עקיצות פשפשים בגב

כשאתה מתחיל להתגרד בלילה, עד לרמה בה לא ניתן לישון, צריך לדעת שיש בעיה. פשפשים בבית מצריכים טיפול מידי ויעיל. אך, לא כולם יודעים איך להתמודד עם פשפש המיטה שגורם לעקיצות פשפשים בגב. אנחנו פה כדי לתת לכם את המידע המלא על היווצרות עקיצות פשפשים בגב, ועל דרך המניעה של היווצרות עקיצות חדשות מפשפשים.

 

צריכים שירותי הדברת פשפש המיטה בכל מקום בארץ? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות ✅
שירות איכותי ומהיר ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

 

לשמיעה של כל המאמר לנוחיותכם הקליקו על הכפתור ההפעלה.

 

 

 

מידע כללי – פשפש המיטה

למרות שכולם שמעו את המילה פשפשים, חשוב לדעת את המידע המדויק כדי למנוע עקיצות פשפשים. ישנם זנים רבים של פשפשים אך לא כולם נושכים בני אדם וגורמים להיווצרות עקיצות במיטה. פשפש המיטה הוא שיוצר עקיצות אלו וכפי שניתן להבין משמו, הוא נמצא בעיקר במיטה.

צבע הפשפש הוא בין הצבעים אדום כהה לשחור וצורתו היא עגולה ושטוחה. הפשפש ניזון מדם והגירוד אותו אדם מרגיש נוצר דרך עקיצת פשפש המיטה ששואב את הדם. פשפש המיטה נמשך לחום הגוף, לפחמן הדו חמצני אותו אנו פולטים, ולזיעה.

 

כיצד מגיעים פשפשים לביתנו

בעבר הסברה הרווחת היתה כי פשפשים מגיעים לבתים בגלל היגיינה לקויה. אולם, למרות שלעיתים זו הסיבה, אין זו הסיבה היחידה. ייתכן שביתכם יהיה מקום נקי ביותר אך עדיין יגיעו אליו פשפשים ותחוו עקיצות פשפשים בגב.

הפשפשים יכולים להגיע גם ממקומות מחוץ לבית. כך למשל, בנכם חזר מטיול שנתי בו ישן באכסנייה, ולאחר מכן ישן על המיטה בביתכם. יתכן שכך הוכנסו פשפשים לתוך הבית וגם אם תכבסו את המצעים, עדיין יישארו ביצי הפשפשים.

עקיצות פשפשים בגב
עקיצות פשפשים בגב

 

כיצד מגלים על הימצאות פשפשים בבית

במרבית המקרים אתם תדעו שיש לכם פשפשי לאחר שתקומו בבוקר עם עקיצות פשפשים. הגירודים מהפשפשים יכלים גם להפריע לכם לישון בלילה כך שאין ספק שהימצאות הפשפשים תהא מורגשת. במרבים המקרים עקיצות של פשפשי מיטה יהיו בחזה בצוואר ובגב. העקיצות יהיו צמודות אחת לשנייה.

דרך נוספת היא לחפש ולראות אם יש על המיטה שלכם ביצי פשפשים. מאד קשה לראות את הפשפשים ואת הביצים אך לעיתים ניתן לחפש ולראות עיגולים שחורים על גבי המיטה. דרך נוספת היא להדביר מדבקות של מכרסמים מתחת לרגלי המיטה. במידה ותקומו בבוקר ותראו פשפשים דבוקים, אין ספק שיש לכם פשפשי מיטה בבית.

למדריך המלא – איך לזהות את פשפש המיטה

 

טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות של פשפשי מיטה הן דבר לא נעים כלל. העקיצות מפריעות לישון כמו שצריך בלילה ולהתרכז בפעולות הקטנות במהלך היות. כדאי להרגיע את האזור בו יש עקיצות. למשל, אם יש לעם עקיצות פשפשים בגב, נסו למרוח עליו את החומרים הבאים:

אלוורה – להרגעה וקירור האזור.

משחה רפואית מרופא – ניתן לבקש מרופא משחה רפואית אשר תפקידה להרגיע אזורים עקוצים בגוף.

חומץ – חומץ אמור להרגיע את הכאב שגורמות עקיצות הפשפש.

דבש – מריחת מעט דבש על העקיצות אמור להרגיע את הגירוד ואט אט להעלים את גירוד העקיצה.

 

יש לזכור שהטיפול בחומרים שהוזכרו הוא רגעי, זאת משום שככל שלא טיפלתם במקור הבעיה – פשפש המיטה עצמו, הגירודים יחזרו שוב ושוב, כך שטיפולים אלו לא פותרים את הבעיה מהשורש. זמן ההחלמה מעקיצה של פשפש המיטה הוא בממוצע עד עשרה ימים כך שגם לאחר מריחת החומרים העקיצה לא תיעלם מיד.

 

טיפול בתופעות לוואי חמורות

למרבית האנשים לא נגרמות תופעות לוואי מעקיצות פשפשים, כך שהדרך לטפל בהן היא הרגעת הגירוי. אולם, ישנם אנשים שיכולים לפתח תגובה אלרגית חריפה ביותר לפשפש המיטה ויכול להיגרם להם הלם אנפילקטי. לאנשים עם אסטמה עקיצת פשפש המיטה יכולה לגרום להתקף אסתמה. בכל המקרים שהוזכרו כמובן שיש לפנות לרופא או למיון במהירות האפשרית.

 

צמצום סיכויים של הגעת פשפש המיטה

הזהרו מרהיטי יד 2 – פעמים רבות,  כשרוכשים רהיטי יד 2 עלול להתחבא בהם פשפש המיטה. נקו כמו שצריך כל רהיט ורהיט שמגיע אליכם הביתה, וכך תוכלו להימנע מהתפשטות פשפש המיטה ברחבי הבית.

 

איטום הכביסה – הפשפשים נמצאים רבות בכביסה מלוכלכת. לכן חשוב לאטום את הכביסה שאתם זורקים בשקיות, או בכל דרך אחרת, זאת כדי למנוע את כניסת הפשפשים אל הכביסה.

 

בדיקת המיטה – אם אתם ישנים מחוץ לבית, בדקו את המיטה בבית המלון לפני שאתם נשכבים עליה. עברו טוב על המצעים ותראו אם אתם רואים את העיגולים השחורים שהוזכרו לעיל.

 

שמירה על היגיינה – כפי שהזכרנו לעיל, היגיינה אינה הדבר היחיד שמביא את היתושים לביתכם, אך היא בהחלט אחד הגורמים לכך. שימרו על הבית נקי ככל האפשר. החליפו מצעים בתדירות ממוצעות ומדי פעם דאגו לשאוב את המיטה שלכם. בדרך זו תקטינו את הסיכוי של פשפש המיטה לשהות במיטתכם.

 

עקיצות פשפשים טיפול קבוע – הדברת פשפשים

בניגוד לג’וקים או נמלים, פשפשי המיטה דורשים טיפול הרבה יותר רציני. ישנם מדבירים מוסמכים שתפקידם הוא להעלים את פשפש המיטה ואין זו משימה פשוטה והיא יכולה להימשך מספר פגישות. פשפשי המיטה עצמם קלים לחיסול אך הבעיה האמיתית היא הביצים שדורשות טיפול לאורך זמן. יש לבחור בחברת הדברה שאת חומריה אישור משרד הבריאות.

המרכז להדברת פשפש המיטה בעל ניסיון רב בטיפול והדברה של פשפש המיטה. למרכז ההדברת פשפש המיטה יש ניסיון של מעל עשור בתחום ויש לו את הציוד החדיש והטוב ביותר להתמודדות עם הבעיה. המרכז להדברת פשפש המיטה משתמש בחומרים ידידותיים לסביבה. השירות אמין, מקצועי ואדיב, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים בטוחות ומקצועיות.

 

לסיכום, פשפש המיטה הוא צרה צרורה וכשמגיע לביתכם דורש טיפול. אל תבזבזו זמן בניסיונות לטפל בו עצמאית. הזמינו מיד הדברה מקצועית ומיומנת שתעלים לכם את הבעיה מבלי שייווצר אצלכם תסכול מהסיטואציה הלא נעימה.

להזמנת מדביר פשפשים מקצועי ושירותי לחצו כאן

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

*בליטות אדומות קטנות או בליטות במקום הנשיכה *נפיחות * פריחה וגירוד
פשפשי המיטה הם חרקים קטנים הניזונים מדם אנושי.
פשפש המיטה אילו חרקים חומים ומיקרוסקופיים הניזונים מדם בני אנוש.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

עקיצות פשפשים

עקיצות פרעושים

נעקצתם על ידי חרק, סביר שזה כואב לפרק זמן קצר, מגרד, אדמומי ולעיתים נפוח ובעיקר זה מציק. במקרים חריגים, עקיצה (לא רק מפרעוש) יכולה להתפתח

קרא עוד »
עקיצות פשפשי המיטה טיפול
עקיצות פשפשים

עקיצות פשפש המיטה טיפול

עקיצות פשפש המיטה טיפול אף אחד מאיתנו לא אוהב חרקים, לא כשהם בקערה של הכלב, לא כשהם מהלכים בבית ובטח לא כשהם ישנו איתנו באותה

קרא עוד »
עקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים

מבחינת מינוח נכון, פשפשים הינם מוצצי דם המשתמשים בצינור בצורת חדק בכדי לחדור מתחת לעור של בעל החיים או האדם ולמצוץ דם. הדקירה לצורך מציצת

קרא עוד »
עקיצות פשפשים ברגליים
עקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים ברגליים

זה אדום, מגרד, ובמיוחד מציק לנו. עקיצות, ולא משנה מאיזה סוג הן, לרוב מלוות בתחושה לא נעימה ואף כואבת בגוף. הגירוד יכול להוציא אותנו מדעתנו

קרא עוד »
משחה נגד עקיצות פשפשים
עקיצות פשפשים

משחה נגד עקיצות פשפשים

קרה לכם שהתעוררתם בבוקר וראיתם סימנים אדומים ומגדרים על העור? או שאולי גירד לכם הגוף משך כל הלילה וגיליתם בבוקר אדמומיות בצורה עיגולים או קווים

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף