ביותר גם מבחינת רמת הפגיעה שלו בבני האדם וגם באופן שניתן להדביר אותו.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם  לחצו על הכפתור ההפעלה בנגן זה.

 

צריכים שירותי הדברת פשפשים בבת ים? אתם במקום הנכון!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי בת ים ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

פשפש המיטה – החרק הכי קשה בבת ים

ולא רק בעיר בת ים. פשפש המיטה הוא חרק מוצץ דם הפועל בעיקר בשעות הלילה בקרב יונקים, בעלי חיים ועופות בעלי דם חם. לפשפש מחזור חיים הכולל שלושה שלבים, כאשר בכל שלב יש לו עמידות שונה מבחינת הדברה.

שלב הביצים – קשה מאד להדברה בחומר רעיל ולרוב רק ניתן לעכב את בקיעתן, ההתמודדות הטובה ביותר הוא שאיבה שלהן ופיזור רעל שמיד לאחר הבקיעה הפשפשים הצעירים יוכלו וימותו.

שלב הנימפה – זהו שלב של פשפש צעיר הכולל חמישה חלקים, כל שלב בערך שבוע (הפשפש עוקץ ומוצץ דם למן רגע הבקיעה). לאורך תקופת הנימפה הפשפש רגיש יותר להדברה והוא בעל פחות יכולת עמידות.

שלב הפשפש הבוגר – בשלב זה גם הנקבה כבר מתחילה להטיל ביצים, ובשלב זה הפשפש עמיד יותר להדברה.

מחירון שירותי הדברת פשפש המיטה בבת ים

מחיר שירותי הדברה נקבע בהתאם לסוג החרק אותו מבקשים להדביר?, בהתאם לגודל אזור ההדברה וכן האם מדובר בחלל סגור (דירה/בית) או במרחב פתוח?.

עלות המחיר להדברה של פשפש המיטה הינה יחסית גבוה ביחס לשאר החרקים, וזאת מכיוון היותו חרק המצריך סדרה של פעולות להדברה כולל מעקב ולעיתים פעולה משלימה לאחר כשבועיים.

מחיר ההדברה נקבע לפי מספר החדרים, גודל החדרים וכמה ציוד וריהוט יש בחדרים שכן ההדברה מצריכה טיפול בכל חפץ ובכל רהיט ולא מדובר רק בריסוס כללי לאורך החדר או הבית (כפי שנעה לנמלים או מקקים).

המחיר הממוצע להדברה של חדר אחד נגד פשפש מיטה נע בין 800 ₪ ל -1200 ₪ כשהמחיר הסופי נקבע בהתאם לפרמטרים שצוינו.

שימו לב! בדקו כמה זמן תקבלו אחריות על ההדברה על ידי המדביר ומהם תנאי ההדברה?.

לעוד פרטים בנושא הדברת פשפש המיטה מחיר – היכנסו למחירון הדברת פשפשי המיטה

הדברת פשפשים בבת ים

מקורות הגעת פשפשים לדירות ובתים בעיר בת ים

פשפשים עוברים ממקום למקום באמצעות חפצים, ריהוט, מזוודות, ביגוד (במיוחד ביגוד יד שנייה). דווקא העיר הגדולה, מאפשרת לפשפש יותר הזדמנויות מעבר. יש הרבה מאד מעברי דירה, אנשים מוסרים ריהוט (מניחים ברחוב), יש תנועה ערה של מכירות מוצרים יד שנייה באמצעות האינטרנט ויש שווקים וחנויות יד שנייה. כל אלו הם הזדמנויות מצוינות לפשפש לעבור בין בתים ובין אנשים.

מקור נוסף להגעת פשפשים הוא חזרה מטיולים, במיוחד כאלו שכללו מקומות לינה פחות נקיים והגייניים. לינה במלון דירות לא נקי במיוחד או דירת AIRBNB לא מטופלת יכול להיות דרכו של פשפש להיכנס למזוודה, לבגדים מלוכלכים (הוא אוהב מקומות חשוכים ולחים) ולחזור איתכם לדירה הנחמדה שלכם בבת ים.

המלצות לפעולות למניעת כניסת פשפשים

  • קניתם חפץ או בגד יד שנייה, נקו אותו היטב, חפשו (הסתייעו בזכוכית מגדלת) אחר עקבות ונוכחות של פשפשים), מומלץ לשאוב במידת האפשר את החפצים הללו ואילו בגדים להכניס ישירות למכונת כביסה לכיבוס בחום גבוה של 60-70 מעלות.
  • לינה במקום אחר – הכניסו בגדים משומשים לשקית אטומה והניחו אותה במקום גבוה, אותו הדבר לגבי מזוודה. פשפשים פחות ידועים ביכולת הטיפוס שלהם.
  • פשפשים משאירים אחריהם סימנים אדומים ושחורים (דם וצואה). חפשו לאורך המזרון, או ריהוט שליד המיטה סימנים אלו. במידה וקיימים בקשו לעבור חדר.

הזמנת מדביר פשפשי מיטה בבת ים

לפני הזמנת מדביר מקצועי ניתן לבצע מספר פעולות ברמה המקומית בכדי להתמודד עם הפשפש. פעולות כמו: כיבוס הבגדים, שאיבה עם שואב של כל האזורים בחדר השינה, ניקוי באקונומיקה, שימוש בתרסיסים נגד פשפשים שניתן לרכוש בחנויות גינון והדברה.

אם זאת חשוב לפעול מהר, שכן הפשפשים מתרבים במהירות ועוברים לעוד חדרי שינה בכדי להרחיב את מעגל מקורות האוכל שלהם. שיטות ההתערבות המקומיות משיגות לרוב תוצאה של הקלה, אך הן לא מעלימות את הפשפשים לגמרי, בעיקר מכיוון שלא נעשה איתור וזיהוי של כל מקומות הריכוז והקינון שלהם, כך שביצים ימשיכו לבקוע.

הניסיון מלמד כי ההדברה של הפשפש מצריכה שילוב של טכניקות (איתור, שאיבה, אדי חום, ריסוס אפקטיבי, כביסות, ניקוי ייסודי של מזרנים -ללא חומר ריסוס-, טיפול בריהוט ותכולה נוספת). רמת הטיפול צריכה להיות יסודית ומצריכה ידע וניסיון, כזה שנמצא רק אצל מדביר מקצועי ומנוסה. כדאי לפנות אל המומחים של המרכז להדברת פשפש המיטה.

לסיכום

חרקים ופשפשים אינם נחלתם של דיירי הכפר והמושב, תושבי ערים, כמו בת ים וערים אחרות סובלים לא פחות מהטרדות והצקות של חרקים וזוחלים.

יש חרקים שניתן להתמודד ברמה מקומית עם חומרי הדברה שנמכרים בחנויות, על ידי רמת ניקיון גבוהה יותר, סגירת פרצות של כניסה ועוד.

אולם פשפש המיטה הוא לא מהחרקים הללו שניתנים לטיפול רק באופן מקומי, הוא חרק מיוחד המצריך טיפול מיוחד שיכול להינתן על ידי מדביר מקצועי.

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

הזמנת מדביר צריכה להיות מותאמת לעיר עצמה, שכן אין טעם להזמין מדביר מנתניה לחיפה. לרוב אזור המרכז שופע באפשרויות של מדבירים ולכן מה שחשוב הוא לבדוק מה כוללת חבילת שירות ההדברה שתקבלו? וגם מהו המחיר והאחריות?. הדברת פשפשים כוללת, איתור וחשיפת מקומות מסתור, שאיבה יסודית של כל החדר כולל ריהוט, שטיחים, מזרון ותכולה קיימת. לאחר מכן שימוש במערכת אדי קיטור (חום של כ-200 מעלות) ולסיום שימוש בחומר רעיל המפוזר באזורים שונים ובדגש על הרצפה. שימו לב! הדברת המזרון אינה יכולה להיעשות על ידי חומר ריסוס אלא רק בשאיבה וקיטור.
הדרך הטובה ביותר היא לבדוק את שלושת התחומים הבאים. ככל שהם מתקיימים הרי שהמדביר מתאים. המלצות – קראו המלצות באינטרנט על המדביר, בקשו ממנו פרטי קשר של לקוחות שטיפל להם בבעיית פשפשים. השתמשו (במידה ויש לכם) בהמלצות מאנשים שאתם מכירים שסבלו מבעיית פשפשים ויש להם מדביר שנתן להם שירות מוצלח. אחריות – מכיוון שהדברת הפשפש מורכבת חשוב שהמדביר ייתן לכם אחריות על פעולת ההדברה לתקופה משמעותית. בדקו כמה זמן תקבלו והאם האחריות מותנית במשהו?. רישיון והסמכה – מדביר העוסק בהדברה של פשפשים זקוק לרישיון של הסמכה בשטחים פתוחים. רישיון זה כולל גם הדברה בדירות ובתי מגורים וגם אישור להדביר פשפשים.
פרעושים הם בעיה נפוצה בבת ים, אך ישנן שיטות יעילות להדברתם. על ידי הבנת הביולוגיה של פרעושים ושימוש במוצרים הנכונים, אתה יכול לשמור על הבית וחיות המחמד שלך נקיים ממזיקים אלה. במאמר זה נדון בשיטות היעילות ביותר להדברת פרעושים בבת ים וכיצד להשתמש בהם נכון. כמו כן, נספק טיפים למניעת נגיעות עתידיות. בעזרת אסטרטגיות אלה, אתה יכול להגן על המשפחה שלך מפני מחלות המועברות על ידי פרעושים ולשמור על ביתך נקי מהטפילים המציקים הללו.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

הדברת פשפש המיטה ברמת גן
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות הדברת פשפש המיטה ברמת גן הגעתם למקום הנכון. המרכז להדברת פשפש המיטה מתמחים בהדברה נגד פשפשי מיטה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בחולון
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה בחולון

פשפש המיטה הוא חרק שלא כל כך נעים לנו בקרבתו, מאחר והוא מתפשט בצורה מהירה, ועלולים להופיע המון פשפשים תוך זמן קצר בתוך הבית שלנו.

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בחדרה
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה בחדרה

מי שגר בעיר חדרה, מי שעובד במקום, ומי שמבלה בעיר – יודע שנחמד לחיות ולעבוד כאן. אבל גם בעיר היפה והמפותחת ביותר, יש בעלי חיים

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בתל אביב
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה בתל אביב

אם אתם זקוקים לשירות הדברת פשפש המיטה בתל אביב הגעתם למקום הנכון. המרכז שלנו מתמחה בהדברה נגד פשפשי מיטה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. שירותי

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בפתח תקווה
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה בפתח תקווה

אם יש לכם בעיה של גירודים באחת מספות הבית או העסק ואתם לא יודעים מה לעשות כדאי שתתקשרו מיד למרכז להדברת פשפש המיטה. פשפשים הם

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה ברעננה
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה ברעננה

ברעננה לא חסרים דברים לעשות: מדובר בעיר תוססת ומרכזית, עיר חוף נאה וכיפית. אם אתם חיים במקום, אתם בוודאי רוצים למצוא תמיד אנשי מקצוע ברעננה

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף