פשפש המיטה סנו

כשהגוף שלנו מגרד ומעקצץ, כאשר חיות המחמד שלך מתגרדות, אם אנחנו רואים חרקים קטנים כמעט שקופים מטיילים או מקפצים ממקום למקום, ובעיקר אם מתגלות עקיצות על הגוף: אנחנו חייבים לדעת שמדובר בפשפשי המיטה. פשפש באופן כללי ופשפש המיטה, הם מזיקים שחשוב לשים לב אם הם נמצאים במרחב בו אנו חיים. פשפש המיטה יכול להימצא במרחב הביתי, במרחב ציבורי או במקום העבודה. אם לא נטפל במצב, נסבול מעקיצות וגירודים רבים לכן מומלץ לטפל בבעיה כמה שיותר מהר כדי שפשפשי המיטה לא יתרבו, לכן במדריך הזה אנו נפרט לכם על הפתרון הביתי הנפוץ ביותר שיש  והוא סנו כנגד פשפשים או לייתר דיוק k2000 נגד פשפשים.

בנוסף לכך כדי שאתם והמשפחה שלכם לא תסבלו מפשפשי המיטה אשר יכולים להגיע גם למקומות משונים ומוזרים כמו: הרכב שלכם, הבגדים שלכם ואפילו לחיות המחמד שלכם בעיקר לכלבים וחתולים. לכן חשוב לדעת כיצד מדבירים מזיקים וטפלים כמו פשפש המיטה, וגם להבין כיצד נפטרים מפשפשים באופן כללי.

לשמיעה של כל המאמר לנוחיותכם הקליקו על הכפתור ההפעלה בצד ימין של נגן זה.

 

צריכים שירותי הדברת של פשפש המיטה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה והריסוס תחת קורת גג אחת עם המדבירים המקצועיים ביותר ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות ✅
שירות איכותי ומהיר לכל חלקי הארץ עם המומחים שלנו! ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅

עזרנו כבר לאלפי לקוחות בכל חלקי הארץ להיפטר מהפשפשים אחת לתמיד אז למה אתם מחכים תשלחו פנייה עכשיו! 👈🏽

 

על הדברה, פשפשים ושאר בעיות

כאשר מתגלים פשפשים במרחב המחייה או העבודה שלכם, כדאי לנסות להדביר אותם באמצעות חומר ייעודי נגד פשפשים וביצי פשפשים. המון תרסיסים ותכשירים כנגד פשפש המיטה נוסו בעבר אך ללא הצלחה מיכון שהפשפשים פיתחו עמידות איתנה כנגד כמעט כל חומרי ההדברה הביתיים אשר מקובלים כיום אנו ממליצים לפנות מיד למדביר מקצועי, בנוסף הדברה פשפשים עם חומרים בייתים כמו סנו הוא לא הדבר היחיד שיגרום להשאר עם בית מלא בפשפשים העיקר הבעיה בניסיון הדברה הביתי שכן מספיק שנשארה ביצה אחת של פשפש המיטה או אפילו רק נקבה אחת של פשפש המיטה ותוך כמה חודשיים בודדים הפשפשים יחזרו במלוא הדרם לביתכם או לאזור הנגוע האחר שאותו חשבתם להדביר בעצמכם.

חשוב לדעת שסנו K2000 ותכשירי סנו נוספים מאוד יעילים כנגד טפילים אחרים כמו פרעושים תיקנים, קרציות וחרקים נוספים. מיכון שהמון אנשים חושבים שפשפשים ופרעושים הם אותו הדבר מכאן מגיע הבלבול שגם תכשירי סנו כאלו ואחרים יהיו יעילים כנגד פשפשים כמו שהם יעלים כנגד פרעושים ושאר החרקים והמזיקים מה שלא קורה בפועל במרבית המקרים.

מחפשים חומר נגד פשפשים? סנו יכול לעזור לכם אבל לא לתת לכם את הניצחון!

אם אתם מחפשים תכשיר לטיפול בפשפשים – חשוב לדעת שסנו וחברות אחרות מספקות תרסיסים שנועדו לקטול ולהרחיק חרקים ומזיקים. עם זאת, במידה והפשפשים התפשטו במרחב, יתכן שריסוס חומר נגד פשפש מיטה לא יספיק ולא יעשה את העבודה באופן יסודי, לכן תצטרכו להזמין מדביר מקצועי שיבצע הדברת פשפשים במרחב שלכם. בכול הנוגע אל פשפש המיטה, סנו הוא חומר מתאים לריסוס נקודתי ומתאים לריסוס זמן קצר אחרי שגיליתם כי יש לכם פשפשים במקום בו אתם נמצאים אבל לארוך זמן ולא לכמות גדולה של פשפשים.

בנוסף תשימו לב שבמרבית המקרים במידה וגילתם כבר את הפשפשים בבית באזור אחד זה לא אומר שזה הסוף מה הכוונה? הכוונה היא שברוב המקרים זו היא רק ההתחלה ויהיה צריך לחפש ולמצוא את כל מקומות המסתור של הפשפשים ולהדביר אותם, בשביל שבאמת נגיע לתוצאה של לבית נקי מפשפשים ובלי עקיצות וגרודים, כמובן שאלינו לבדוק גם המזרנים, הספות, הבגדים ואפילו את הרכב שלנו כדי שבאמת נוכל לישון בשקט!

למדריך המלא – איך להיפטר מפשפשים בבית

אז מתי תצטרכו תוכלו להשתמש בתרסיס או במוצר כמו חומר נגד פשפשים ומתי תצטרכו הדברה מקצועית?

 

הנה כמה מקרים בהם עדיין אפשר לעשות שימוש בתרסיס כמו סנו:

מרבית האנשים אשר משתמשים בתכשירי סנו נגד פשפשים, עושים זאת כשהם יודעים מה המקור לפשפשים ובמקרה שיש רק מקום אחד קטן וספציפי לפשפשים,  ובתנאי שאין יותר ממספר חד ספרתי של פשפשים, שוב פעם נציין כי זה לא פתרון יעיל ואפקטיבי ברוב המקרים שאין תחליף להזמין מדביר שיבצע הדברה אבל מי שרוצה מוזמן לנסות ולהוכיח לנו אחרת. 🙂

תרסיס סנו להדברת פשפשים יעזור במידה ואין התפשטות של החרקים במרחב וגם כאשר לא התגלו קנים או ביצים של פשפש המיטה, שכן ביצי פשפשים ופשפשי מיטה צעירים נדרשים לסוגים שונים של חומרים ייעודים נגדם אלא אם כן אתם משתמשים במכונת קיטור להדברת הפשפשים.

השתמשו בתרסיס כמו סנו נגד פשפשים במידה ואתם שמים לב שיש מקום נקודתי אחד בו נמצאים המזיקים.

בתרסיס כמו סנו K2000 אפשר להשתמש אם אתם שמים לב שיש מקור חיצוני עליו נמצאים פשפשים, כמו למשל אם פשפשים מגיעים מתוך בריכות, מתוך מים עומדים או מקווה מים, או במידה והפשפשים מגיעים ממרבצים של בעלי חיים או מהגינה והחצר, או כל מקום אחר.

כאשר מבצעים ריסוס ביתי, צריך לשים לב שאתם לא מסכנים בעלי חיים אשר נמצאים באזור. כאשר מרססים את המקום נגד פשפשים, הרחיקו בעלי חיים ובני אדם מהמקום לכמה שיותר שעות מומלץ לפחות כ8 שעות .

אם תרצו, תוכלו להשתמש במוצר כמו חומר נגד פשפשים גם באופן ממוקד בעסק או במשרד וכמובן במקומות אחרים בהם התגלו פשפשים. אם לא הצלחתם להפטר מפשפשים – צרו קשר עם המומחים של באג סנטר לקבלת ייעוץ ושירות מהיר ומקצועי.

פשפש המיטה סנו

סנו נגד פשפשים ותכשירים אחרים מכילים חומרים דוחי חרקים ומזיקים. בין החומרים תמצאו:

  • רעלנים וחומרי קוטלי חרקים
  • ספריי הדברה מיקרואנקפסולרי
  • תמציות ריח שנועדו להתריע כי רוסס במקום חומר הדברה
  • ריחות דוחי חרקים
  • חומרים למניעת ההתרבות של החרקים והמזיקים

חשוב לדעת!

אם אתם רוצים להרחיק מזיקים באופן טבעי, תוכלו להשתמש בחומרים טבעיים להרחקת מזיקים, כמו בתמציות צמח החרצית או צמח רוזמרין, אותן אפשר לקנות בחנויות טבע. אפשר גם לשטוף את הבית במים מהולים בחומץ ואפשר להרתיח כלי מיטה ומצעים, לנקות באופן יסודי ארונות בגדים וארונות מטבח, להניח עלי דפנה בתוך ארונות ובכניסה לבית, להתקין רשתות על חלונות ודלתות ולנקות באופן יסודי כל כמה ימים את מרחב המחייה שלכם, כל הדרכים הללו יהיו יעילות כנגד חרקים ומזיקים רגילים כמו פרעושים תיקנים ועוד אך לא כנגד פשפשים ובפרט כנגד פשפשי המיטה שכן הם פיתחו חסינות לכל החומרים הטבעיים והאורגנים.

אם יש לכם בעלי חיים שסובלים מטפילים: יש לפנות אל הווטרינר או אל חנות חיות מחמד כדי לרכוש קולר או אמפולות נגד מזיקים. במידה ויש מקורות מים עומדים – יש לייבשם.

גם פינוי פסולת מהמקום בו אתם גרים או עובדים תצמצם את כמות המזיקים במרחב, אבל תמיד תידרש הדברה מקצועית, בעיקר אם המזיקים צצים שוב ושוב גם לאחר שריססתם את המקום בחומרים דוחי מזיקים.

למדריך המלא למה אפשר לעשות עם  פשפשים על כלבים וחיות מחמד

ככה תדעו אם הגיע הזמן להזמין מדביר מקצועי

מדבירים מקצועיים כמו המומחים של באג סנטר כדאי להזמין במידה ואתם מגלים פשפשים במרחב שלכם, וגם אם ניסיתם לרסס נגד פשפשים ולא הצלחתם להיפטר מהם.

את המומחים שלנו יש להזמין כאשר אינכם מצליחים להיפטר מפשפשים וכאשר מצאתם ביצי פשפשים או חרק כמו פשפש המיטה בין מזרנים, מצעים, ארונות וכולי.

אנו הוא במרכז להדברת פשפש המיטה לא מאמינים שכדאי לתת למזיקים להתפשט במרחב או לחכות לראות אם הם יצאו לבד מהמקום. פשפשים יכולים לשרוד כ70 יום ולשגשג בכול מקום כמעט בכל תנאי מזג האוויר וטמפרטורה!  ואף הם יכולים באקלים חם להתרבות כ3 דורות בשנה, לכן כדאי לטפל בתופעה כמה שיותר מהר כדי שתוכלו לחזור לחיי השגרה שלכם.

 

איך משתמשים בסנו נגד פרעושים?

בחרו חומר מתאים נגד פרעושים או נגד מזיקים, כמו למשל תרסיס נגד פרעושים וקרציות. מומלץ לפני השימוש לפנות את הארונות מחפצים כמו כלי מטבח, סכו”ם ושאר פריטים. מארונות הבגדים חשוב להוציא ביגוד, כלי מיטה ונעליים. לפני השימוש הרחיקו מהמקום מזון יבש ואחסנו אותו במקום סגור כמו במקרר או במקום מרוחק.

כשאתם מרססים, וודאו כי אין בעלי חיים במקום כמו כלבים או חתולים, דגים באקווריום, אוגרים ועוד. שימו לב להוראות השימוש שעל התכשיר.

את התרסיס מכוונים למקום בו גיליתם את הפרעושים ולמקומות בהם עלולים להופיע ולהתרבות הפרעושים. אלה יכולים להיות ארונות, סדקים בקירות, שקעי חשמל, בסיסים של מזרנים, מערכות ישיבה, מחסנים ועוד. לאחר שריססתם סדקים, מגירות, ארונות ריקים וכולי – יש לסגור את המרחב אותו ריססתם ולחזור אליו לאחר מספר שעות תוך אוורור של המרחב.

 

אז בואו נסכם:

חומר נגד פשפש המיטה כמו סנו K2000 ודומיו יכול לעזור לכם להפטר מפשפשים רק בשלבים הראשונים של הגעתם וגם זה לא בהכרח יהיה יעיל לארוך זמן. טיפול רחב יריעה יתבצע על ידי מדבירים מומחים כמו של המרכז להדברת פשפש המיטה. המומחים שלנו מספקים ייעוץ ראשוני למניעת פשפשים, טיפים לזיהוי פשפשים, עצות לשימוש בתרסיסים, המלצות וכמובן הדברה מקיפה עם אחריות לפחות לכמה שנים טובות!

אנו נגיע במהרה לכל מקום ונבצע הדברה על פי הצרכים שלכם ושל המרחב. אנו מציעים את כל סוגי ההדברה, החל מהדברה כימית עד הדברה אורגנית ובשאר שיטות כמו למשל הדברה עם מכשיר אדים או הדברה אלקטרונית.

למדריך המלא שלנו – לאקונומיקה כנגד פשפש המיטה 

למדריך המלא שלנו  –  k300 נגד פשפשים

למדריכים המלאים שלנו עם כל- סוגי החומרים וההדברות נגד פשפש המיטה

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

ברוב המקרים הדברה מקצועית תהיה עדיפה מיכון שמדביר מקצועי ובעל ניסיון ידע פשוט היכן מקומות המסתור של הפשפשים וכמובן ידע לתת מענה לכל שלבי הבגרות של הפשפשים בעזרת הדברה ייעודית אליהם. ואילו הדברה ביתית בעזרת תכשירים ביתיים כאלו ואחרים אף פעם לא תהיה יעילה ואפקטיבית מהסיבה הפשוטה שרוב בני אדם לא מדבירים מנוסים והם הינם יודעים היכן נמצאים כל הפשפשים הם חושבים שרק הפשפשים שהם רואים הם הפשפשים אשר נמצאים בבית טעות חומרה שעוד תעקוץ אתכם הרבה. 😱
מרבית החומרים הביתיים הם אינם אפקטיביים כנגד פשפש המיטה ואף יכולים להיות רעילים במידה ולא נפעל נכון בזמן שאנו משתמשים בהם. בזמן הריסוס אסור לאכול או לשתות מכוסות וכלים הנמצאים במקום. הימנעו מריסוס המוצר על בעלי חיים, בני אדם, צמחים, משטחי מזון או כלי אוכל ומזרנים. הרחיקו את התרסיס מאזור הפנים שלכם, והשתמשו בכפפות ומסכה בזמן השימוש. חשוב שהחומר לא ייגע בעור או בעיניים. במידה והתרסיס רוסס על אדם, בעל חיים או ישירות על העור ואתם חשים ברע או שהעור צורב – יש לשטוף מהר את האזור הנגוע במים וסבון ולפנות אל רופא. וכמובן שימו לב להוראות היצרן לפני השימוש!
פשפש המיטה הוא חרק שעובר שלושה גלגולים של ביצה, נימה ובוגר. לכן יש שלושה מצבים שבהם תוכלו לזהות אותו. ביצים נראות כמו גרגר אורז קטנטן וצהבהב אשר לרוב יהיו מרוכזת במקומות נסתרים ובמקבץ גדול של כמה ביצים יחדיו, כמו למשל בבסיס של מיטה או מתחת למסעד הכיסא. נימפה נראית כמו חרק קטן ושקוף עם כנפיים שקופות. פשפש בוגר יראה גדול יותר ואדמדם, משום שהפשפש כבר פעל כדי להישאר בחיים, על ידי הטפלות אל יונקים ודם חם. עם זאת את קשה לזהות את פשפש המיטה, כי גודלו מזערי ואינו עולה על 6 מילימטרים. למרות זאת עקיצות פשפשים כן ניתן לזהות בקלות לפי המראה שלהם – אדומות ולא נראות כמו עקיצה רגילה שכן עקיצות פשפשים מגיעות לרוב עם בלוטות אדומות מסביב לכל העקיצה אשר יכולות בהחלט לרמוז לכם שהוא בנמצא במקום.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

פשפש המיטה הדברה ירוקה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

פשפש המיטה הדברה ירוקה

אם חשבתם שאתם נמצאים לבד במיטה, כדאי שתחשבו שוב. עקיצות, גירודים בעור, חוסר נוחות ואפילו כתמי דם על מצעים – כולם יכולים להעיד על כך

קרא עוד »
k300 נגד פשפשים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

k300 נגד פשפשים

חומרי הדברה כמו K300 נגד פשפשים או 500  Kנגד חרקים, וכל תרסיס או חומר הדברה אחר – מוכרים לנו מימים עברו… חומר כזה יכול להיות

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בקיטור
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

הדברת פשפש המיטה בקיטור

מכת פשפשים בבית או בבית בעסק היא צרה צרורה. המזיק העקשן אוהב את הרקמה החיה ומצפה לה בכל מגע עם רהיטים בהם משתמשים בני-אדם וחיות

קרא עוד »
ריסוס נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

ריסוס נגד פשפש המיטה

כאשר אתם שמים לב שיש לכם חרקים בבית, אתם אולי בוחרים לרסס את האזור הנגוע כדי שהמזיקים ייעלמו. וזה נכון: בשוק התרסיסים וחומרי ההדברה יש

קרא עוד »
חומר הדברה נגד פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

חומר הדברה נגד פשפש המיטה

כשאנחנו מבינים שאנחנו צריכים להדביר את הבית שלנו נגד מזיקים, אנו גם יודעים שנצטרך כנראה להשתמש בתכשירים שונים, כמו חומר נגד פשפש המיטה או חומרים

קרא עוד »
ריסוס נגד פרעושים
הדברת פשפש המיטה לפי סוג הדברה

ריסוס נגד פרעושים

פרעושים הם חרקים מוצצי דם שלעיתים נוטים לבלבל בינם לבין פשפשים. די בטוח שמבחינתם זה לא  משנה, כי לשניהם שם רע מאד בעקבות הפגיעה שלהם

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף