הדברת פשפש המיטה בירושלים

אנו מספקים שירותי הדברת פשפש המיטה בירושלים

שירות הדברת פשפש המיטה בירושלים נמצא ממש בהישג ידכם. אל תשארו עם הגירודים, אי הנעימות והלילות חסרי המנוחה. אנו ב”המרכז להדברת פשפשי המיטה” נעזור לכם למגר את הבעיה. המדבירים שלנו מספקים מענה מקצועי ועם הרבה ניסיון וידע. המחירים שלנו הוגנים ומותאמים לכל מקרה ומקרה. התקשרו אלינו ונגיע אליכם במהרה.

פשפש המיטה נחשב לחרק הגורם לעקיצות מגרדות במיוחד. רבים שואלים כיצד ניתן למנוע את ההגעה שלו לבית והתשובה היא – הדברת פשפש המיטה בירושלים. רק הדברה מקצועית תמנע את ההגעה של פשפש המיטה לבית בצורה טובה.

צריכים שירותי הדברת פשפש המיטה בירושלים? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי ירושלים ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-1363 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

מחירון שירותי הדברת פשפש המיטה בירושלים

אנו במרכז להדברת פשפש המיטה מספקים לכם צוות מסור ומקצועי. המדבירים מגיעים אליכם ויטפלו בכל היקף וקושי ויחזירו את המרחב שלכם למרחב נעים ונוח מגורים ולשהות. המחירים שלנו מותאמים והוגנים. מוזמנים לקרוא עוד באתר על מגוון השירותים שלנו.

שירותמחירמידע נוסף
פשפש המיטה בחדר הורים בירושלים.₪450ההורים חוו גירודים בלתי פוסקים. המדביר הגיע ואבחן את מקור הבעיה. הדברה בוצעה בחדר ובוצעה בדיקה לשלילת המצאות פשפש המיטה בשאר החדרים.
הדברת פשפש המיטה בדירה 3 חדרים בירושלים.₪580ריסוס של כלל החדרים בחומר נגד פשפש המיטה לאחר העלאת הטמפרטורה לנטרול המזיקים מהבסיס.
הדברה בבית פרטי בירושלים.₪400בדקנו את כלל הבית והוחלט שכל הבית זקוק לריסוס וניקוי של המזיקים. סוג ההדברה בו נעזרנו היה ידידותי לסביבה ומתפרק במהירות.
הדברה בדירה גדולה בירושלים.₪790ריסוס הבית בחומר חזק כנגד פשפש המיטה תוך שמירה על בריאותה של חיית המחמד שהייתה למשפחה.
הדברת מלון בירושלים.₪1200הדברת פשפש המיטה במספר חדרים צמודים בבית המלון בחומר מיוחד.
הדברת פשפש המיטה בירושלים
הדברת פשפש המיטה בירושלים

איך פשפש המיטה מגיע אליכם?

רגע לפני שאתם מזעיקים חברה לצורך הדברת פשפש המיטה בירושלים, חשוב להבין מהיכן מגיע אליכם פשפש המיטה. פשפש המיטה מהווה מטרד אמיתי ופעיל במיטה, ספות ומזרנים. עקיצות גורמת מטרד אמיתי ועשויות למנוע מכם שנת לילה טובה.

אז איך פשפש המיטה מגיע אליכם?

מזרן או רהיט נגוע: ישנתם על מזרן או ישבתם על רהיט נגוע ? הכנסתם את פשפש המיטה הביתה וכעת יש צורך להיפטר ממנו.

לינה בשטח: אם ישנתם בשטח בו הופיע פשפש המיטה, הרי הוא עבר לבית שלכם והתוצאה היא עקיצות רבות.

שהייה בבית מלון בו קיים פשפש המיטה: אם ביקרתם בבית מלון בו קיים פשפש המיטה, הרי הוא עשוי להגיע אליכם באמצעות המזוודות על על גבי הבגדים שלכם.

יש לדעת כי פשפש המיטה אינו מעופף ולכן הדרך היחידה שלו להגיע אליכם היא באמצעות חפצים. מכאן, יש חשיבות רבה להסתייע בשירותיה של חברת הדברה מקצועית אשר תזהה את פשפש המיטה ותבצע הדברה מקצועית.

איך תזהו את פשפש המיטה

אם אתם מרגישים נוכחות של פשפש המיטה נמצא אצלכם בבית, הרי יש סימנים מזהים וחשוב להבחין בהם טרם תקראו לשירותי הדברת פשפש המיטה בירושלים.

כעת נדגיש את הסימנים השונים:

מבנה גוף: מבנה גופו של פשפש המיטה שטוח ופחוס. גודלו של פשפש המיטה כ 4 ס”מ.

צבע: צבעו של פשפש המיטה אדום – חלודה.

הימצאות: ברוב המקרים, פשפש המיטה מצוי בתוך הבית בחדר המיטות או בספות באזור הסלון. פשפש המיטה מסתתר במקומות כמו חריצים, סדקים ואף שקעי חשמל.

פעילות: פשפש המיטה פעיל בשעות הערב וניזון מעקיצות.

 זיהוי: ניתן לזהות האם מדובר בפשפש המיטה באמצעות כתמי דם המופיעים על הסדינים ועקיצות על הגוף.

רבים עשויים להתבלבל בין פרעוש לבין פשפש המיטה, אז כדאי נסביר כי פרעוש קל יותר להשמיד. כמו כן, הדברה של פרעוש מתבצעת באמצעות ריסוס בלבד, זאת בניגוד לפשפש המיטה שם יש צורך בביצוע הדברה משולבת.

כדאי להשתמש במלכודות נגד פשפש המיטה

הופיע במיטה או על גבי הספות פשפש המיטה? חשוב ביותר להיפטר ממנו כמה שיותר מהר. היום ניתן למצוא מלכודות שונות להדברת פשפש המיטה רבים שואלים האם כדאי לעשות בהן שימוש.

לא יעילות לטווח הארוך: ההמלצה היא לא לעשות שימוש במלכודות כי הן לא יעילות לטווח הארוך אלא מיועדות אך ורק לזיהוי של פשפש המיטה.

מיקום מלכודות: ניתן למקם את המלכודות ליד המיטה כאשר פשפש המיטה ייתפס במלכודת. המלכודות לא יעילות במקרה בו פשפש המיטה כבר התמקם בבית ולכן יש לבצע הדברת פשפש המיטה בירושלים באמצעות הדברה משולבת הכוללת ניטור וכן שימוש בשואב אבק תעשייתי על מנת להשמיד את פשפש המיטה.

אחריות: מדבירים מקצועיים ומוסמכים יעניקו אחריות לתקופה של חצי שנה ורצוי לשאול אותם לגבי זה בעת ההגעה.

כך או אחרת, הדברת פשפש המיטה זה עניין למבינים בלבד ולכן חשוב ביותר לבחור חברת הדברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום. מדובר בתחום מורכב המצריך ידע ומומחיות רבה בשל השימוש בחומרי הדברה מסוכנים. רק חברה מקצועית ובה מדבירים מוסמכים תאפשר לכם לישון בשקט בידיעה כי לא תצטרכו לחלוק את המיטה שלכם עם פשפש המיטה ולסבול מהופעה של עקיצות.

 

 

 

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

המדביר מעניק בסיום העבודה תעודת אחריות למשך כחצי שנה.
המחיר נקבע על פי היקף הנגע, מיקום וגודל המרחב המדובר. כמו גם סוגי ההדברה והטיפול הנדרשים.
כל המדבירים בצוות שלנו הם בעלי הכשרה מקצועית ובעלי ידע וניסיון בעבודה, עם פשפשי המיטה ועם הבעיות השכיחות עם מזיקים אלו.
תוכן עניינים