משחה נגד עקיצות פשפשים

קרה לכם שהתעוררתם בבוקר וראיתם סימנים אדומים ומגדרים על העור? או שאולי גירד לכם הגוף משך כל הלילה וגיליתם בבוקר אדמומיות בצורה עיגולים או קווים על העור? במקרים כאלה, יתכן שבסביבה שלכם היו פשפשים. כן מדובר בחרקים מעצבנים, שחגגו כל הלילה ב”סאשן” עקיצות מלהיב.

כשיש לנו פשפשים במרחב המחייה או העבודה, חשוב לטפל בבעיה כמה שיותר מהר. עקיצות פשפשים יכולות לעבור מאליהן, ללא טיפול, או באמצעות מריחת משחה נגד עקיצות פשפשים. בהיעדר טיפול, יתכנו כאבים או גירודים בגוף, א שנסבול מפלישה של חרקים מזיקים שיעקצו אותנו כל לילה.

מלבד זאת, עקיצות פשפשים יכולות להטריד מאוד ולגרום לאי נוחות – לכן חשוב להגן על הגוף מפני עקיצות. כיום יש מגוון דרכים לבצע טיפול עם משחה כנגד פשפשים. אבל לפני שנפרט אודות המרכיבים של תכשירים אלה, ורגע לפני שנמליץ על משחה נגד פשפשים – חשוב לדעת מה הם בכלל פשפשים, מדוע הם עוקצים, ולמה הם מופיעים באזור המחייה שלנו?

למדריך המלא – לטיפול בעקיצות פשפש המיטה

 

צריכים שירותי הדברת של פשפש המיטה בכל מקום בארץ? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת עם המדברים המקצועיים והאיכותיים ביותר ✅
שימוש בציוד איכותי ומתקדם ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות ✅
שירות מקצועי ומהיר ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅

עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ להפטר מהפשפשים לתמיד!

לשמיעה של כל המאמר לנוחיותכם הקליקו על הכפתור ההפעלה.

 

 

אז מה צריך לדעת על פשפשים?

בתחילה חשוב לדעת כי מדובר בטפילים מכונפים שנראים כמו חרקים קטנים, אפילו מזעריים. החרק הזה קופץ ממקום אחד לשני באמצעות זוג כנפיים שקופות המחוברות אליו, והוא חי וניזון מדם של יונקים. בעולם יש עשרות אלפי זנים של פשפשים. רק בישראל התגלו יותר מ-700 זנים של החרק, כאשר הנפוץ ביניהם הוא פשפש המיטה. בשל כך אנשים נעקצים, בעיקר בזמן השינה. פשפש המיטה נמצא בינינו, חי בישראל ומשגשג במקומות חמים ולחים.

למה אתם נעקצים?

ייתכן כי העקיצות שהתגלו על גופכם הן תוצאה של סביבה מכילה ומשמחת עבור המזיקים.  ייתכן גם שבזמן שישנתם, הפשפשים עקצו אותכם, את הילדים ואולי גם את בעלי חיים האהובים, אלה שפשוט לא מפסיקים להתגרד.

אם התעוררתם בבוקר ונמצאו על הגוף עקיצות אדומות בצורה אובלית או עגולה – רוב הסיכויים שעקץ אתכם חרק או בעל חיים דומה, החל מעכביש עד פרעוש, יתוש או פשפש המיטה. לפעמים העקיצות יראו כמו קווים אדומים שבמרכזם ישנו ריכוז של אדמומיות. במצב זה צריך לטפל.

יתרונות של משחה נגד עקיצות פשפשים

במקרים בהם התגלו עקיצות באזור הגב והרגליים, חשוב להבין מהו מקור הבעיה ולדעת כיצד לטפל במצב. משחה נגד פשפשים תגן עליכם מפני עקיצות עתידיות, ותרגיע את העור. לכן חשוב למרוח על העור משחה שאתם לא רגישים אליה וכזאת המתאימה לבני אדם. אפשר גם למגן את המקום בו אתם ישנים או גרים עם חומרים מתאימים לדחיית חרקים, כמו חומרים שאינם רעילים, או כאלה שאתם יודעים בדיוק איך להשתמש בהם בבטיחות.

בין היתר מומלץ להזמין מדביר במידה ואתם מבינים שהפשפשים נמצאים בכל מקום בבית, וגם אם אתם מתגרדים ונעקצים, ואם חיות המחמד שלכם מתגרדות או מגלות סימנים של אי נוחות.

בכל מקרה, הדברה היא פעולה חיונית בכל שנה-שנתיים, בעיקר נגד מזיקים.

תמנע ההשתלטות של הפשפשים על הבית, תוודא שהקינון של המזיק בבית לא יתרחש, ויקטול את המזיקים בכול מקום בו הם נמצאים.

 

משחה נגד עקיצות פשפשים
משחה נגד עקיצות פשפשים

איפה אפשר למצוא תכשיר טוב שיגן עליכם מפני עקיצות?

משחה לעקיצות פשפשים אפשר למצוא בקלות. כיום יש לא מעט משחות שאפשר למרוח על הגוף, להגנה נגד עקיצות של חרקים. מרבית המשחות נמכרות בסופר פארם או נמצאות על מדפי הפרפומריה של  הסופרמרקט השכונתי ובבית המרקחת. אפשר למצוא משחות מיוחדות שאפשר להזמין מחברת הדברה או מאתרים אשר עוסקים בהגנה על העור מפני חרקים ומזיקים.

בשוק, יש לא מעט משחות טובות אשר מרחיקות חרקים ומגנות על העור. אתם צריכים להבין מהי המשחה המתאימה ביותר לכם, שגם תגן עליכם וגם תרגיע את העור לאחר עקיצות. בחרו משחות שלא מכילות בושם וכאלה שיש בהן הידרוקורטיזון ואנטיהיסטמין. יש גם כדורים שאפשר לקחת אם נעקצתם, ואפשר למצוא משחות בבית המרקחת המתאימות לעור שלכם ולהרגעתו.

אפשר גם למצוא ספריי נגד פשפשים ללא ריח שהונדס במיוחד במעבדות כדי למנוע עקיצות, כך אפשר לטפל בעקיצות קיימות ולהילחם בעקיצות של פשפש המיטה.

הגנה טבעית נגד מזיקים

זה נכון, יש המון מקרים בהם נרצה למרוח על הגוף משחה טבעית להגנה מפשפשים. במקרים כאלה אפשר לחפש מוצרים הנחשבים אורגנים או טבעיים, וכאלה שאין בהם חומרים לא ידידותיים לסביבה או חומרים שנוצרו בתערובות המכילות מרכיבים כימיים.

אם אתם מעוניינים להכין לבד משחה נגד פשפשים, תוכלו ליצור אותה מחומרים שיש כמעט בכל בית.

הנה הדרך להכנת משחה ביתית:

מוהלים בליטר מים כף חומץ תפוחים. מורחים את המים המהולים על העור איפה שיש עקיצות. אפשר להניח את המים והחומץ בקעריות ברחבי הבית והחצר להרחקת מזיקים. אם תרצו ניתן לשטוף את הרצפות במים עם חומץ תפוחים להרחקת פשפשים.

למדריך המלא – איך להיפטר מפשפשים בבית

כדי לטפל בחיות בית או בחיות משק נגד טפילים, אפשר לנקוט בשיטות הבאות:

  • קניית קולר – בחרו קולר דוחה פשפשים וקרציות שאפשר להתאים על פי משקל הכלב.
  • אמפולות – אפשר לקנות אמפולות לפי משקל של כלב או חתול, אצל וטרינר.
  • שימוש בתרסיס – כדאי לקנות תרסיס טבעי נגד פשפשים. חשוב להתייעץ עם מדביר מקצועי לגבי בחירת תרסיס ביתי להגנה על בעלי חיים.
  • הגנה דרך אוכל – אם הכלב ממשיך להתגרד, אפשר להכניס כפית חומץ למים של הכלב ולוודא כי הוא שותה אותם. גם שילוב שן שום טרייה ביום באוכל של הכלב, תעזור באופן טבעי להרחיק פשפשים מהעור ומהגוף של בעלי חיים.
  • הגנה על חתולים ומכרסמים – אם החתול או האוגר שלכם מתגרד, יתכן שהפשפשים מגיעים מגופו ונטפלים גם לבני אדם, לכן יש לטפל בחתול בטיפול נגד טפילים ופשפשים. חתול פחות יאהב שום או חומץ, לכן כדאי לבדוק עם וטרינר מהי הדרך הנכונה ביותר לטפל בו.

אבל מלבד הגנה על הגוף, כיצד מגינים על הבית מפני פשפשים?

כדי להבין איך נפטרים מהמזיקים האלה – חשוב להבין מה מושך אותם. פשפשים נמשכים אל לחות, מצעים, סדינים ומרבצים של בני אדם וחיות, כמו למשל ספות או מזרנים, מלונות או ריהוט גן. למעשה, הם מגיעים על מקומות בהם יש חום, לחות, לכלוך, פרווה, יונקים ומקורות מים, והם אוהבים להיטפל לבעלי חיים.

אם יש לכם מקור מים לא מטופל, כמו מים עומדים או מי ביוב שלא מנוקזים, ייתכן ותסבלו ממגוון רחב של מזיקים שיגיעו למקום, ואז פשפשים תהיה אחרונת הבעיות שלכם…לכן חשוב לטפל בבעיה על ידי אנשי מקצוע. מזיקים נמשכים גם למזרנים שנמצאים בחוץ או לארונות מלאים בבגדים וכולי. יתכן שהפשפשים נמשכים דווקא למקומות אלה, ולעיתים הם פשוט יגיעו מהגינה, מהצמחים ומהאוויר בחוץ.

מדוע חשוב להפטר מפשפשים?

עובדה שלא תמיד מוכרת היא שלאחר שהפשפשים נכנסים למרחב, הם עלולים להטיל ביצים, לבנות קינים ולהתחיל להתרבות ולהתמקם במיטות, ארונות, בין סדינים ועל מזרנים. במקרים כאלה תתחילו להיעקץ ולסבול, לכן חשוב לבדוק מה המקור הפשפשים, לטפל בו וגם לבצע הדברה כללית בבית נגד מזיקים. מדביר טוב ואיכותי יוכל לומר לכם מהו מקור הפלישה והוא גם יסביר לכם מהיכן הפשפשים מגיעים ויעזור לכם להיפטר מהם.

אז מה הם הכללים לטיפול בעור מגרד וכואב?

הכללים הם קבלת טיפול באותו הרגע על ידי מריחת משחה מרגיעה או שטיפת המקום בו נעקצתם במים וסבון. במרבית המקרים עקיצות פשפשים יעלמו מאליהן ולא תצטרכו משחה.

במידה ועקיצות אינן נעלמות יש לרכוש משחה נגד פשפשים שנחשבת יעילה ומתאימה לצרכים שלכם. אפשר להרגיע את העור עם אלוורה. במידה והמצב לא משתפר רצוי לפנות אל רופא המשפחה שלכם.

אפשר לבחור צמחים שדוחים מזיקים וחרקים, ולהגן על הבית עם רשתות על חלונות ודלתות. שמירה על מרחב נקי יכולה לצמצם את הסיכוי שיכנסו אליכם חרקים וטפילים מכול מיני סוגים. גם ניקוי המבנה עם אקונומיקה עושה בדרך כלל את העבודה.

במידה וכל הניסיונות נכשלו – פנו אל חברת הדברה מקצועית.

מלבד זאת, חשוב לכבס מצעים וכלי מיטה בהרתחה, לשאוב טוב טוב מזרנים, שטיחים ומערכות ישיבה, כדי לוודא שהפשפשים אינם בנמצא. אם אתם רואים שהבעיה ממשיכה: כדאי ליצור קשר עם מדביר טוב ומומלץ שיוכל לעזור לכם לקבל את ההגנה הנחוצה לכם נגד פשפשים.

לסיכום, אם יש לכם עקיצות פשפשים, מומלץ לא להזניח את המצב ולפעול בנושא. כך תוכלו לחיות בשקט, להנות ממרחב נקי ממזיקים, שינה ערבה וחיים הרבה יותר איכותיים.

 

לצפייה במגוון המדריכים המלאים שלנו בנושא – עקיצות פשפשי המיטה וטיפול בהם 

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

קיימת משיחה ייחודית לניטור פשפש המיטה נטולת ריח אשר משמשת כמלכודת בעזרת דבק חזר במיוחד שלוכדת את הפשפשים!
לרוב המשיחות נגד עקיצות פשפש המיטה אין ריח רע.
העלות של משחה נגד פשפשים היא בין 30 ל60 ש”ח.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

עקיצות פשפשים

עקיצות פרעושים

נעקצתם על ידי חרק, סביר שזה כואב לפרק זמן קצר, מגרד, אדמומי ולעיתים נפוח ובעיקר זה מציק. במקרים חריגים, עקיצה (לא רק מפרעוש) יכולה להתפתח

קרא עוד »
עקיצות פשפשים בגב
עקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים בגב

כשאתה מתחיל להתגרד בלילה, עד לרמה בה לא ניתן לישון, צריך לדעת שיש בעיה. פשפשים בבית מצריכים טיפול מידי ויעיל. אך, לא כולם יודעים איך

קרא עוד »
עקיצות פשפשי המיטה טיפול
עקיצות פשפשים

עקיצות פשפש המיטה טיפול

עקיצות פשפש המיטה טיפול אף אחד מאיתנו לא אוהב חרקים, לא כשהם בקערה של הכלב, לא כשהם מהלכים בבית ובטח לא כשהם ישנו איתנו באותה

קרא עוד »
איך להיפטר מפשפשים בבית
עקיצות פשפשים

איך להיפטר מפשפשים בבית

אחד המזיקים מהם הכי קשה להיפטר הוא פשפש המיטה. ברגע שנכנסים פשפשים אל הבית קשה מאד להיפטר מהם. לכן, השאלה איך להיפטר מפשפשים בבית מעסיקה

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף