הדברת פשפש המיטה בחדרה

מי שגר בעיר חדרה, מי שעובד במקום, ומי שמבלה בעיר – יודע שנחמד לחיות ולעבוד כאן. אבל גם בעיר היפה והמפותחת ביותר, יש בעלי חיים נוספים המנהלים את חייהם, חלקם טפילים לא רצויים, כמו למשל פשפשים. פשפש הוא חרק נפוץ במיוחד, ונחשב נפוץ במיוחד בערים שונות בישראל.

מדובר בטפיל קטן שאוהב להתקיים מדם של יונקים, לכן אפשר למצוא אותו שורץ על מזרנים, כלי מיטה, אפשר למצוא אותו מתחבא בין ארונות ובין סדקים, בקירות וגם בנישות או בבוידעם ובשאר מחבואים. פשפש המיטה יגיע ממרבצים וחצרות והוא יכול להכנס למרחב המחייה שלכם מתוך בריכות או מחוף הים, ומכול מקום שיש בו לחות ויובש. לכן חשוב להכיר מקרוב את פשפש המיטה.

צריכים שירותי הדברת של פשפש המיטה בחדרה והסביבה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת חברה אחת עם המדבירים המיומנים ומקצועיים ביותר ✅
שימוש בחומרי הדברה ירוקים וטבעיים בהתאם לבחירת הלקוח✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות בהתאם לגודל החלל ✅
שירות איכותי ומהיר לכל חלקי העיר חדרה עם מדברים בעלי ניסיון רב! ✅
שירות בכל רחבי העיר חדרה✅

עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ להפטר מהפשפשים אחת לתמיד!

לשמיעה של כל המאמר לנוחיותכם ולבעלי מוגבלויות לחצו על הכפתור ההפעלה.

מחירון שירותי הדברת פשפש המיטה בחדרה

המרכז להדברת פשפש המיטה מספק לכם צוות מסור ומקצועי של מדבירים מקצועיים ומיומנים אשר מגיע לכל מקום עם ציוד מודרני המיועד לטפל בכל אזור ואזור כגון: בית, בית עסק ,בניין מגורים, מחסן ועוד.. אנו מתאימים את המחירים והשירותים שלנו בהתאם לגודל החלל והיקף הבעיה ובנוסף סוג ההדברה אותו בחרתם (הדברה ירוקה\הדברה כימית ועוד…)  מוזמנים לבדוק באתר שלנו ולקרוא על מגוון השירותים שלנו.

שירות מחיר מידע נוסף
הדברת פשפש המיטה בחדר הורים. ₪450 חדר ההורים רוסס ונוקה מפשפשי המיטה בעזרת הדברה ירוקה וטבעית.
הדברת פשפש המיטה בדירה 3 חדרים. ₪900 ההדברה נעשתה בכל הדירה למעט הגינה של הבית.
הדברה במחסן. ₪400 מדביר הגיע למחסן בבניין דירות והדביר את כל המחסן כולו.
הדברה בדירה 4 חדרים בחדרה. ₪1050 הדברת הבית בחומר חזק כנגד פשפשים וביצוע הדברה מיוחדת בסדקים והמקומות הצרים בבית.
הדברת בקומה אחת בבניין דירות בחדרה. ₪1600 הדברת פשפש המיטה ב- 3 דירות אשר פנו מראש וצמודות אחת לשנייה והשבת הדיירים לחזרה לשגרה בדירות הללו.

הנה כמה דברים שצריך לדעת על פשפשים ועל פשפש המיטה:

פשפשים הם בעלי חיים או החרקים הנפוצים ביותר במזרח התיכון, בעוד שברחבי העולם תמצאו יותר מ50,000(!) סוגים וזנים של פשפשים. במדינת ישראל ובארצות הים התיכון יש כ7,000 זנים, כאשר הנפוץ ביותר הינו פשפש המיטה. זהו טפיל מכונף שאוהב לחיות באזור הים התיכון.

אם אתם חיים בחדרה יתכן מאוד שהטפיל זה נמצא אצלכם וכבר מתחיל להתרבות, לעקוץ אותכם, להטיל ביצים ולהכות שורש במרחב המחייה שלכם. דווקא מסיבה זו חשוב לבצע בכל שנה הדברת פשפש המיטה בחדרה.

הנה כמה סיבות חשובות לביצוע הדברה:

מי שתוהה לגבי הדברת פשפשים בחדרה, או הדברת פשפשים בכפר סבא ובכול מקום אחר, חשוב שיבין כי אין  זה משנה אם אתם גרים במבנה בבניין רב קומות, או גרים בבית פרטי – אם אתם גרים בערי המרכז והצפון, כדאי לבצע הדברת מזיקים בכול שנה או שנתיים, לפי הצורך.

מדביר מקצועי בחדרה יוכל לבצע הדברה כלל נגד פשפשים, פרעושים, ג׳וקים, תיקנים, עכבישים ואפילו זוחלים וחולדות, או להרחיק כל מזיק אחר שיכול להכנס למרחב הביתי או העסקי שלכם. במידה ולא תבצעו הדברת פשפשים בחדרה – תגלו כי אתם נעקצים בכול לילה או אפילו במהלך היום. העקיצות יגרדו וישאירו פצעים אדומים, העור עלול להזדהם ללא טיפול, והשינה שלכם תהיה טרופה ותיפגע בגלל עקצוצים וגירודים בעור.

למדריך המלא שלנו בנושא – זיהוי וגילוי עקיצות פשפשים

הדברת פשפש המיטה בחדרה
הדברת פשפש המיטה בחדרה

ככה מונעים כניסה של פשפשים למרחב האישי שלנו:

שמירה על מרחב אסתטי – שמירה על מרחב עבודה או על מקום מגורים נקי ומטופח שאין בו פסולת, לכלוך, ביובים פתוחים, אשפה, מקורות מים עומדים וכולי – יכולה להקטין את הסיכוי למזיקים בבית, בעסק, במשרד או בכל מקום אחר. אם יש לכם חרקים בבית, כדאי לנקות את הרצפות עם נוזל רצפות דוחה חרקים.

ביצוע הדברה בכול שנה – חשוב לבצע הדברת מזיקים בכול שנה. על פי מחירון שירות הדברת פשפש המיטה שלנו בחדרה אשר נמצא למעלה👆🏽 – עלות הדברה ממוצעת לדירת 3 חדרים תעלה כ- 900 שקלים. כדאי לברר מהי עלות להדברת מזיקים באזור שלכם, וכדאי לבדוק האם אפשר להתמקד בהדברת פשפשים, במידה וזה החרק שנמצא במקום בו אתם חיים או עובדים.

התקנת רשתות – התקינו רשתות על חלונות ודלתות. הגנה על הבית או הדירה עם רשתות, תפחית את הסיכוי שיכנסו אליכם מזיקים מכל מיני סוגים, החל מזבובים או יתושים או זוחלים.

טיפוח עציצים – רכשו וטפחו עציצים שיש בהם צמחים דוחי חרקים. עציצים זה דבר יפה שנותן נגיעה טבעית בכול מבנה. כדאי לשתול צמחים דוחי מזיקים לקבלת מבנה נקי מחרקים.

האכלת חתולים – יש לכם חתולים רעבים סביב הבית? האכילו אותם. הפעולה המבורכת הזאת תשמור על החתולים בחיים ותספק הרחקת מזיקים באופן טבעי ללא ריסוס. חתולים ילכדו חרקים, זוחלים וירתיעו מכרסמים, כך שהיחסים בינכם לבין החתול יהיו יחסי גומלין מופלאים!

 

אז מה עושים כשיש פשפשים?

הצעד הראשון הוא הזמנת מדביר מקצועי בחדרה. חברת הדברה טובה היא יכולה לשלוח אליכם איש מקצוע אשר מכיר את המקום בו אתם גרים, וגם מכיר את העיר חדרה. לכן מומלץ ליצור קשר עם מדביר מקומי אשר יוכל להבין מהיכן מגיעים אליכם מזיקים, למה זה  קורה דווקא לכם, ובכך יעזור לכם לנוע כניסה של מזיקים למקום בו אתם חיים.

איך תוכלו להישמר מפשפשים?

לאחר שהזמנתם שירות כמו הדברת פשפש המיטה בחדרה, כדאי לוודא כי קיימת אחריות על השירות, וגם להבין מה גרם לכך שהטפילים האלה נכנסו אליכם. חשוב לשאול את המדביר מהיכן מגיעים הפשפשים לבית שלנו, לנסות לדעת למה זה קרה, להגן על המרחב באמצעות טיפים וייעוץ של מדביר מקצועי ולבצע את כל הפעולות הדרושות להרחקת מזיקים.

לאחר מכן כדאי לשאוב מזרנים, לבצע כביסה של מצעים, כריות ושמיכות בהרתחה (בעיקר אם מה שהמדביר מצא זה את פשפש המיטה) וכדאי להצטייד בספריי נגד פשפשים להגנה על הגוף. שימו לב כי התרסיס אינו רעיל.

למדריכים המלאים שלנו – להדברת פשפשים לפי מקום בבית

רגע, אולי בעצם אפשר לבצע הדברה לבד?

באופן עקרוני ניתן לבצע הדברה לבד, בעיקר אם המצב עדיין לא החמיר בכול הנוגע להתפשטות המזיקים בבית. עם זאת חשוב לדעת שפשפשים מטילים ביצים במהירות, בזמן שהביצים הופכות לזחל ומשם לחרקים. אופן ההתרבות מהיר מאד ופשפשים יכולים לשרוד כמעט 70 יום גם ללא מזון. פשפשים שורדים תנאים של חום וקור קיצוניים, לכן ישנה המלצה להזמין הדברה מקצועית ולעשות זאת בהתאם לשיטות של אנשי המקצוע אשר מומחים בהדברות.

לסיכום, להפטר מפשפשים זה לא דבר קשה במיוחד, משום שכיום אפשר לבצע הדברה במגוון סוגים, החל מהדברה כימית עד הדברה ירוקה או טבעית יותר. בנוסף לכך, בשוק ההדברות יש שיטות להרחקת מזיקים אשר נחשבות ידידותיות לסביבה שאינן דורשות הכנות מיוחדות.

ובכול זאת, כאשר מזמינים מדביר מקצועי בחדרהיש לוודא תמיד כי מדובר באדם מיומן, שישמור על הבריאות שלכם ושל בעלי החיים שלכם, יספק אחריות על העבודה, ייעץ לכם בנוגע למניעת כניסת מזיקים למרחב ויבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. בהצלחה!

 

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

המחיר להדברת פשפש המיטה בחדרה הוא כ- 900 ש”ח לדירה בגודל של עד 90 מטר! שימו לב שלא תמיד צריך להדביר את כל הדירה זה מאוד תלוי מה הם האזורים הנגועים בדירה.
ניתן לשלוח לנו תמונות של המזיקים \ החרקים שיש לכם בבית ואנחנו נוכל להגיד לכם מיד האם אילו פשפשי המיטה או סתם חרקים.
מומלץ להתקין רשתות על כל החלונות והדלתות בבית ולשמור על הדלתות והכניסות לחלל החיצוני של הבית כמו גינה או חצר סוגרות תמיד, בנוסף מומלץ לנקות את הבית אחת לשבוע בצורה יסודית עם חומרים נגד חרקים ומזיקים כמו אקונומיקה ועוד…
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

הדברת פשפש המיטה בהרצליה
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה בהרצליה

החיים בהרצליה הם חיים יפים: ים, שמש, מקומות בילוי, אנשים יפים? מה עוד צריך…אבל כל היופי והשלווה של מגורים בעיר, יכולים להפוך להיסטוריה ברגע שיש

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה באשדוד
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה באשדוד

אשדוד היא עיר ים-תיכונית חמה וכיפית שיש בה טיילת, ים, מסעדות מעולות, בתי מגורים, מגוון עסקים והמון פעילויות! בשל היתרונות שלה,  רבים רוצים להגיע לעיר

קרא עוד »
הדברת פשפשים בבת ים
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפשים בבת ים

חרקים וזוחלים נמצאים בכל מקום ונכנסים לבתים ללא הבדל אם זה בכפר, במושב או בעיר. ייתכן שיש חרקים שיופיעו יותר במקומות כפריים וחקלאיים, אך אם

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בנתניה
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה בנתניה

נתניה היא אחת הערים היפות בישראל. חופי הים נקיים, טיילת מטופחת, אנשים אדיבים, בתים שפונים לים – כולם הופכים את עיר החוף הזאת למקום נפלא

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה ברמת גן
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות הדברת פשפש המיטה ברמת גן הגעתם למקום הנכון. המרכז להדברת פשפש המיטה מתמחים בהדברה נגד פשפשי מיטה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפשים בבני ברק

פשפש המיטה בשונה מחרקים אחרים הוא חרק לא מפונק, הוא פעיל כל השנה, מרגיש נוח בעיר, נוח בכפר ובקיבוץ. הוא גם לא מוטרד מסוגי האנשים,

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף