הדברת פשפש המיטה בנהריה

 מהו מחיר הדברת פשפשים בנהריה? האם זה מחיר זול לעומת ערים אחרות? איך תיפטרו מפשפשים ואיך בכלל תדעו שהם קיימים במקום בו אתם גרים או עובדים?! המומחים של המרכז להדברת הפשפש מסבירים את כל מה שצריך לדעת על פשפשים, ועונים על שאלות נפוצות של לקוחות.

אם אתם גרים בנהריה, אתם בוודאי יודעים שבימי הקיץ החמים או בימי האביב – כבר מתחילים להגיע למרחב שלכם חרקים ומזיקים מסוגים שונים. פשפשים הם חרקים קטנטנים שאוהבים מקומות רטובים לחים וחמים, לכן הם מוצאים בנהריה: עיר אטרקטיבית שבה איכות החיים שלהם תעלה.

אם אתם מתגרדים, נעקצים או קמים בבוקר עם אדמומיות על העור, במידה וחיית המחמד שלכם לא מפסיקה להתגרד, וגם אם ראיתם חרקים מזעריים קופצים ממקום למקום –  יתכן שיש לכם פשפשי מיטה בבית או במשרד.

צריכים שירותי הדברת פשפש המיטה בנהריה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי העיר נהריה ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
עזרנו כבר לאלפי לקוחות בכל חלקי הארץ להיפטר מהפשפשים אחת לתמיד אז למה אתם מחכים תשלחו פנייה עכשיו! 👈🏽

לשמיעה של כל המאמר לנוחיותכם הקליקו על הכפתור ההפעלה.

מחירון שירותי הדברת פשפש המיטה בנהריה

אנו מעניקים את שירותי הדברה המקצועיים ביותר בארץ לכל חלקי הארץ. התקשרו אלינו או תשלחו לנו פנייה דרך המייל ונגיע אליכם לכל מקום בעיר נהריה. הצוות שלנו בעל הכשרה לכל סוגי הפשפשים ובעל ניסיון רב לטפל בפשפשי המיטה בכל היקף ורמת נזק. המחירים שלנו מותאמים בהתאם לגודל והיקף האזור הנוגע כאשר אנו משתדלים לתת את המחיר ההוגן והזול ביותר בשוק. בכל מקרה, בין אם מדובר על בית פרטי ,בניין מגורים או אפילו על שדה חקלאי, אנו מגיעים ובוחנים את המצב לעומק ורק לאחר מכן אנו מחליטים בדיוק מה נדרש ומתוך כך זה גוזרים את המחיר ההוגן ביותר בשבילכם!

שירות מחיר מידע נוסף
הדברת פשפש המיטה בחדר ילדים בנהריה. ₪800 ביצענו הדברה מקיפה גם בחדר ילדים נגוע בצפון העיר נהריה
הדברת פשפש המיטה בחדר הורים בנהריה. ₪900 שילבנו קיטור והדברה באנוקיסה ללא רעלים ביחד להדברה יעליה יותר כנגד פשפשי המיטה וביצי הפשפשים. ווידאנו לאחר ההדברה שלא נותר שום פשפש בחדר!
הדברת פשפש המיטה בשדה חקלאי בנהריה. 500,₪3 בכל חלקי השדה היו פשפשים בעיקר בגבעולים ובפרי של העצים הדברנו את כל שטח השדה ריסוס חומרים מיוחדים אשר לא פגועים בפרי ובמאזן האקולוגי.
הדברת פשפש המיטה בדירה בנהריה עם חיית מחמד. 200,₪1 לבעלי הבית היה חתול ולכן בחרנו ביחד איתו בסוג הדברה ירוק אשר ידידותי לסביבה כדי לא לסכן את החתול.
הדבר של פשפש המיטה בסטודיו פילטיס בנהריה. 850,₪1 פשפש המיטה היה בעיקר במזרונים של הסטודיו. האזור פונה ממכשירים שהיו לא נגועים בפשפשים לאחר ניטור כל הפשפשים במקום, השתמשנו בשילוב של קיטור וריסוס מותאם לאזורים צפופים.

אבל מה הוא פשפש המיטה?

קצרה היריעה להרחיב אודות פשפשים, משום שיש אלפי זנים של הטפיל הזה. בקצרה נוכל לומר שמדובר בחרק קטן שמטיל ביצים אשר הופכות לפשפש צעיר וקטן ומשם לפשפשים בוגרים ופעילים. פשפשים עוקצים בעלי חיים ובני אדם משום שהם ניזונים מדם של יונקים. בשל עובדה זאת, הם ימצאו על חיות המחמד שלכם, כמו על החתול והכלב והם יכולים גם בהחלט להגיע אליכם, כמו למשל פשפש המיטה שאוהב מצעים, מזרנים, ארונות ואפילו סדקים בקירות.

