הדברת פשפשים בבני ברק

פשפש המיטה בשונה מחרקים אחרים הוא חרק לא מפונק, הוא פעיל כל השנה, מרגיש נוח בעיר, נוח בכפר ובקיבוץ. הוא גם לא מוטרד מסוגי האנשים, הדבר היחיד שמעניין אותו הוא ישי לו דם חם.

העיר בני ברק אינה שונה מערים אחרות ואפילו ייתכן וחשופה מעט יותר לאפשרות של התרבות פשפש המיטה, עקב היותה עיר שיש בה מערכת שיתוף קהילתית רחבה וענפה. פשפש המיטה הוא חרק טרמפיסט. הוא עובר ממקום למקום באמצעות חפצים, ריהוט וביגוד. במקומות בהם יש מעברי דירה מרובים, בהם יש העברה של חפצים וריהוט לשימוש חוזר (יד שנייה) וחיי קהילה תומכת, יש סיכוי גבוה יותר להתפשטות של פשפש המיטה.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם  לחצו על הכפתור ההפעלה בנגן זה

צריכים שירותי הדברת פשפש המיטה בבני ברק? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים והנחות מיוחדות לתושבי בני ברק✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

מניעה – מניעה – מניעה

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם פשפש המיטה היא למנוע את כניסתו לדירה. במידה והוא כבר נכנס לדירה, הסיכוי להכחדתו באמצעים מקומיים נמוך מאד ורוב הסיכויים שיהיה צורך בקריאה למדביר מקומי.

ישנן מספר פעולות שניתן לעשות בכדי למנוע את הגעתו של פשפש המיטה אליכם הביתה

  • לפני הכנסה של ריהוט משומש, ביגוד יד שנייה, חפצים כמו שטיחים, ספרים, תמונות, עשו בדיקה יסודית שאין עליהם טרמפיסטים. את הבדיקה ניתן לעשות עם זכוכית מגדלת בכדי שיהיה קל יותר לזהות. ליתר ביטחון, ניתן לשאוב היטב את החפצים, את הבגדים מומלץ לפני הכנסתם לארון לכבס בחום של כ-60 עד 70 מעלות.
  • בעת התארחות במקומות אחרים שאינם נקיים במיוחד, עשו חיפוש אחר סימני פשפשים (במיוחד כתמים אדומים ושחורים -שהינם הפרשות דם וצואה של פשפש לאחר שמצץ דם), במידה ומצאתם סימנים מחשידים בקשו לעבור חדר.
  • הימנעו מהנחת כביסה מלוכלכת על הרצפה (הכניסו לשקית וסיגרו היטב). הרימו את המזוודה למקום גבוה בכדי למנוע כניסה של פשפשים לתוכה. זכרו!, פשפשים אוהבים חושך ולחות.
  • לאחר חזרה מלינה מחוץ לבית, השאירו את הדברים במרפסת או בחצר תחת השמש פרק זמן ארוך ככל שניתן ותשאבו אותם באמצעות שואב.

הדברת פשפשים בבני ברק

פשפש המיטה – קווים לדמותו

פשפש המיטה הוא חרק ממשפחת הפשפשים, הוא פעיל כל השנה, בעל יכולת שרידות גבוהה מאד (אפילו בטמפרטורת קפאון). גודלו בשיאו יכול להגיע ל 5-8 מ”מ.

הפשפש הוא חרק לילה שמתחבא במהלך שעות היום, סולד מחום ואוהב לחות. ארוחת דם אחת, מספיקה לו למשך כמה ימים. אולם בכדי להשיג את הכמות הדם שהוא צריך, עליו לבצע כמה דקירות של מציצת דם במשך כמה דקות. עקיצתו לרוב אינה כואבת אך מעוררת תחושת גירוד וחוסר נוחות.

ישנם שלושה שלבים שחשוב להכיר בגלגול הפשפש, מכיוון שלכל שלב יש רמת עמידות שונה מבחינת הדברה ויש להתאים את הטיפול לכל שלב. השלב הראשון הוא ביצה ממנה בוקע פשפש צעיר שנקרא נימפה – השלב השני. פשפש הנימפה עובר כחודש ימים תהליך של התפתחות עד להגעה למצב של פשפש או פשפשה בוגר/ת. במהלך תהליך ההתפתחות הזה הוא משיל את עורו כמה פעמים ולמן ההתחלה מוצץ דם שכן ללא מנת דם הוא לא יוכל להתפתח לשלב הבא.

עוד מידע בנושא סוגי פשפשים

עקיצות פשפשים בבני ברק

לצערנו או לשמחתנו אין הבדל בין עקיצת פשפש בעיר כמו בני ברק לבין עיר אחרת, מבחינת הפשפש כל האנשים טעימים באותה מידה וכל הערים דומות. לשמחתנו, אין סכנה ישירה מעקיצת פשפש אלא רק סיכונים נלווים, התפתחות אלרגיה (יכולה להיות במקרים נדירים מסוכנת מאד) וגירוד יתר שמוביל לפצע ודלקת.

כאשר נעקצים על ידי פשפש ניתן לבצע מספר פעולות שמטרתן מחד, להקל על תחושת העקיצה והאדמומיות ומאידך למנוע החמרה באזור העקיצה.

יש מגוון של משחות ותכשירים הניתן למרוח על האזורים בהם יש עקיצות, חלק מהחומרים ניתנים לרכישה כמו  קרם אלוורה, משחות פניסטיל לסוגיהן ושמנים אתריים מרגיעים. לצידם יש חומרים שניתן להכין באופן עצמאי כמו: תמצית דבש ולימון, תמצית חומץ ומים, הנחה של מגבת רטובה.

בשורה התחתונה, מה שעובד ומרגיע עבורכם תשתמשו בו שכן גירוד יתר הינו מסוכן. שימו לב! במידה ואזור העקיצות מתנפח או יש תסמינים נוספים כמו קשיי נשימה, אדמומיות שמתפשטת ייתכן וזהו התפתחות של מצב אלרגי ויש לפנות באופן מידי לטיפול רפואי.

לעוד מידע בנושא – עקיצות פשפשים

מחירון שירותי הדברת פשפש המיטה בבני ברק

העיר בני ברק מציעה מספר גדול של מדבירים לטיפול והדברה במספר רב של סוגי מזיקים, חרקים מעופפים וזוחלים. הטיפול ההדברתי בכל חרק הוא שונה, מצריך חומר הדברה שונה, שיטת הדברה שונה ומצריך רישיון והסמכה מתאימה אותה מקבל המדביר מהמשרד להגנת הסביבה (לאחר עמידה בתנאי ההכשרה והרישיון).

פשפש המיטה הוא אולי החרק המורכב ביותר להדברה באזורים עירוניים, בעיקר כי בעשורים אחרונים הופסק השימוש בחומרי הדברה מסוימים שהיו יעילים כנגדו עקב רמת הרעילות הגבוה שלהם לבני אדם ולסביבה וטרם פותחו אמצעי הדברה ירוקה מספיק חזקים כנגדו.

מחיר הדברת פשפש מיטה נעשה בהתאם לכמות החדרים, גודלו של כל חדר וכמות הריהוט והחפצים הנמצאים בכל חדר. שיטת ההדברה מתבססת על שאיבה יסודית ושימוש במכשיר אדי חום על כל חלק וחלק בחדר שבו נמצאים הפשפשים. ההדברה אינה טיפול של ריסוס כללי בחדר אלא טיפול ממוקד ורב שלבי בכל מקום מסתור אפשרי של פשפשים. מדבירים מקצועיים ובעלי ניסיון יודעים היטב היכן מעדיף הפשפש להסתתר ולהתרבות.

עוד חשוב לדעת כי שימוש בחומר רעיל (כימי) נעשה בכמות קטנה, בעיקר באזורי הרצפה בכדי להימנע ככל האפשר ומחשיפת בני אדם לחומר. מזרוני מיטה אינם מודברים בחומרים רעילים ורק עוברים שאיבה וניקוי בחום.

מחיר הדברה לחדר נע בין 800 ₪ ל – 1200 ₪, כאשר במידה ומדבירים את כל הבית נקבע מחיר מותאם.

לעוד פרטים בנושא הדברת פשפש המיטה מחיר – היכנסו למחירון הדברת פשפשי המיטה

לסיכום

אפשרויות ההדברה כנגד פשפשים בעיר בני ברק רבות, הדבר הכי חשוב שעל תושב העיר המתמודד עם פשפשים בביתו לעשות הוא, להגיב מהר, גם בפעולות שיכול לעשות בעצמו ובמיוחד סביב הזמנת מדביר.  

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

רישיון בתוקף – מדביר ללא רישיון משמעו מדביר שלא עברו הכשרות עדכניות בתחום ההדברה (שהן תנאי נדרש לחידוש שרישיון). אחריות – לכמה זמן ניתנת אחריות לבית נטול פשפשים?. ניסיון – בעל ידע וניסיון בהדברה ספציפית של פשפשים
ההדברה עצמה לוקחת מספר שעות, שכן המדביר פועל לחשוף את מקומות המסתור ורק לאחר מכן להפעיל שאיבה, קיטור אדים וריסוס. כל שלב לוקח זמן. בחלק מסוים מהפעמים המדביר יגיע כמה שבועות לאחר ההדברה הראשונה בכדי לבצע הדברה משלימה כנגד אפשרות שנשארו ביצים או שרידי פשפשים מהטיפול הקודם.
כאשר דיירי הבית קמים בבוקר ומתלוננים על עקיצות. ככל שתקדימו לטפל בפשפש מבחינת הדברה כך סיכויי ההצלחה גוברים. יש להדביר את הפשפש לפני שהוא מוצא לעצמו עוד ועוד מקומות להסתתר ולפני שהוא עובר לעוד חדרי שינה ומגיע גם לספות ולכורסאות הסלון.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

הדברת פשפש המיטה בכפר סבא
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה בכפר סבא

ברוכים הבאים ל “פשפשידה” – ככה תבצעו הדברת פשפשים בכפר סבא  כמו במגוון ערים בישראל – גם כפר סבא נחשבת לעיר מגורים ידידותית וחביבה, חמימה

קרא עוד »
הדברת פשפשים בבת ים
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפשים בבת ים

חרקים וזוחלים נמצאים בכל מקום ונכנסים לבתים ללא הבדל אם זה בכפר, במושב או בעיר. ייתכן שיש חרקים שיופיעו יותר במקומות כפריים וחקלאיים, אך אם

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בראשון לציון
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה בראשון לציון

ראשון לציון הפכה להיות אחת הערים המדוברות והנכונות לגור בהן בישראל. מדובר בעיר המציעה את כל מה שצריך עבור משפחות, זוגות צעירים ואנשים בגיל השלישי.

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה באשדוד
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה באשדוד

אשדוד היא עיר ים-תיכונית חמה וכיפית שיש בה טיילת, ים, מסעדות מעולות, בתי מגורים, מגוון עסקים והמון פעילויות! בשל היתרונות שלה,  רבים רוצים להגיע לעיר

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בחדרה
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה בחדרה

מי שגר בעיר חדרה, מי שעובד במקום, ומי שמבלה בעיר – יודע שנחמד לחיות ולעבוד כאן. אבל גם בעיר היפה והמפותחת ביותר, יש בעלי חיים

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה בפתח תקווה
הדברת פשפש המיטה במרכז

הדברת פשפש המיטה בפתח תקווה

אם יש לכם בעיה של גירודים באחת מספות הבית או העסק ואתם לא יודעים מה לעשות כדאי שתתקשרו מיד למרכז להדברת פשפש המיטה. פשפשים הם

קרא עוד »
השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף