הדברת פשפש המיטה בבית שמש

בית שמש היא עיר ייחודית, הנמצאת באזור עמק האלה, הסמוך לעיר ירושלים. העיר קיבלה את שמה משום שהמקום הזה שמשי כמעט בכול ימות השנה, ואפשר להנות מימים חמימים גם בסתיו.

ואכן, בית שמש הוא מקום חמים שיש בו אנשים מכל הסוגים: יש את אלה המחזיקים בחיות מחמד, יש כאלה שהם מחליטים לבנות בריכה או להניח בריכה בחצר, יש את מי שרוצה לטפח גינת ירק, יש את מי שיבחר בחיות משק או את מי שרוצה לגור בבניין.. כן, העיר הזאת מגוונת, אחוזת תזזית, חמה ויש בה פעילות רבה.

מסביב לעיר בית שמש, תמצאו מגוון רחב של יישובים, מושבים וקיבוצים, השייכים לעמק האלה או לפרוזדור ירושלים – הלוא הוא האזור שבו נמצאת בית שמש. אבל עם כל הטוב הזה, חשוב לדעת שהחיים השוקקים בעיר יכולים להביא עמם אורחים לא קרואים, כמו למשל פשפשים.

אז מתי כדאי להזמין הדברת פשפשי מיטה בבית שמש? מה כוללת הדברת פשפש המיטה בבית שמש? ואיך תבחרו מדביר מקצועי? כל התשובות מהמומחים של המרכז להדברת הפשפש – בהמשך.

לשמיעה של כל המאמר לנוחות שלכם  לחצו על הכפתור ההפעלה בנגן זה.

 

צריכים שירותי הדברת פשפש המיטה בבית שמש והסביבה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי בית שמש ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

מחירון שירותי הדברת פשפש המיטה בבית שמש

המרכז להדברת פשפש המיטה מספק לכם צוות מסור ומקצועי של מדבירים אשר מגיעים לשטח עם כל הציוד הנדרש לשים סוף לבעיית הפשפשים שלכם, בין אם זה בבית מגורים או במוסד ציבורי. אנו מתאימים את המחירים והשירותים שלנו  בהתאם לגודל וחמורת המצב. מוזמנים לבדוק באתר שלנו ולקרוא עוד על מגוון השירותים שלנו.

לעוד פרטים בנושא הדברת פשפש המיטה מחיר – היכנסו למחירון הדברת פשפשי המיטה

שירות מחיר מידע נוסף
הדברת פשפש המיטה בחדר הילדים בבית שמש. ₪800 חדר הילדים רוסס ונוקה מכלל הפשפשים השתמשנו בחומרים איכותיים וירוקים.
הדברת פשפש המיטה בדירה 3 חדרים בבית שמש. ₪1,800 שלחנו מדביר לדירה בצפון העיר בית שמש לטיהור הדירה כולה.
הדברה במחסן בבית שמש. ₪600 מדביר הגיע למחסן שבו אוחסן מזרן נגוע וטיהר את המחסן כולו.
הדברה בדירה קטנה במרכז העיר בית שמש עם חשש לפשפשים. ₪890 ריסוס הבית בחומר חזק כנגד פשפשים.
הדברת בבית כנסת בבית שמש. ₪2,700 הדברת פשפש המיטה במספר חדרים צמודים בבית מלון לטיהור והחזרת החדרים לפעילות.

מתי כדאי להזמין הדברת פשפשי מיטה בבית שמש?

אם אתם מרגישים עקיצות בגוף או גירודים בלתי פוסקים, אם חיית המחמד שלכם מתגרדת, במידה ואתם מתעוררים בבוקר עם עור אדמומי ומגורה, ואפילו אם יש סימני צואה על מזרנים וכלי מיטה – יתכן שיש לכם פשפשים, ואולי נמצא בביתכם זן מוכר של פשפשים הידוע בשם: פשפש המיטה.

פשפשים הם חלק מקבוצת חרקים הידועה בשמה המדעי Cimex lectularius. מדובר למעשה בחרק טורף שניזון מדם של יונקים, הלוא הם בני אדם ובעלי חיים מסוימים. פשפש המיטה למשל, ירצה להגיע לאנשים ובעלי חיים בשעות הלילה, מפני שאלו השעות הנכונות ביותר עבורו לפעולה. פשפש המיטה יעקוץ אתכם, יתרבה במהירות, יחיה כ70 ימים במרחב ובזמן הזה יחגוג ויטיל ביצים. כדי למנוע התרבות וכדי למגר את החרקים האלה – דרוש בדרך כלל מדביר פשפשים מקצועי בבית שמש, או בכול מקום אחר בו אתם גרים או עובדים.

לעוד מידע בנושא – עקיצות פשפשים

הדברת פשפש המיטה בבית שמש

אבל כיצד מדבירים פשפשים בבית שמש?

המומחים של המרכז להדברת הפשפש, מסבירים כיצד פועל מדביר מקצועי בבית שמש, שלב אחר שלב:

שלב ראשון: שיחה למדביר – הדברת פשפשים בבית שמש תתחיל בשיחה אל חברת הדברה טובה ומומלצת, כמו למשל המרכז להדברת פשפש המיטה. שיחה זאת חייבת להתקיים במידה ותבחינו בפשפשים או תרגישו שהם נמצאים במרחב שלכם.

בשיחה הראשונית תרצו לדעת מה אפשר לעשות והאם ישנו פתרון מהיר ויעיל שיכול לעזור לכם לחסוך הזמנת מדביר. המומחים להדברת פשפש, אומנם ממליצים להזמין מדביר מקצועי כדי למנוע כניסה של פשפשים בכל שלב לבית שלכם או לעסק – אבל אנו גם מאמינים שישנם מקרים בהם אתם יכולים להיות אלה שתדבירו את הפשפשים.

לדוגמה: באמצעות תרסיס להדברת פשפשים אפשר לפתור את הבעיה לבד, בעיקר אם הפשפשים טרם התרבו במרחב ובמידה ולא בנו כינים או הטילו ביצים. ביצי פשפשים נראות כמו נוזל צהבהב המרוכז במקום אחד ואפשר לנסות למצוא אותן מתחת למיטות, בארונות, במקומות נסתרים וחשוכים כמו במגירות או בבוידם ובשאר אזורים בבית או בבית העסק כמו למשל במשרד.

במקרה כזה יכול לעזור תרסיס נגד פשפשים שיש בסופרמרקט או בחנות למוצרי בית, וניתן  להכין חומר דוחה פשפשים, כמו כזה שעשוי מחומץ מהול במים. באמצעות שיחה עם אנשי מקצוע, אפשר לברר על שאר שיטות טבעיות להרחקת מזיקים.

השלב השני: הזמנת מדבירהזמנת מדביר מקצועי בבית שמש כדאית בעיקר כשאתם בטוחים שיש אצלכם פשפשים, או לפחות אם אתם חושדים בכך. הדברת מזיקים מומלצת בכול שנה שנתיים – גם אם לא זיהיתם מזיקים בבית – כדי למנוע את כניסתם מלכתחילה. בכול מקרה, יש להגן על מי שנמצא בבית באופן קבוע וזמני.

שלב שלישי: זיהוי וגילוי – בשלב זה יגיעו אליכם אנשי המקצוע בתיאום מראש וכמה שיותר מהר כדי לסרוק את המקום, לחפש מזיקים, לאתר קנים וביצי פשפשים ולבדוק (באמצעות טכנולוגיות מיוחדות) איפה יש פשפשים. כך המדביר יכול לפעול בצורה הרבה יותר יעילה.

השלב רביעי: ביצוע הדברה – בשלב זה נעשית הדברה לפי בחירתכם ובהתאם להעדפות ולסגנון החיים שלכם. מרבית המדבירים ימליצו על ריסוס חומרים דוחי חרקים שגם קוטלים אותם באופן יסודי וגם מונעים מהם להכנס שוב למרחב.

הדברת פשפש המיטה בבית שמש נעשית בדרך כלל בהתאמה לאקלים, ללחות, לחום ולמרחב. לעיתים קרובות יבצע המדביר גם הדברה באמצעות קיטור אשר מחטאת את המרחב וקוטלת פשפשים. לאחר שנסיים להדביר את המקום באמצעות חומרים וציוד תעשייתי, כמו מכונת קיטור ושימוש בשואבי אבק לטיהור המקום – אנו נבצע ריסוס נוסף (לעיתים לאחר מספר ימים) כדי לוודא שהפשפשים לא יחזרו למרחב.

שלב חמישי ואחרון: תשלום – כעת, לאחר שהמלאכה בוצעה וניתנה לכם אחריות, תצטרכו לשלם למדביר את שכרו על פי הצעת המחיר שניתנה לכם מלכתחילה. אם תחפשו מחירון שירותי הדברת פשפש המיטה בבית שמש – תגלו שהמחיר הממוצע של הדברה נע בסך של 800 שקלים לחדר בינוני ומותאם ביחס למרחב ולמידת הקושי במשימה, מפני שלעיתים ישנה התרבות גדולה של חרקים שיגיעו לקירות, סדקים, שקעי חשמל, חצרות וארונות. לכן ייתכן שהמחיר יעלה. כדי לקבל הצעת מחיר נוחה – כדאי לפנות אל המומחים של המרכז להדברת פשפש המיטה.

למחירון המלא להדברת פשפש המיטה

אז בואו נסכם:

אם אתם גרים או עובדים בבית שמש ויש לכם חשד שאתם לא לבד – מומלץ לבצע הדברת מזיקים בבית שמש.  יש מקרים שתוכלו לעשות זאת לבד, אבל במרבית המקרים תזדקקו לאנשי המקצוע. בכול מקרה, יש לפעול בזמן, להתייעץ, להזמין איש מקצוע ובכך לחיות בנועם ללא עקיצות, באזור היפה והחמים בו אתם מתקיימים.

קצת על החברה שלנו ועל כותב המדריך הזה:

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

נבו נדב - מהמרכז להדברת פשפש המיטה

המרכז להדברת פשפש המיטה כולל צוות של מדבירים ותיקים ובעל ניסיון רב בענף ההדברה. אנחנו הקמנו את החברה במטרה אחת – לספק לקהל הלקוחות שלנו שירותי הדברה איכותיים ומקצועיים לחיסול פשפשים אחת לתמיד. אנו מספקים את כל סוגי ההדברות הדברה ירוקה וטבעית, הדברה כימית הדברה בקיטור כאשר המטרה העיקרית שלנו היא תוצאות אמיתיות בשטח.
ענף ההדברות זה עולם ומלואו אצלנו שירות אישי הוא מעל הכל!

שאלות נפוצות

המדביר שלנו יעניק לכם בסיום העבודה תעודת אחריות למשך כשנתיים מיום ביצוע ההדברה!
במידה ואתם לא בטוחים אם יש לכם פשפשים בבית אתם מוזמנים לשלוח לנו בווצאפ או במייל תמונות של המקומות שבהם אתם חוששים שיש לכם פשפשים או תמונות של עקיצות שיש לכם על הגוף ככה שאנחנו נוכל לעזור לכם בזיהוי הפשפשים באזור המחייה שלכם.
המחיר של הדברה בדרך כלל נקבע על פי היקף וחומרת הבעיה וכמובן סוגי החומרים הנדרשים להדברה ככה שהמחיר יכול להקבע רק בעת הגעה של מדביר למקום בדרך כלל המחיר להדברה הוא בין 1,900 ש”ח ל- 2,600 ש”ח לדירת 3 חדרים עד 100 מטר מרובע.
תוכן עניינים

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותכם:

השאירו פרטים ומדביר מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם
שתפו אותנו ברשתות החברתיות
לקוחות ממליצים
מידע נוסף