פשפש המיטה הוא חרק שקשה מאוד לזהותו, מפני שהוא קטנטן וגודלו אינו עולה על כמה מילימטרים בודדים בלבד, אבל יש סימנים לכך שהוא נמצא, כמו למשל:

  • עקיצות גירוד ואדמומיות על העור
  • סימני דם קטנטנים על מצעים ומערכות ישיבה
  • ביצים שהוטלו במרחב ונראות כמו כרום צהבהב בגודל של גרגר אורז זעיר
  • ריח רע שייוצא ממצעים, שמיכות ומזרנים המעידים על הימצאותו של פשפש המיטה

 

הדברת פשפש המיטה בנהריה

ככה תרחיקו את פשפשי המיטה:

אם קלטתם שיש לכם את המזיקים האלו במרחב, כדאי לפעול כמה שיותר מהר על מנת למגר ולהרחיק פשפשים. בתחילה תוכלו לנקות את כל הבית בצורה יסודית ולאחר מיכן להשתמש בתרסיס נגד פשפשים. שימו לב שהתרסיס יעיל, עומד בכל תווי התקן של משרד הבריאות ומכון התקנים. וודאו כי אינו רעיל לבני אדם או בעלי חיים כמו חיות מחמד, וודאו שבאמצעות התרסיס תוכלו לרסס באופן נקודתי וגם פרטני את המקומות בהם יש פשפשים, ושימו לב לתועלת שלו.

במידה והתרסיס אינו יעיל ועדיין יש פשפשים במרחב: כדאי מאוד לפנות למומחים של המרכז להדברת הפשפשים. המומחים שלנו יבצעו הדברת מזיקים בנהריה על הצד הטוב ביותר עם הכרות של המקום והסיבות שבגללן יש מזיקים במרחב.

המומחים של המרכז להדברת הפשפשים – יבצעו הדברה בצורה יעילה, יסודית, בטוחה ומותאמת לצרכים שלכם, כמו למשל הדברה טבעית וירוקה, עד הדברה ביולוגית וגם הדברה כימית.

עלויות הדברת פשפש המיטה

כדי להבין כמה תעלה לכם הדברת מזיקים, כדאי להכנס אל מחירון שירותי הדברת פשפש המיטה. הדברת פשפשים בנהריה יכולה להגיע למחיר של 3,000 שקלים תלוי בגודל המרחב שיש להדביר. מחיר של חדר אחד למשל, יכול לנוע בין 800 שקלים עד 1,200 שקלים לחדר. המחיר נחשב גבוה משום שמדובר בהדברה יסודית הכוללת:

  1. ניטור ומציאת כל האזורים בהם עלולים להיות פשפשי המיטה וביצי פשפשים!
  2. פנוי כל המרחב הנגוע בפשפשים מרהיטים ודברים אשר לא נגוע בפשפשים וכמובן הגנה על כל המזרנים בעטיפה מיוחדת.
  3. הדברת כל הפשפשים באמצעות מכונת קיטור אשר מגיעה לחום של 140 מעלות ואף לא משאירה אף סיכוי לפשפשים.
  4. ריסוס חומרים מונעי פשפשים
  5. שאיבה יסודית של המרחב באמצעות שואבי אבק תעשייתיים על מנת לנקות את כל הפשפשים המתים ואת הצואה שלהם מאזור המחייה.
  6. אחריות לשלוש שנים לפחות

מי שרוצה לדעת מה כוללת הדברת פשפש המיטה בנהריה – יכול לשים לב לפירוט הנ”ל, ולהחליט האם שירות זה מתאים לו, או שהוא זקוק לשירות אחר.

עלות הדברת פשפשים בנהריה או בסביבה משתנה בהתאם לגודל המרחב שצריך להדביר וגם מתומחרת בהתאם לחומרת המצב. לדוגמה: הדברה הדרושה במרחבים של חיות משק, כמו בחוות סוסים או בלולי התרנגולים תהיה הרבה יותר יקרה מהדברת דירת שני חדרים בנהריה.

למחירון המלא שלנו להדברת פשפשים

 

איזה סוגי הדברות אפשר לעשות בנהריה?

בכול מקום חם ויבש אח לח, חשוב לבצע הדברה עם חומרים ייעודיים כנגד פשפשים וביצי פשפשים שעדיין לא בקעו. חומרים כאלה יכולים להיות אורגניים או כימיים, והכול בהתאמה לצרכים שלכם. לדוגמא: אפשר לבצע הדברה עם תמציות צמחים או עם מכונת קיטור ואדים. גם ריסוס וחיטוי המרחב יכול לעזור במידה ונעשה על ידי מדביר מקצועי בעל ניסיון וידע בתחום.

אז בואו נסכם:

בנהריה יש לא מעט בתים, עסקים, משרדים ומרחבים בהם יכולים להתגלות פשפשי המיטה. גם חיות מחמד יכולות לסבול מפשפשים ולכן חשוב לבצע הדברה נכונה של המרחב שלכם, וגם לטפל בחיות המחמד במידה ויש להן פשפשים.

בנוסף לכך, כמובן שגם על למיטה שלכם עלול להגיע פשפש המיטה – ויש סוגים רבים של הדברות שיכולות למגר את תופעת הפשפשים בביתכם ואף על כך יש גם המון סוגי הדברות שלא יעלים כנגד פשפשים צעירים וביצי פשפשים. לכן מומלץ להתייעץ עם מדביר מקצועי בנהריה כדי לדעת איך אפשר לפעול כדי למגר את תופעת הפשפשים בביתכם. זה נכון, עלויות הדברה מקצועית אינן זולות – אבל הן יבטיחו איכות חיים וחיים שקטים ללא פשפשים וללא עקיצות פשפשים שיגרדו לכם את החיים😵‍💫.

המרכז להדברת הפשפש יספקו לכם הצעת מחיר מהירה וזולה עם האחריות הארוכה ביותר בשוק, בנוסף יבצעו את ההדברה בהתאם לצרכים שלכם ושל המקום אותו תרצו להדביר.

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

הזמנת מדביר מקצועי דרושה במקרים בהם הפשפשים התפשטו במרחב וגם עם הם נמצאים במקום ספציפי. מדביר מקצועי ידע לזהות קנים וביצי פשפשים ויבחין במקומות בהם נמצאים פשפשים. המדביר יעשה זאת באמצעות ציוד מיוחד. הדברה מקצועית יש להזמין כל במקרה ויש חשש לפשפשים במקרה של עקיצות פשפשים על גופכם או ריח לא טוב באזור מסוים בבית או במשרד. ניתן גם ללכת על בטוח ואף להזמין מדביר פשפשים מקצועי אחת לשנתיים שלוש כדי לשמר את המצב בו אין פשפשים במרחב המחייה שלכם.
כדי לבחור מדביר מקצועי ואמין, כדאי לבחור אדם עם ניסיון, אשר יודע כיצד לנטר ולמצוא את כל המקומות שבהם קיימים פשפשים ולהדביר את הבית או את משרד ואפילו את בית העסק, – ביעילות ובצורה הבטוחה ביותר לקבלת אזור מחייה נקי מפשפשים. חפשו מדביר עם תעודות או חברה כמו המרכז להדברת הפשפש בה קיימים אנשי מקצוע מיומנים שיכולו לסייע בהתמודדות עם המצב, ולבצע הדברה של פשפשי המיטה לצמיתות. נסו לבצע השוואת וקבלו המלצות מחיר שיעזרו לכם להבין איך בוחרים מדביר מקצועי בנהריה.
כיום יש סוגים שונים של הדברות החל מהדברה כימית עד טבעית או ביולוגית. במרבית המקרים ישתמשו מדבירים מקצוענים בהדברה ירוקה באמצעות קיטור או באמצעות הדברה באנוקסיה ללא רעלים. בנוסף לכך, יש הבדל בין הדברת פשפשים בנהריה לבין הדברת פשפשי המיטה בנהריה – משום שלפשפש המיטה יש תכונות שונות מפשפש רגיל, ויש לבצע התאמה של סוג ההדברה באמצעותה פועלים להדברת הפשפשים אותם אנו מדבירים.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

הדברת פשפש המיטה בחיפה
הדברת פשפש המיטה בצפון

הדברת פשפש המיטה בחיפה

נמאס לכם לגרד כל הלילה מבלי סיבה נראית לעין? נמאס לכם לקום בבוקר ולהרגיש כאילו לא ישנתם? הילדים מתלוננים לאורך כל הלילה ויש עקיצות שנראות?

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בעפולה
הדברת פשפש המיטה בצפון

הדברת פשפש המיטה בעפולה

אם אתם גרים בעפולה, אתם בוודאי יודעים שבעיר הזאת יכולים להיות מגוון רחב של בעלי חיים, וכל מיני יצורים שמסתובבים מסביב לעיר ובתוכה. מבין כל

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף